Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Alani schreef:Ach ze zullen er een commercieel verhaal van moeten maken. Marketing technisch is het niet erg sterk als ze vermelden dat het zo gezellig in de voerbak staat. En op het ene product is meer te verdienen dan het andere.
Waarschijnlijk zul je van muesli minder (in kg) geven dan dat je van brok doet.
Magnesium heeft idd een ontspannende werking. Als supplement te koop, maar als je paard van bananen houdt, kun je hem die ook geven. Maar nogmaals ik zou het eerst even alleen bij de Bach houden.
Geen wonder dat ze niet zo lekker liep dus!
Helemaal los kwam hij zoals gezegd helaas nog niet dus gaan we over 6 tot 8 weken nogmaals die kant op. Nu krijgt ze eerst een week rust, en daarna kan ik heel rustig aan beginnen met longeren en als ze daarin haar evenwicht weer heeft gevonden kan ik er voorzichtig aan weer op gaan zitten. Dan zal ik haar er eerst van moeten overtuigen dat ze haar pijnlijke wervels niet meer hoeft te ontzien, en als ze dat door heeft moet ze als het goed is lekker ontspannen kunnen lopen (en hoef ik me dus niet meer druk te maken om een paard dat onder me uit probeert te rennen) 

Babje_84 schreef:Inmiddels gaat het allemaal eigenlijk boven verwachting goed met mijn merrie! Ik ben heel erg verbaasd over de effecten van de behandeling door de osteopaat!

Musjes schreef:Kan me voorstellen dat ze ook beter loopt omdat ze de osteopaat geweest is. Is ze van haar pijn bevrijdt.
Heb met mn ruin ook bach geprobeerd. Hij was verschrikkelijk boos en verschrikkelijk eigenwijs/respectloos. Er zijn heel wat druppels ingegaan en elke keer vond de bach mevrouw een andere verklaring. Uiteindelijk won mn gezonde verstand het van de druppels
Edit: het is niet vervelend bedoeld, maar het is zonde als je er heel veel geld in stopt terwijl de oplossing misschien in iets wezenlijks ligt.
) beschouw ik dit niet als een experiment
ik probeer er idd alles aan te doen om ervoor te zorgen dat mijn paard het goed heeft en als dat betekent dat haar behandeling geen representatief beeld geeft m.b.t. een experiment dan zij het zo, ik ben een liefhebber, geen laborant
(maar dat wist je denk ik al, wou het alleen nog even vermelden voor er misverstanden ontstaan
)