Dan moet ik het toch even gaan kopen!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ilona1987 schreef:Nouw het lijkt me nouw niet echt bepaald lekker om dit te doen!!
Jullie wel? Maar voordat ik het morgen met baby OLIE probeer...
denken jullie dat dit wel kan of niet? Voordat zijn FLUIT helemaal
onstoken is!!
carola schreef:Lieve Sanex, het spijt me zeer, maar dat doe ik dus niet. Ik heb al jaren paarden en ook ruinen, en nooit gedaan. Ze dekken dan ook niet, als je een dekhengst hebt is het natuurlijk een ander verhaal.
Ik heb zelfs de indruk dat ruinen/hengsten waar zo veel aan gepullekt wordt, veel meer velletjes enzo hebben. Mijn man heeft nooit velletjes en viezigheid. Ontstekingen en smettingen krijg je pas na een wondje, en een wondje krijg je na dat gepullek.
De natuur zit echt wel zo goed in elkaar dat het niet zomaar gaat onsteken en smetten hoor, als er tenminste geen wondje is. In de natuur is er toch ook geen mens die al die wilde paarden even gaat afpulleken?
En een iets minder bewijzende toon mag wel hoor.
Dimple schreef:Die Lactacyd vind ik een prima idee! Dat zou ik nog wel willen gebruiken voor Nic.
Baby olie kan je dan wel voor de tere huid gebruiken bij babies, maar dat is wel heel wat anders dan een geslachtsdeel hoor!
Ik zou het gewoon lekker bij water en een spons houden!!