Op welk Bokt-paard wil je wel eens rijden?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 10:40

Citaat:
ook hier ben je van harte welkom voor een ritje op een tinker (mits je natuurlijk een minibeetje kan rijden).

Citaat:
Als je Myrthe heel lief aan kijkt, mag je vast wel een keer op Tiko, maar dan moet je wel naar Hoevelaken komen

Bedankt voor het aanbod, Marjolein en Richtje, maar ik denk dat ik eens met een tinkerrit meerij (met mijn neptinker Haha! ) en dan maar eens wat ga switchen met anderen. Da's denk ik makkelijker dan al dat gereis *LOL*

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 10:47

peeky schreef:
Ik zou weleens een keertje op een tinker van een van de bokkers willen rijden...

Ik ook! Maar ik kan echt niet kiezen op wie, ook andere paarden/pony's zijn leuk!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 11:23

Natuurlijk op één (of alle Schijnheilig ) van de geweldige Friezen die hier zijn Kwijl !
En dan natuurlijk ook Händell, Ilindra en Lisa van Ilindra en Lodewijk van Nimber!
Billy van Billy *LOL* zou ik ook wel willen! (maar, met een beetje geluk gaat dat lukken, ik heb immers de veiling "gewonnen" om met Bill aangespannen te rijden Party!! !)
En wat me erg leuk lijkt: Rejoice van Cassidy; ik ben absoluut niet thuis in de Western-scene (de eerste en laatse keer dat ik een western les heb gehad, is zo´n 8-9 jaar terug Clown !) en het lijkt me gewoon ontzettend wijs om het weer eens te doen (just for the feeling Lachen )!
En natuurlijk zou ik graag de paarden/pony´s van de andere DVTers willen rijden. Die "ken" ik nu inmiddels allemaal Haha! en dat lijkt me dus ook echt leuk Pling ! (Pfff... ik geloof dat ik maar eens 6 weken vakantie in Ned. moet gaan maken *LOL* !)
Doe Berdientje maar niet hoor, die wil ik natuurlijk wel meeten, maar ik geloof dat het dierenmishandeling wordt als ik daar op zou gaan zitten Knipoog !

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 11:24

Ik ben niet zo bang om op een vreemde pony te stappen. Maar dan wel een pony. Als ik dan moet kiezen denk ik Karan. Ik heb hem al zo vaak gezien, maar er nog nooit opgezeten.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 11:37

Ik vind Joy van Marloes wel leuk *LOL*
maar het paard van Kitty en Kawa vind ik ook heel gaaf...Haha!

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 11:39

Renske, bedoel je misschien Obsession, van Jessica (obsession)?
Dat lijkt me inderdaad ook een leuk paard, net als die pony van haar, die welsh.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 11:53

Obsession is een super knol! Haha! Heb ik heel vaak opgereden rijd echt vet lekker!!!!
Ik zou graag eens op een fries willen rijnde (ja stom he, nog nooit opgezeten...) En op een western paardje dat lijkt me heel lekker!!!
Verder zou ik graag eens op Expensive van Yentl willen rijden, Misty van Iris en verder weet ik het zo niet eigenlijk. Haha!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 12:02

runningkawa schreef:
Zelf zou ik wel eens op een paard willen rijden met een super gestrekte draf en super verzameling.

Ik heb er nog twee staan dus... Je moet wel snel zijn want ze staan op dit moment allebei te koop.

Dniesy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 12:48

Op maestro van marja!!!

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-03 12:54

peeky schreef:
Ik zou weleens een keertje op een tinker van een van de bokkers willen rijden. Ik heb zelf een tinker, maar heb nog nooit op een (prive) exemplaar gezeten! Misschien moet ik er een keertje een huren voor een lekker buitenrit....maar da's zo zonde want ik heb zelf al 2 paarden! maar even wachten tot jigger oud genoeg is om te berijden dan...

HEEEEEEEL off-topic: Hé Woudrichem, daar komt mijn ex-vriendje vandaan. Haha!

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-03 12:58

Mensen met paarden die niet kunnen springen maar die wel graag met een paard willen springen. Wees welkom! Ik durf nog niet hoger als 30cm, mijn paard doet daar liever anderhalve meter bovenop. Haha!

siesti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 13:08

Ik zou supergraag een keer willen rijden op Suevo van Dinkeygirl. Lijkt mij echt heel cool. Kwijl
Ik vind het een super mooi paardje.

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 13:25

Dan zou ik toch heel graag eens op Ricardo van Mon (Tinkernikky) willen rijden. Dat vind ik zo een pracht Tinker. En wat die allemaal kan PPffff!! Kan ik met Sweety alleen nog maar van dromen.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 13:27

Lodewijk en Expensive denk ik Lachen.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 13:37

Renske20 schreef:
Laiser van mickey lijkt me ook gaaf, die heeft bepaalde streken die Quentin ook heeft, dus ja daarvoor hoef ik er niet op!maar t is een leuk paard dat volgens mij ook leuk kan lopen!

*bloos*
Leuk dat er iemand zo over mijn paardje denkt Knipoog

Wat voor streken heeft Laiser ook die Quentin heeft? Ben eigenlijk wel nieuwsgierig welke streken dat zijn en hoe je dat aanpakt.

