Is jullie zadelkast ook zo opgeruimd?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

shetlandfan

Re: Is jullie zadelkast ook zo opgeruimd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 20:35

Ehm...denk dat mijn kast redelijk opgeruimd is.

Ik heb 2 smalle kasten tot mijn beschikking voor alle spullen voor 1 shetlander. Beest heeft echt teveel spullen, verwend ding dat het is. Tong uitsteken
Begon ooit met 1 plank, toen 1 hele kast die langzaam steeds voller werd en nu heb ik 2 kasten waar ik nu nog ruimte in over heb. En nog zwerfven er dingen ook buiten de kast rond. Bloos
Maar goed m'n mentuig ligt er ook in. En dat neemt zo al een halve kast in beslag.

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 20:36

Al mijn dekjes liggen er keurig netjes bij, want daar mag echt NIKS! mis mee zijn.
Ik heb laatst een doos leeg gegooit waar een beetje vanalles in, maar die doos had ik nodig dus die is leeg gegooit en nu ligt er alles een beetje slordig bij Bloos

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 20:37

Wat een ruimte!
Ik ga morgen een foto maken van mijn kastje, kan je lachen!
Klein kastje.
Zitten toch 3 poetskisten, 2 zadels, 4 dekjes, 2 caps, bodyprotector, heel veel halsters en hoofdstellen in gepropt!
En dat allemaal voor 1 paard Clown

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 20:38

ik heb een hele schuur tot mijn beschikking voor alle paarden spullen. deze heeft ook een zolder. op de zolder staan ook nog spullen van thuis. verder ligt daar de stro voorraad en oude dingen die niet nodig zijn maar die ik liever niet weg gooi.

beneden staan 4 tonnen met voer, voor elk paard 1 plus een extra voor ander extra voer.
het kuil ligt in een hoek.
in de kastjes van het oude keuken blok zitten alle smeersels. beneden in de kastjes de dekens en nog wat dekjes en oude dingetjes.
er zijn 3 zadel steunen voor de zadels met hoofdstellen, de poetsbakken staan eronder, de halsters plus touwen hebben een haakje, de zwepen een hoek, in 1 hoek staan nog 2 antieke kachels (iemand interesse Knipoog ) een bolderkar en een opgerolt stuk tuinslang en een kast met jassen. en dan nog de rest overal op zn eigen plekje.

al met al heel netjes, alleen mn zusje is erg goed in borstels enz. overal neer slingeren. (onder het mom van, ik heb ze morgen/straks toch weer nodig)

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 20:42

wij hebben drie kasten van allen 1 breed 30cm diep en 2 hoog
voor drie paarden maar daar liggen de dekens en zadels niet in Tong uitsteken

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 09:29

Hmm, mijn kast is niet heel erg netjes... Ik ruim hem wel regelmatig op, toch wordt het vrij snel weer een troepje. Als ik dit topic zo zie krijg ik wel direct zin om hem weer eens flink onder handen te gaan nemen Clown

Riri94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 14:15

Ik heb geeneens een zadelkast Bloos mijn zadel hangt aan een muur en de rest ligt over al en nergens in de schuur, ben dus op zoek naar een zadelkast wie weet er 1 te vinden wel een grootte Tong uitsteken

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 14:18

Nou de mijne is alleen netjes als ik hem heb opgeruimt. Huilen van het lachen (Logische) Huilen van het lachen

Meestal heb ik hem netjes maar emaal na het rijden ben ik verot en flikker ik alles hoppa der in deur dicht en klaar. Clown
Maar ik heb ook wel een mini kast....
Zo'n stalen met een zadel steun en 1 plankje der boven.
Ik kan wel troep kwijt onder mijn zadel maar vergeleken met de spullen van mij is het altijd passe en meten. Scheve mond

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 14:22

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 17:01, in het totaal 1 keer bewerkt

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 14:29

hahaha mijn kasten zijn wel twee hele dagen netjes...totdat ik weer eens haast heb en alles er gewoon in pleur..,
ik heb nu 3 kasten en of mijn kasten zijn te klein of ik heb een teveel aan spullen (dat zegt vriend haha)..

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 11:44

Mijn kasten zijn ook wel netjes, maar dat komt omdat er maar weinig in hoeft. We hebben een heel huisje als zadelkamer met 3 zadelkasten voor 2 paarden + een grote zadelkast bij het weiland + de kasten in de stallen.

