Beaux schreef:@Marloes, jij bent nu voer voor de Naturals zoals jij het omschrijft. ik zie mijn paard het liefst overdag op de wei maar weet dat het niet voor iedereen haalbaar is. Mijn stelregel: zoveel mogelijk uit de box, in de paddock, wei, wandelen en contact met soortgenoten. Dus probeer dat iig voor hem te regelen.
Haha, laat mij maar lekker voer zijn. Ik weet dat ik alles probeer te doen voor mn paard en dat ik hem ook gewoon PAARD laat zijn.
Voor mij geen overdreven penny-dingen en ik zorg ook dat mn paard zoveel mogelijk uit zn box komt en ik heb Juul al verteld wat ik allemaal met 'm doe (bijv na het rijden als hij erg gezweet heeft, afspuiten, drooglaten stappen met een zweetdekentje op in de stapmolen, daarna lekker grazen op het grasveldje en vaak genoeg gaat hij in de paddock, maar dat vooral in het weekend en hij wordt regelmatig losgegooid en elke dag door het stalpersoneel in de molen gezet en wat we gaan proberen te regelen dat ze hem over een tijdje ook in de paddock gaan zetten, maar hij is pas bij ons op stal en vindt het eng om alleen buiten te staan, dus dat alleen wanneer er andere paarden zijn en genoeg mensen op stal die het doorhebben als er iets fout gaat)
Wat een lang stuk voor haakjes

Maar goed, al met al zal hij toch zeker 5 a 6 uur per dag uit zijn box zijn en dat is stukken meer dan het gemiddelde paard in hartje Rotterdam dat 1x per dag bereden wordt, haha.
Dus kom maar op Naturals, durf het eens te zeggen dat ik niet gek op mn paard ben en niet alles voor hem zal doen, wat in de macht van een 15-jarige gymnasiast ligt, die geen paardengezin heeft, haha.
Even voor de duidelijkheid, dit laatste is maar een grapje.