Slechte service Divoza.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Miepp

Re: Slechte service Divoza.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 21:40

Ik had 5 april een dekje besteld. Het zou wel 4-5 weken duren voordat ik hem had. Nouja, ik wilde hem graag dus toch maar gedaan.
Na 6 weken nog geen dekje binnen. Dus ik bellen, ja ze kwamen de volgende dag net binnen en dan zou hij op de post gaan. Ik zou hem 's maandags krijgen. Ik zei nog, als ik hem maandag niet heb, hang ik weer aan de telefoon Vork
Maar 's maandags kwam er een pakje van divoza, met een dekje, alleen in de verkeerde kleur.
Dus heb ik gelijk de divoza gebeld. Ja het dekje was al op, duurde nog tot augustus tot ik hem zou krijgen dan.
Kreeg hem begin augustus gelukkig binnen, maar wat een gedoe zeg Scheve mond

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 23:23

Silence schreef:
Ik heb qua verzenden nog geen ervaring met Divoza, maar als ik het zo lees, blijft dat ook mooi zo.

moonfish13, je geeft aan Divoza gefiltert te hebben. Maar deed je dat alleen omdat je toevallig een slechte reactie tegen kwam?
Je geeft nu aan dat Piaffe komt, maar als je die filtert op bokt komt er ook niet zoveel goeds uit.

tot nu toe niks gevonden nee, in ieder geval; divoza had ik al heel veel reacties van gelezen.

edit; nog goed gezocht net, ik kan geen reacties vinden over hun passervice, als die slecht was geweest hadden die er zeker wel gestaan vermoed ik.
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 19-08-08 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 23:31

ach.. ik had een oornetje besteld.. heb er ruim 2 maanden op moeten wachten, 7 keer ( !!!) heengebeld.. en toen vertelden ze doodleuk dat het vanaf de eerste week al bekend was dat die kleur niet meer leverbaar was Boos!
( terwijl ze elke keer aan de telefoon wel zeiden dat het verstuurd was)

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 23:36

Zo heb ik ook nog wel een paar minder goede ervaringen met een andere zaak. Vrijwel iedere zaak heeft tevreden en ontevreden klanten, welke branche je ook uitkiest.

Mijn ervaring met Divoza is over het algemeen goed. Jaren plezier gehad van m'n Rossnerzadel - aangemeten door de passervice van Leek.

Kwam er aantal jaren terug voor een witte Eurostar Klara, was niet op voorraad maar hebben ze kostenloos nagestuurd. Vorig jaar een pet van Joules gekocht, ging vrijwel meteen stuk bij de sluiting achter. Met de klantenservice gebeld. Ik moest de pet opsturen. Binnen no time had ik een nieuwe pet.

Maar ik kom dan ook altijd in de winkel in Leek, voor zover ik me kan herinneren, heb ik nog nooit wat bij ze besteld.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 23:40

Ukkiee schreef:
Ik ben volgens mij de enige die echt tevreden is over Divoza? Bijna al mijn paardenspullen komen daar vandaan, zowel mijn GPA cap als mijn leren laarzen en al mijn rijkleding, en ik heb eigenlijk nog nooit een slechte ervaring gehad. (Ik ga naar de Divoza in Zoetermeer.) De mensen wisten waar ze het over hadden en konden me goed helpen. Ook heb ik al eens wat via de internetsite besteld en ook dat is heel netjes gegaan. Er zat wel aan één shirt nog een alarmpje, maar dat mochten we op hun kosten terugsturen en zij zouden me een nieuwe toesturen, wat netjes binnen korte tijd is gebeurd. Ik ben dus erg tevreden.

Neemt overigens niet weg dat ik het erg onvriendelijk vind hoe Divoza sommigen van jullie behandeld.

Ook ik ben heel tevreden Ja
Bestel wel eens via internet, binnen een paar dagen binnen.
Is iets niet voorradig sturen ze me gewoon de bestelling, en wordt hetgene dat niet voorradig is binnen een paar dagen gewoon zonder verzendkosten nageleverd.

En als ik naar Divoza zoetermeer ga wordt ik ook altijd goed geholpen.