Voorbeeldje; de springkast van Lotje
http://img404.imageshack.us/img404/6223 ... gensk3.jpg
Dit is met afstand de kleinste kast.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 27-08-08 12:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto omgezet in link, fotoverzameltopics zijn niet toegestaan.

horsefan08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 12:28

ZO he jou kast is netjes op geruimt..nou de mijne is niet zo netjes hoor,,soms is het er echt een rotzooi.. Clown Bloos!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 12:35

Lorette?
weet je zeker dat het geen voorbeeldfoto is? Clown

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 13:06

Ik zal ook is een keer van mijn slordige kast foto's maken, misschien dat hij nu al wel iets op geruimder is dan paar dagen geleden. Tong uitsteken

sarah_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 13:08

Hey ik gebruik ook altijd die babyschampoo en olie! grappig Tong uitsteken

Maar mijn spulletjes zijn ook altijd netjes opgeruimd ja Ja

Naooom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 13:16

Ik heb laatst een zadelkamer gekregen van mijn opa , hij vond dat ik te veel rot zooi had Tong uitsteken
en dat is nu allemaal verhuist naar een zadelkamer
ze hebben er mensen voor laten komen om een zadel kamer te maken voor mij ,
er zitten ook planken in voor de dekens de voertonnen staan er er hangen 4 zadels hoofdstellen dekjes en dan heb ik er ook nog een kast in staan voor de medische dingen shampo enzovoort, het is er nu aardig netjes en ik kan het goed over zien zou van de week wel een foto maken , wel grappig om te zien hoe mensen hun kasten er uit zien,
die van lorette is ook mooi:O
lijkt wel of die kast helemaal nieuw is met niet gebruikte spullen er in Tong uitsteken

kallipooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 13:16

[Oud bericht verwijderd]
Laatst bijgewerkt door kallipooh op 14-01-26 19:03, in het totaal 1 keer bewerkt

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 13:20

Ik heb een paar openkasten in de schuur in gebruik voor mijn paardenspullen.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 16:25

wat een grote kasten allemaal.........ik heb 2 vrij kleine kastjes,beiden propvol. in de ene het zadel,hoofdstellen,beenbescherming en 3 sjabrakjes,poetskist ed.
in de andere de rest van de sjabrakken,dekens die ik niet gebruik,en andere rommeltjes die ik op het moment niet nodig heb.

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 16:30

Wij zorgen er bij ons op stal eigenlijk allemaal wel voor dat het er netjes uit blijft zien. We hebben dan ook een gezamelijke zadelkamer waar iedereen over het algemeen zijn spullen netjes in orde heeft.... gelukkig! Lachen

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 16:38

_Lorette_ schreef:
Mijn kasten zijn ook wel netjes, maar dat komt omdat er maar weinig in hoeft. We hebben een heel huisje als zadelkamer met 3 zadelkasten voor 2 paarden + een grote zadelkast bij het weiland + de kasten in de stallen.

Voorbeeldje; de springkast van Lotje
http://img404.imageshack.us/img404/6223 ... gensk3.jpg
Dit is met afstand de kleinste kast.

Omg, die spullen. Haha! Haha! Haha! Haha!

Maare, ik neem aan dat dit niet jóuw kast, maar een voorbeeld foto uit een winkel ofzo is? Dromen

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 16:39

wauw.
Ik wil ook zo'n grote kleerkast!
Die laatste foto is wel tre sjiek, al dat bruine tuig. Staat klaar voor de koningin Haha! Heerlijk!
En dat zo zonder stof! Ik heb een hekel aan stof, dit is echt een mooie schone kast.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 17:19

Haha, het is gewoon een oude kast met flink gebruikte spullen. Tong uitsteken En ja, die zijn allemaal van mij. Maar ik ben blij dat jullie het nog netjes vinden.

Ik heb het erg luxe met paarden aan huis. Als je paard op pension staat, ben je soms gedwongen alle spullen in één kleine kast te proppen. Dan zou het voor mij onmogelijk zijn iets netjes te houden.

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 17:24

Laatst bijgewerkt door Tanja op 27-08-08 12:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto's omgezet in link, fotoverzameltopics zijn niet toegestaan.

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 17:28

_Lorette_ schreef:
Haha, het is gewoon een oude kast met flink gebruikte spullen. Tong uitsteken En ja, die zijn allemaal van mij. Maar ik ben blij dat jullie het nog netjes vinden.

Ik heb het erg luxe met paarden aan huis. Als je paard op pension staat, ben je soms gedwongen alle spullen in één kleine kast te proppen. Dan zou het voor mij onmogelijk zijn iets netjes te houden.

Ik vind het aan de ene kant best vreemd dat anderen zeggen dat dat een voorbeeld foto is...
Ik zie namelijk ook geen 1 van die spullen in je profiel staan.