Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Net zoals eerder gezegd, officieel volgens alle gezondheidswebsites is het sport waarbij je spieren goed moet gebruiken.
. Volgens de Hoefslag , ik citeer: ".....aldus Withages, die eerder in de week de door haar gewenste globalisering van de sport (met allerlei hippische ontwikkelingen op de startlijst tot gevolg) verdedigde met het argument dat de dressuur als olympische sport extra in de gaten wordt gehouden door het IOC. Navraag leverde echter op dat wel de eventing bij het IOC in de gevarenzone verkeert, maar dat dit bij dressuur niet aan de orde is"Citaat:Het zal haar tog niet snel lukken om Dressuur uit de olimpische sporten te halen
Ik kan me zo ergeren aan mensen die zeggen dat paardrijden geen sport is terwijl ze er zelf nog niet eens een keer opgezeten hebben
Roosii3jJ schreef:Paardrijden hoort zeker wel tot een sport!
Dit is naar mijn mening gezegt door iemand die GEEN verstand heeft van paardrijden.
Het blijft een prestatie wat anky kan verichten met haar paarden in mijn ogen,
Ik doe het haar zeker niet naa!!
JoviBan schreef:Roosii3jJ schreef:Paardrijden hoort zeker wel tot een sport!
Dit is naar mijn mening gezegt door iemand die GEEN verstand heeft van paardrijden.
Ik doe het haar ook zeker niet na.
En ik wìl het haar ook niet nadoen. Met dat gesnok aan de teugels, de enorme kilo's die ze in haar handen heeft (en wat te denken van de kilo's in de paardenmond) en al dat ijzerwerk in die mond. Dat noemen ze sport en prestatie? Ja, krachtsport is 't, je krijgt er enorme spierballen van op die manier.
xx_Horsiex schreef:Je weet duidelijk niet waar je het over hebt, anders zou je je mening wel herzien, maar dit is gene disucssie over Anky, klaar. Dus hou je on topic.
JoviBan schreef:xx_Horsiex schreef:Je weet duidelijk niet waar je het over hebt, anders zou je je mening wel herzien, maar dit is gene disucssie over Anky, klaar. Dus hou je on topic.
Ik weet heel goed waar ik het over heb en nee, ik ga mijn mening niet herzien.
Deze discussie gaat over Anky en sport of circusact.
Ik vind het meer een circusact, maar meer nog is het krachtsport voor de ruiter.
laat gaan, er zijn mensen die op jouw niveau presteren en mensen die paardrijden............. Ik wil al niet meer in discussie met jou............ Ik vind het allemaal best, ieder zijn eigen feessie, zolang je de ander maar met rust laat en je niet laat verleiden tot meningen over dingen waar je geen snars van snapt
KiWiKo schreef:ach joviban![]()
laat gaan, er zijn mensen die op jouw niveau presteren en mensen die paardrijden............. Ik wil al niet meer in discussie met jou............ Ik vind het allemaal best, ieder zijn eigen feessie, zolang je de ander maar met rust laat en je niet laat verleiden tot meningen over dingen waar je geen snars van snapt

xx_Horsiex schreef:KiWiKo schreef:ach joviban![]()
Pikeur schreef:Oh ja daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar
JoviBan schreef:Roosii3jJ schreef:Paardrijden hoort zeker wel tot een sport!
Ik doe het haar ook zeker niet na.
En ik wìl het haar ook niet nadoen. Met dat gesnok aan de teugels, de enorme kilo's die ze in haar handen heeft (en wat te denken van de kilo's in de paardenmond) en al dat ijzerwerk in die mond. Dat noemen ze sport en prestatie? Ja, krachtsport is 't, je krijgt er enorme spierballen van op die manier.
Als ze echt zoveel kilo's in dr handen heeft zou dat beest nooit zo'n goeie piaffe laten zien oa

KiWiKo schreef:JOVIBAN meent van wel..............en laat ik mijn laatste tientje nou wedden op dat joviban het in de dresuurring niet wint