Tja er zijn ook een hoop paarden op Bokt die mij leuk lijken om te rijden. Ik zou wel eens op een leuk dressuurpaard willen rijden die al veel meer dingen weet dan Laiser, gewoon om het verschil eens te voelen en om te kijken hoe iets moet voelen wat ik bij laiser nog niet voel.

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 14:14

Ik zou eigenlijk geen bepaald paard weten om te rijden, ik zou het al geweldig vinden om een keer buiten Z'meer te meeten .. Scheve mond .
Mijn ouders zijn van het soort ' Internetmeeten = gevaarlijk '.
Als ik iemand zou mogen meeten en ik mag 5 minuten op haar paard stappen, dan zou ik dat al helemaal geweldig vinden Lachen !

Hoewel ik een voorkeur voor westernpaarden heb, ik wil wel eens weten hoe die lopen ... Lachen

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 14:23

heb een tijdje geleden laiser zn site bekeken(echt een hele leuke&mooie site!)
maar dat steigeren, dat is ook een van Quentin zn hobby's(zwaaien naar je jury), als ie t ff niet meer weet of niet meer wil gaat hij steigeren, laiser is geen held buiten, Quentin al helemaal niet!in mn eentje krijg ik hem niet van huis, en met anderen erbij lruipt hij het liefst in een ander paard als ie iets engs ziet, maar zijn we eenmaal op weg dan gaat hij vol zelfvertrouwen voorop lopn, omdan af en toe nog even te schrikken

met het rijden de achterhand er goed bij dat kost me ook nog wel wat moeite bij Quentin

en allerlei trucjes om onder t werk uit te komen en even kijken waar de grenzen precies zijn en of hij die grenzen kan verleggen, dus als ik niet consequent ben gaat hij steeds wat verder, tot hij met mij rondrijdt ipv ik met hem

het voorwaarts blijven, en dan vooral tijdens de proef, en witte hekjes&bloemstukken leveren bij mij ook altijd heel wat aparte zijgangen op!

en ff denken hoor, zo uit mn hoofd weet ik het niet meer precies, maar bij veel dingen die op de site staan dacht ik van he, dat komt me bekend voor!

en ik vind het een heel gaaf paard om te zien!zeker op de foto's waar ie lekker aan t lopen is, en dan 4 witte bandages erbij dat maakt t plaatje compleet!

Lon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 14:52

Kawa van kawa, en ben ook wel erg gecharmeerd van cerise van dorine.
Waar ik absoluut niet op zou willen rijden (ik = mietje) maar die ik wel eens zou willen zien is quentin...

DaphneL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 15:13

Karan van Heike Kwijl
Of Laiser van Mickey, alleen al omdat het zo'n machtig groot en mooi paard is Haha!

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 15:13

Heike schreef:
Ik rijd het liefst op mijn eigen paardje Karan.
heb niet zoveel lef om zomaar op een ander paard te stappen dat ik niet goed ken.

Tja nog een beetje angstig na mijn val vorig jaar. Huilen

dan zou je eigenlijk eens bij mijn sytje moeten komen ik ken haast geen liever een geen braver pony'tje dan haar! en ander stap je alleen maar, kan toch ook Lachen

ik wil heeel graag een keer op Duncan van Craignethan dat lijkt me zoooo gaaf!

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 16:22

Ik zou die van Renske20 wel eens willen voelen.

En ik zou heel graag eens les willen hebben op een verder doorgereden paard, groene paarden zijn ontzettend leuk maar niets is leuker als echt een doorgereden dressuurpaard te rijden waar ik ook nog op weg kan komen.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 17:19

he steef kom maar een keer op Quentin rijden hoor!(is ook een beetje een echt dressuurpaard en kan nog springen ook!)

ben wel benieuwd wat je met hem gedaan krijgt, zeker als ie weer een staak-dag heeft!
1 voordeel voor jou:hij heeft meer respect voor mannen dan voor vrouwen!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 18:30

Ik zou zelf wel eens op kawa willen rijden.
Lekker hoog springen, het lijkt me een fijn paard, dat echt zijn leven voor je waagt Haha!
Ik vind het een paard met lef.

Maar Obsession lijkt me ook gaaf paard, niet alleen omdat ik gek op indoctro paarden ben Lachen maar ook omdat hij gewoon prachtig is en het is een mege knol Haha!
Hij lijkt me gewoon gaaf

Priscilla

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 18:37

Ik zou graag eens een lekker doorgereden paard willen rijden, gewoon om eens te voelen hoe eea zit.
Dan denk ik aan.
Kawa, Ozeppus Knipoog, Lot en nog een hele lijst....

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 18:39

Er zijn er meerdere die ik wel eens zou willen rijden maar ik denk dat als ik het zou vragen dat ik er ook wel op zou mogen zitten.
Neem bijvoorbeeld Katja, die heeft er zowiezo al 2 die ik erg leuk vind en ik hoef me alleen maar als potentiële koper voor te doen om er op te kunnen rijden *LOL*

Er is iig 1 heeeele leuke die onbereikbaar is:
Jup van 'ikhier'.
Dat is het Boktpaard waar ik erg graag eens op zou willen zitten Haha!