Schaam jij je met paardrijkleding?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

StOk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 18:21

Inderdaad hellemaal gelijk.
Ik ruik ook liever naar paarden *D , Dan naar dat zweet :r dat is toch nog altijd erger.

JOTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:31

ik voel me dikker in rij kleren
hierdoor voel ik me soms niet zo goed

TessJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:34

hahaha, nou het interesseerd mij echt geen drol! het is een super sexy pakje dacht ik zo(h) en hier in ermelo rijdt bijna iedereen paard (of zit op hockey), dus niemand staat raar te kijken:P
alleen als ik leuke jongens zie had ik toch wel stiekem gehoopt dat ik er wat leuker uit zag!:P

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:35

haha ja idd tes35 heb ik ook weleens, normaal maakt het me echt niet uit. kan gerust de hele dag in lopen, als ik nergens anders heen moet. hahah

maar dan als ik een leuke jongen tegen kom denk ik vaak, van had ik me maar toch omgekleed. MAarja ze moeten je maar nemen zoals je bent haaha

verder boodschapje doe ik gerust.Soms moet ik appels of wortels hebben, dus dan moet ik alsnog in me paardrijkleding boodschappen doen, haha

Nancy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:40

Ik schaam me totaal niet met rijkleding aan. Ik ga gerust naar het winkelcentrum met m'n rijkleding aan. :)

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 14:43

maakt me niet uit hoor, ga rustig boodschappen met rijkleding aan doen, de stad ga ik alleen niet in in mijn rijkleding, dat gaat me net even te ver, ik heb overigens mijn rijlaarzen op stal staan, kan altijd erg lachen om mensen die met laarzen en soms zelfs cap de super in lopen. :+

Mariekyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 15:51

ja dat heb ik ook wel eens. deze week nog was bij een paardje wezen kijken en toe ging ik nog even de stad in. toen voelde ik me ook ongemakkelijk

xHors3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 16:21

Nee,!
Het kan me niks schelen ;)

MBonita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 17:31

hlemaaal nejt, loop het liefst op school ook in me rijkleidng rond.. want daat sit sooo heerluk. :P
kga er ovral mee naar toe, mc donalds, supermarkten, of andere winkeltjes, op bezoek :o
dan zeggen ze wel vaak, waar heb jij nu weer uitgehangen, dan zeg ik, Goh,ik ben in de mesthoop gevallen :( slim..... ps, de vorige keer ben ik de C1000 in gelopen, met laarzen, en een cap, met mun handschoenen nog aan, mijn vriendin, en onze twee ponys stonden buiten, toppunt dus, ff met je pony, naar de C1000, drinken halen ;) :+

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 20:27

Boeit mij niet :)

Ik breng ook mijn foldertjes in mijn paardrijbroek(dat zit makkelijker dan een jeans-broek).
Maar mijn laarzen sluiten helemaal niet aan en mijn cap is lelijk, maar voor de rest maakt het me niet zoveel uit.

Basvandoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 11:33

MBonita schreef:
hlemaaal nejt, loop het liefst op school ook in me rijkleidng rond.. want daat sit sooo heerluk. :P

Blijf het doen, wie weet komt het gewoon een keertje in de mode. Dan heb ik meer om van te genieten :)

Solvej

Re: Schaam jij je met paardrijkleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 11:59

Mij maakt het helemaal niks uit, vaak genoeg dat ik snel even tussen twee paarden of twee lessen in, naar de bakker/supermarkt oid moet en dan heb ik geen tijd om me om te kleden. Of als we na een drukke dag even naar de woonboulevard oid moeten gaan m'n vriend en ik gewoon in onze werkkleren. Hij in een werkbroek met schoenen vol teer en ik in mijn rijbroek. Ben zelfs eens een keer in rijkleding naar de tandarts moeten gaan omdat ik het anders niet zou redden :=

Saartjuh_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:27

Nee hoor
Ik ga ook gerust even in mijn paardrijkleding een paar boodschapjes doen.
Als ik weet dat er mensen komen of iets, doe ik vaak wel even iets anders aan.
Maar anders loop ik nog gewoon even in mijn paarrijkleding rond :+

Aquilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:30

Ik ga gewoon een boodschap doen als ik mijn rijkleding nog gewoon aan heb hoor :')
Mij boeit het helemaal niets!
Ik ga er alleen niet mee op visite uiteraard! Hahaha :P

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 20:02

Zelf draag ik amper een paardrijbroek maar ben vaak slonsig ofzo gekleed als ik naar mn pony ga.. gwn puur omdat het oude kleren zijn en ik toch vies wordt.

