Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) vorig jaar in september gekocht , een week voor mijn 20ste verjaardag.
) Verder hebben we altijd paarden gehad Rijerijerije schreef:wat vroeg al lees is ik hier.....
Ik kocht fleur toen ik een jaar of twee verzorgpaarden had gehad waar ik qua verzorging tig keer zo veel heb geleerd als op de manege, echt een aanrader dus, als je een lieve pony + dito eigenaar kunt vinden![]()
Ik reed 9 jaar op de manege, was 18 toen ik Fleur kocht.
heb haar trouwens helemaal zelf bij elkaar gespaard, zijn er nog meer mensen die niet zomaar zonder slag of stoot een pony van hun ouders kregen? Die van mij waren er heel makkelijk in: "het is jouw hobby, dus mag jij een paard betalen". Zit natuurlijk wel wat in, zij geven er niks om, ze vinden haar nu wel schattig, maar verder niksHeb dus heel wat jaartjes gespaard en hard gewerkt en toen kon ik eindelijk mijn meisjesdroom verwezenlijken....
ook het stalgeld en eten enzo moet ik zelf betalen.juist de hoefsmid betaalt men mama omdat de manege ook geld zou kposten moest ik daar nog rijden
ook betaalt ze de jaarlijkse spuitjes! ben daar heel blij om:) maar al de rest betaal ik zelf somswat moeilijk maar zo heb je er misschien ook meer voor over om in die koude winterdagen op je brommer (vroeger fiets) te kruipen en er naar toe te rijden:)