Anky doet geen sport maar een circusact.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Redrumfox

Re: Anky doet geen sport maar een circusact.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 12:54

Eigenlijk ben ik het er wel mee eens, ik vind paardrijden op de 1 of andere manier niet echt een sport. Het is geen grote lichamelijke inspanning of iets waarbij je je hoofd moet gebruiken (denksport). Waarbij ik het dan wel in zou delen weet ik niet, maar sport? Nee toch maar niet..

Roosii3jJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 13:03

Paardrijden hoort zeker wel tot een sport!
Dit is naar mijn mening gezegt door iemand die GEEN verstand heeft van paardrijden.
Het blijft een prestatie wat anky kan verichten met haar paarden in mijn ogen,
Ik doe het haar zeker niet naa!! Haha!
daarnaast zijn er genoeg sporten waarvan ik denk wie heeft het bedacht,
en dat het dan "Sport" te noemen is..
achjaa, als iemand zo wil denken mag dat van mij..
Het zal haar tog niet snel lukken om Dressuur uit de olimpische sporten te halen. Lachen

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 13:04

Wel toen ik gisteren oefeningen in doorzit deed voelde ik toch echt wel al mijn buikspieren.
Als ik er op moet letten dat mijn paard correct een volte loopt en bij elke onregelmatigheid moet nadenken wat ik fout doe en hoe ik het moet oplossen moet ik echt mijn hoofd gebruiken.
En toen mijn zus de eerst keer had paardgereden heeft ze toch echt 2 dagen krom gelopen van de spierpijn Haha! . Net zoals eerder gezegd, officieel volgens alle gezondheidswebsites is het sport waarbij je spieren goed moet gebruiken.

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 13:08

Ik zie die beste (waarschijnlijk) meneer al helemaal zitten op de bank met een biertje in zijn handen. Want er is een pokertoernooi op eurosport Haha! .

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 13:11

Citaat:
Het zal haar tog niet snel lukken om Dressuur uit de olimpische sporten te halen
Volgens de Hoefslag , ik citeer: ".....aldus Withages, die eerder in de week de door haar gewenste globalisering van de sport (met allerlei hippische ontwikkelingen op de startlijst tot gevolg) verdedigde met het argument dat de dressuur als olympische sport extra in de gaten wordt gehouden door het IOC. Navraag leverde echter op dat wel de eventing bij het IOC in de gevarenzone verkeert, maar dat dit bij dressuur niet aan de orde is"

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 13:13

eet in de bijt Clown

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 13:21

Kansloos zeg Nagelbijten / Gniffelen Ik kan me zo ergeren aan mensen die zeggen dat paardrijden geen sport is terwijl ze er zelf nog niet eens een keer opgezeten hebben Gestoord

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 13:38

Roosii3jJ schreef:
Dit is naar mijn mening gezegt door iemand die GEEN verstand heeft van paardrijden.

Ik doe het haar ook zeker niet na.
En ik wìl het haar ook niet nadoen. Met dat gesnok aan de teugels, de enorme kilo's die ze in haar handen heeft (en wat te denken van de kilo's in de paardenmond) en al dat ijzerwerk in die mond. Dat noemen ze sport en prestatie? Ja, krachtsport is 't, je krijgt er enorme spierballen van op die manier.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 13:46

JoviBan schreef:
Roosii3jJ schreef:

En ik wìl het haar ook niet nadoen. Met dat gesnok aan de teugels, de enorme kilo's die ze in haar handen heeft (en wat te denken van de kilo's in de paardenmond) en al dat ijzerwerk in die mond. Dat noemen ze sport en prestatie? Ja, krachtsport is 't, je krijgt er enorme spierballen van op die manier.

Je weet duidelijk niet waar je het over hebt, anders zou je je mening wel herzien, maar dit is gene disucssie over Anky, klaar. Dus hou je on topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 14:05

xx_Horsiex schreef:
Je weet duidelijk niet waar je het over hebt, anders zou je je mening wel herzien, maar dit is gene disucssie over Anky, klaar. Dus hou je on topic.

Ik weet heel goed waar ik het over heb en nee, ik ga mijn mening niet herzien.
Deze discussie gaat over Anky en sport of circusact.
Ik vind het meer een circusact, maar meer nog is het krachtsport voor de ruiter.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 14:11

JoviBan schreef:
xx_Horsiex schreef:

Ik weet heel goed waar ik het over heb en nee, ik ga mijn mening niet herzien.
Deze discussie gaat over Anky en sport of circusact.
Ik vind het meer een circusact, maar meer nog is het krachtsport voor de ruiter.

Dat betwijfel ik ten zeerste maar dat terzijde.

Het gaat hier over paardensport, en niet over Anky, dus als jij zo graag en hoognodig je frustraties kwijt wilt over Anky doe dat dan ergens anders. Het gaat hier over de dressuur en paardensport in het algemeen.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 15:03

Ik zeg altijd;

Je hebt mensen zoals ik, mensen zoals bokkers, en gekken!