Schamen doe ik niet echt ben altijd al een typetje geweest die gwn doet en aantrekt wat ik leuk vind ;)

Loorrrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 21:20

Oké, soms word je raar bekeken in je rijkleding maar kan mij niks schelen,
ik ga me niet omkleden om snel ff naar de bakker te gaan als ik van mijn paard kom..

mamma4kids

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 10:14

hoi, ligt er aan, of ik helemaal vies zwart ben en dan naar de supermarkt ga, (dat vind ik zelf wat minder, en niet fris voor andere mensen die bij mij in de buurt komen.)

maar als ik schoon ben, (mag best paard ruiken hoor!), dan maakt het mij helemaal niets uit

Flos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 15:24

Vroeger schaamde ik me ook wel eens, want dacht dat ik stonk. Maar ik zorg er nu gewoon voor dat (als ik weet dat ik nog naar de supermarkt moet ofzo), ik niet net daarvoor stallen heb uitgemest. En 't scheelt dat ik zelf in de supermarkt bij mij om de hoek werk, dus bijna iedereen kent me en weten dat ik paardrij, dat scheelt :+ En onbekende supermarkt ofzo.. Tja, als ik echt er heen moet doe ik het wel. Maar ik zou bijvoorbeeld geen kledingzaak in gaan met mijn paardrij kleren, dan ga ik toch liever even naar huis om om te kleden :o

Ayasha
Blogger
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 15:29

Ben drie jaar geleden zelfs mijn rapport gaan halen op school in paardrijkleding :') Vond ik niet zo'n ramp. Was trouwens niet de bedoeling, maar had toen net mijn nieuwe paard en zat er voor het eerst op en toen sms'te mijn vriendin "He kath, hoe was je rapport?" en ik las dat en ik sms nog rustig terug "dat was toch morgen?"

En toen ging er dus pas een lichtje branden :') Dus Peerd uitgestapt, afgezadeld en hoppa naar school :') Mijn leerkracht kon er nog wel om lachen. En mijn klasgenoten zeiden enkel "Da's nu echt iets wat enkel jou kan overkomen :')"

Ik schaam me echt niet voor mijn paardenkloffie :n

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 15:33

Nee hoor ik schaam me niet.
kleed me zo dat je me vetrollen niet ziet een zo wel jammer dan voor de andere.
en ik ga ook rustig boodschappen doen in me rijkleding.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 20:36

ik ben ik,in rijkleren of niet.
mensen moeten maar niet kijken als ze het raar vinden :D
Ik ga overal heen in mijn rijkleren,boodschappen doen op de terugweg naar huis,de hond uitlaten..noem maar op..
Maar ik zal niet expres in mijn rijkleren naar een grote stad gaan om daar vrije tijdskleding te gaan shoppen.. al is het alleen maar omdat het gewoon niet praktisch is,die sokken over mijn rijbroek,klittebandjes die je moet gaan plakken.....

lovesSkippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 20:39

mij intresserd het echt niet, ik ruik de lucht toch niet meer. :D

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 20:43

Boeit mij helemaal niks, in rijkledij lopen :n
Zolang ik niet in m'n blote kont loop vind ik alles best :+

Maar er zijn mensen waarbij ze het zouden moeten verbieden...
Laatst bijgewerkt door Frank op 13-06-09 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 20:45

ik voel me ook wel eens ongemakkelijk als ik in mn rijkleren in de supermarkt loop, alleen het maakt niet heel veel uit. ik zorg er wel altijd voor dat ik er ook op stal gewoon verzorgd uitzie. Wil er niet als een zwerver bijlopen. :) Dus dan kan ik er opzich ook wel mee naar de supermarkt etc.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 20:57

Ik voel me ook best heel ongemakkelijk in mn rijkleren. Alleen al als ik t dorp door moet fietsen! Heb ze liever alleen aan naar de paarden!