grappigste val:
Een pony waar ik op reed ging bokken, ik werd boos, gaf hem een tik en hij gaf een nog hardere bok, daar had ik niet op gerekend dus ik vloog uit het zadel de lucht in en belande scheef weer in het zadel, en toen gleed ik weg.. Toen hing ik aan de zijkant/onderkant van zijn buik en hij galopeerde richting de bakdeur die open stond. Toen heb ik me laten vallen, ik kwam op mijn rug terecht, maar ik kreeg nog een trap van zijn achterbenen waardoor ik achterover doorrolde. Ik had met een hand de teugels nog vast waardoor hij langzamer ging maar ik heb wel de teugels losgelaten, ben opgestaan en heb hem daarna weer gevangen en ben weer opgestapt. Ik vond het wel grappig maar mijn vriendin kon er niet zo om lachen.
ergste val:
Een pony schoot er ineens in galop vandoor en ging recht op de bakrand af, en op het laatste moment ging hij opeens naar rechts (een soort schijnbeweging) waardoor ik van hem afgelanceerd werd en keihard met mijn rug tegen de bakrand ben gesmeten. Ik zag toen dubbel en had erge pijn in mijn rug en kon me niet goed bewegen. Mijn ouders zijn toen met me naar het ziekenhuis geweest, wat er precies aan de hand was weet ik niet meer, ik moest in ieder geval een tijdje rust houden met mijn rug.
Laatst bijgewerkt door dormy op 27-07-08 10:47, in het totaal 1 keer bewerkt