Mannelijke (dressuur) bokkers???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mirjam79

Re: Mannelijke (dressuur) bokkers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 12:58

Wat een FLAUWEKUL hier om een discussie aan te gaan over het wel of niet homo zijn van mensen. Dat is niet iets wat betrekking heeft op dit topic. de TS wil alleen weten of er nog meer jongens/mannen zijn hier op bokt die dressuurmatig met hun paarden bezig zijn.
Mijn vriend rijd zo nu en dan dressuurmatig (zéér laag niveau) met onze friese merrie. Verder ken ik via het wedstrijdrijden ook een aantal heren die serieus aan het dressuren zijn.
Wie ik zelf niet persoonlijk ken, maar wel regelmatig op de startlijsten staan bij de friezen zijn Peter Spahn, Sybren Minkema, Bennie van Es, etc. Maar of die op Bokt terug te vinden zijn, dat weet ik niet Bloos

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:00

girlyggirl schreef:
haha das wel hard supertinkie Duivel

maar begrijpelijk Haha!

Hahah, had er eigenlijk nog even bij moeten zeggen dat ie in ruil daarvoor mijn paard ook mee mag naar de springles Knipoog

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:01

Rayatje schreef:
ik ken er amper die t doen maar die t doen zijn dus homo allemaal

Wat een onzin! Nagelbijten / Gniffelen

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:16

Hahaha, wat een discussie over dat homo-gedoe; mannen; niks van aantrekken want het is totaal niet relevant. Ik hoop dat er steeds meer mannelijke dressuurruiters komen, dat vind ik wel leuk. Er zijn veel te weinig mannen op de dressuurwedstrijden hier, jammer.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:23

Klopt, laatste een dressuurwedstrijd gehad. En jawel drie mannen in de dressuur:
me, myself and I Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:26

Haha ik ken meerdere jongens/ mannen die dressuur rijden, en die zijn echt verre van homo hoor. Lachen M'n vriend heeft ook een paard, en die is dus ook gewoon hetero. Huilen van het lachen

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 15:15

Lante schreef:
Hahaha, wat een discussie over dat homo-gedoe; mannen; niks van aantrekken want het is totaal niet relevant. Ik hoop dat er steeds meer mannelijke dressuurruiters komen, dat vind ik wel leuk. Er zijn veel te weinig mannen op de dressuurwedstrijden hier, jammer.

mee eens! Mannelijke concurrentie is welkom! (alle concurrentie trouwens, hoe meer hoe beter, kun je tenminste goed of slecht zien hoe je er zelf voorstaat) Vind het ook super leuk dat we nu vier jongens is onze ponyclub hebben (waar ik les geef en in het bestuur zit). Als er meer jongens in de paardensport komen zullen er ook steeds meer interesse voor krijgen. Nu worden die kinderen ook echt beinvloed door hun vriendjes die zeggen dat paardrijden stom is. En als ze dan ook echt de enige jongen zijn dan stoppen ze weer. Nadelen van jongens in de ponyclub zijn er ook hoor: ze houden veel lastiger hun aandacht erbij! Maar ik vind het wel een leuke uitdaging! Dus kom maar op met die jongens!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 15:35

Sorry hoor, maar wat laten júllie je op de kast jagen door 1 opmerking. Staan jullie hier niet een béetje boven?
Sommige dingen moet je gewoon negeren en met rust laten. Het is inmiddels een vrouwentopic geworden. En wat apart is, is dat de mannen er nauwelijks op reageren en jullie als een stel razenden tekeer gaan! Tjongejonge.

ebony2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 17:41

smeetjoew schreef:
Sorry hoor, maar wat laten júllie je op de kast jagen door 1 opmerking. Staan jullie hier niet een béetje boven?
Sommige dingen moet je gewoon negeren en met rust laten. Het is inmiddels een vrouwentopic geworden. En wat apart is, is dat de mannen er nauwelijks op reageren en jullie als een stel razenden tekeer gaan! Tjongejonge.

dat is nu precies watmij ook opviel Haha!

Smartiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 17:50

Amen Tong uitsteken

Ik ken ook wel wat mannelijke ruiters. Op bokt heb ik ook wel eens wat voorbij zien komen, maar nog niet zo heel vaak..

Espiranza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 18:22

euh... juist gaat het onderwerp ineens over homo's??
zelf ben ik ook dressuursmatig en ook vere van homo maarja.

Symme

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 19:01

Nee.
Wel man (man...nou ja jongen van 26 hehe Clown ) maar geen dressuur, puur ontspanning.

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 19:09

Hehe, jammer dat ik nou nooit leuke mannelijke ruiters tegen kom (kom uberhaupt geen mannelijke ruiters tegen) behalve de vader van een stal genoot die wel eens een rondje op het paard rijd) Tong uitsteken Ik kom altijd alleen maar mannen tegen die het maar niks vinden dat ik rij.... en wat de geaardheid van iemand is is toch niet van belang of wel??

Ben eigenlijk ook wel benieuwd waar de mannen hier op bokt zitten want heb er nog nooit een gesproken voor zover ik me kan herinneren Knipoog

81Puck

Woonplaats: In een groen groen groen groen, knollen knollenland.......

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 15:31

Er zijn er een hele hoop homo, dat is toch schitterend? Het zijn mijn beste vrienden!! Mijn vriend moet zelf helemaal niks van paarden hebben.........

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 23:50

chipieke schreef:
Quirinake is ook dressuurruiter en man hier op bokt Knipoog

Mijn ventje is ook door mij gaan rijden en rijdt nu al twee jaar een half met zijn merrie dressuurmatig Knipoog

leuk da je mij vernoemd Vork Haha!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 21:22

Moderatoropmerking:
Willen jullie nu weer ontopic gaan.
En elkaar met respect behandelen lijkt me ook geen overbodige luxe. Lachen