Wat een onzinnig stuk zeg, zeker door een of andere voetbalnerd geschreven Clown

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 15:31

ach joviban Haha! Haha! laat gaan, er zijn mensen die op jouw niveau presteren en mensen die paardrijden............. Ik wil al niet meer in discussie met jou............ Ik vind het allemaal best, ieder zijn eigen feessie, zolang je de ander maar met rust laat en je niet laat verleiden tot meningen over dingen waar je geen snars van snapt Lachen

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 15:32

KiWiKo schreef:
ach joviban Haha! Haha! laat gaan, er zijn mensen die op jouw niveau presteren en mensen die paardrijden............. Ik wil al niet meer in discussie met jou............ Ik vind het allemaal best, ieder zijn eigen feessie, zolang je de ander maar met rust laat en je niet laat verleiden tot meningen over dingen waar je geen snars van snapt Lachen

Afgod

DreE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 15:37

WHAHAH LAAT ME LACHEN!!

Natuurlijk is paardrijden niet intensief... Ik zweet me dan ook nooit dood! Ik heb dan ook niet zo'n goede conditie als de jongens in mijn klas die op voetbal zitten! AMMEHOELA! Koe
Waar gaat dit heen...:S

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 16:20

xx_Horsiex schreef:
KiWiKo schreef:

Afgod

Da's lachen zeg.
Past zo in de hele circusact van Anky. Clown

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 16:27

Yeo joviban............. laten we dat daar op houden Haha! Haha!

Riddikulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 16:43

Pikeur schreef:
Oh ja daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar Ja

Komt ie (alles in 30 minuten):

wandelen: 80 kcal
fietsen (16 km/uur): 120 kcal
aerobics: 160 kcal
dansen in de dsicotheek: 180 kcal
tennissen: 180 kcal
paardrijden: 195 kcal
zwemmen: 210 kcal
voetballen: 300 kcal

Bron: Sonja Bakker - zomerslank met Sonja. blz. 33

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 16:44

Ach ja en voetbal is wel een sport!!! met z'n alle als een idioot achter een balletje aan hobbelen of juist stomme trucjes uithalen om die bal maar bij je te houden(doen clowns ook in het circus) en je vooral nergens druk om maken want je gaat toch wel naar huis met een riant bedrag.Het mooie aan voetbal vind ik ook dat de supporters zich drukker maken dan de voetballers zelf.
Dan hebben we tennis: hierbij draait het er vooral om dat je er geweldige slaapkamer geluiden uitgooit en zo kort mogelijke rokjes aantrekt.
En zo heb je nog:zeilen,roeien,hordelopen,discuswerpen etc etc allemaal sporten waar ik totaal niet gefascineerd naar kan kijken en dan ook liever mijn tijd verdoe aan iets anders.

Ik wil helemaal niet banketstaaf doen over andere sporten maar ga niet banketstaaf doen over de op 1 na meest beoefende sport.

En over dat meneer zelf maar eens een lesje moet nemen, mijn ex dacht ook zo over paardrijden, knol hobbelen noemde hij het. Nou ik heb ex anderhalf uur laten KNOL HOBBELEN, ten 1e kon hij amper blijven zitten en ten 2e had hij behoorlijke spierpijn en last van zijn zaakie, maar het mooiste was wel dat hij daarna nooit meer 1 slecht woord heeft gerept over mijn sport.De mooiste sport om te beoefenen en om naar te kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 17:14

JoviBan schreef:
Roosii3jJ schreef:

Das een hele andere discussie en denk je nou echt dat Anky op kracht Olympisch goud wint? 3 x zelfs?! Verward Als ze echt zoveel kilo's in dr handen heeft zou dat beest nooit zo'n goeie piaffe laten zien oa

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 17:56

ROFL ROFL ROFL
JoviBan, lekker onzinnig waar je het over hebt. Als je paardrijden wint met kracht, dan moet ik ook al een mega bodybuilder zijn, maar jammer genoeg flubberen mijn armen gewoon nog, mijn schouders zijn ook niet breder dan die van een normaal iemand enz. Vind je reactie wel een beetje heel flauw.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 17:57

JOVIBAN meent van wel..............en laat ik mijn laatste tientje nou wedden op dat joviban het in de dresuurring niet wint

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 18:04

KiWiKo schreef:
JOVIBAN meent van wel..............en laat ik mijn laatste tientje nou wedden op dat joviban het in de dresuurring niet wint

Mocht het zo zijn, dan is het wel ECHT een sport. Maar ja dat is niet zo (of mijn spieren willen gewoon niet), dus de schrijver van het stukje heeft toch gelijk, paardensport is geen mensensport Clown

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 18:06

ow nou snap ik het....... ik heb niet genoeg spieren in mn armen, ik ga daar maar eens aan werken, zo kom ik natuurlijk nooit op tv!!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 18:06

sterker nog paardensport is een sport MET een dier, ga daar maar eens over nadenken