Maar inderdaad wat ukkie zegt, erg jammer dat jullie ervaringen niet goed zijn

_Cassandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 21:50

Ik ben wel tevreden over hun service.
Al een paar keer wat besteld bij ze en dan was het dezelfde week al binnen Ja

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:43

Ik heb nu net vandaag een brief gekeregen van hun dat ze t geld gaan terugstorten. Ze doen dus ook bijna een week over een brief versturen, aangezien ik t zaterdag geanuleerd heb.

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 17:57

Heb ook geen slechte ervaringen met Divoza en altijd alles snel binnen en als het niet op voorraad is werd de nalevering ook snel verstuurd. Dat ze een week doen over een brief versturen vind ik zo gek nog niet als je veel klanten hebt en het vakantietijd is, dan kan het wel een paar daagjes duren voor dat verwerkt is bij de administratie.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:01

ik ben heel tevreden met divoza. Een aantal keren wat besteld en binnen 2 dagen ontvangen.
Ga wel liever naar de showrooms toe omdat ik dan meteen kan passen enzo, maar over de verzending ben ik tevreden

marleenr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 20:50

Moderatoropmerking:
Spam uit bericht verwijderd.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 22:30

marleenr schreef:
Heb er gesolliciteerd. Onwijze leuke lui.
Laat me raden, jij bent aangenomen? Haha! In dat geval, gefeliciteerd.

Divoza vandaag maar eens gebeld, ze zouden me over een bestelling terugbellen... Niet gebeurd, had ik ook wel een beetje verwacht n.a.v. de reacties in dit topic. Dan hou ik liever 't initiatief bij mezelf. Haha!

marleenr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:18

nee ik ben nog niet aangenomen.
maar het lijkt me gewoon een onwijs leuk bedrijf!

niet oubollig. gewoon leuk.

en ja als ik er aangenomen ben dan ga ik heel BOKT vol schrijven over EPPLEJECK.

Is het niets voor jou? Je woont ook in friesland........

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 23:22

Waar komt dat epplejeck allemaal? of moet ik maar gewoon ffkes hyves checken voor mn vragen.

_SunriSe_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:32

C_arola schreef:
ik ben heel tevreden met divoza. Een aantal keren wat besteld en binnen 2 dagen ontvangen.
Ga wel liever naar de showrooms toe omdat ik dan meteen kan passen enzo, maar over de verzending ben ik tevreden

me too

ry er nu langs als we naar myn moeders vriend gaan dus bestel het niet meer
maar heb vroeger wel gedaan en we hadden het altyd een paar dagen later in huis

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 10:16

Ik ben ook heel erg tevreden over de Divoza.
Als ik iets om 11 uur 's ochtends bestel, heb ik het de volgende dag in huis, als ik iets na 12 uur 's middags bestel, duurt het ook maar 2 dagen. Ik ben er echt heel tevreden over..

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:45

marleenr schreef:
Is het niets voor jou? Je woont ook in friesland........
Ik heb al een hele leuke baan. Lachen Maar het is leuk om te weten dat ze in Friesland zitten, kan er altijd eens gaan shoppen. Haha!

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 21:25

ik heb enkeld maar goede ervaringen !!

1 keer de verkeerde kleur, gebeld, zelfde dag terug gestuurd,en zelfde week de goede kleur weer in huis !

hopelijk krijg je snel je geld terug TS !!

TICKELS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 14:08

Helaas voor alle gedupeerden, ik HAD het emailadres van de directeur, ben het kwijtgeraakt...
Dealer van Pikeur Eskadron Cavallo Dobert Rambo HKM Leovet
Interesse? PM mij!

Maar ik heb geen problemen meer met Divoza, ik bestel gewoon niks meer! Ik koop mijn spullen tegenwoordig net over de grens in Duitsland, vele euro's goedkoper!!

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 09:35

dat is idd erg irritant zeg

is niet echt de service wat je verwacht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 15:09

Bij divoza gaat bij mij altijd alles fout op een of andere manier. Bestel ik een aurigan dubbelgebroken bit van een bepaald merk, krijg ik een veel te dik rvs bit van HH opgestuurd. Dan bestel ik drie dekens, hebben ze er een neit op voorraad en zenden ze vervolgens de bestelling zonder die mededeling op zodat je dubbele verzendkosten hebt voor die andere deken. Koop je daar een zadel, breng je het naar een zadelmaker om op maat te maken, blijkt het zadel scheef en willen ze het pas terugnemen na dreiging met de consumentenbond enz enz.