Heeft iemand nog iets gehoord?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 15:13

neeh hoor, maar jullie lopen alleen om mij te zeiken en daarom zet ik het niet neer..
op sterre reageerde ik te hard, sorry daarvoor..

ik had gezegd als ik goed nieuws heb dan vertel ik het wel, maar ik kreeg zo veel pb ik vertel gewoon wat er is..

er zijn heel veel persoonlijke dingen die ik echt niet hier ga neerzetten..

als ik zondag niet naar flame ga, ga ik naar Smitshgirl... want ik had nog belooft om langs te gaan..

dit is mn laatste bericht hier, het schiet niks op!! als ik hier dingen neerzet..ik schrijf pas wat als ik goed nieuws heb.. verder horen jullie me niet meer

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 15:16

Zwak van je......het klopt echt niet hoor....er staat nogsteeds duidelijk met grote hoofdletters op je cu2 I LOVE RICARDO!!!!!.....
Ik kan het nu echt niet meer hebben hoor......dat je zon heel verhaal uit je duim kan zuigen zeg...echt knap....overtollige fantasie???

cherrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 15:22

Ik vond het eigenlijk heel zielig voor je om ze veel te moeten doen om aandacht te krijgen.
En om mensen zo afte zeiken die je hebben gelooft,gesteunt en geholpen vind ik wel heel erg triest!!!!!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 15:31

Guttegut, heb je je vastgepraat?
Vind het toch knap dat je het nog zolang uitgehouden hebt hoor, petje af
Menig ander zou al veel eerder verstrikt zijn geraakt in alle leugens.

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 15:33

Zullen we de ouders te bellen en daar uitleg te vragen. Ik heb een gevoel dat ze van geen scared flame weten!

Cleo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 15:33

Gezien de op- en aanmerkingen en veronderstellingen(verzonnen Flame-verhaal) kan ik mij Naomi's reaktie heel goed voorstellen. Laat deze meid toch met rust!

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 15:40

frostwood schreef:
Zwak van je......het klopt echt niet hoor....er staat nogsteeds duidelijk met grote hoofdletters op je cu2 I LOVE RICARDO!!!!!.....
Ik kan het nu echt niet meer hebben hoor......dat je zon heel verhaal uit je duim kan zuigen zeg...echt knap....overtollige fantasie???

mn cu2 is oud ik doe er niks meer aan..
heb een nieuwe site

www.knuffeltjuhh.vote4me.nl
www.poetry-girl.vote4me.nl

kijk ik zit er echt niet meee als jullie me niet geloven, ik weet precies welke mensen me wel geloven en die hou ik op de hoogte.

ik krijg genoeg aan dacht hoor, ik wil nog geen eens aandacht van mensen die wel alles hebben naar hun hart en die niet anders zijn gewend. (geld niet voor iedereen)

ik bedoel wat heb ik eraan als jullie alleen negatief over me praten, dus wat heeft het voor zin om over flame te vertellen??

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 15:44

Naomi"]
[quote="frostwood schreef:

heb een nieuwe site
[/quote]
Toch raar dat de laatste wijziging half december was en dat je het toen niet hebt weggehaald!

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 15:44

Kleintje schreef:
Zullen we de ouders te bellen en daar uitleg te vragen. Ik heb een gevoel dat ze van geen scared flame weten!

je hebt toch de papieren gezien, waar mijn naam en de naam van flame staat..
het was zo makkelijk om ze na te maken johh Frusty Frusty
en Donja heeft m'n moeder wel gesproken, waarom zou er dan nog iemand moeten bellen.

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 15:46

Kleintje"]
[quote="Naomi"][quote="frostwood schreef:

heb een nieuwe site
[/quote]
Toch raar dat de laatste wijziging half december was en dat je het toen niet hebt weggehaald!
[/quote]

je weet nog geen eens wie Ricardo is, dat stond er al heel lang..
toen was het net een paar dagen uit.
ik heb een link naar mn gedichten er op gezet en wat doet die naam ricardo er toe dan?

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 15:47

Jongens dit wordt erg kinderachtig.
Geloof het verhaal of niet.
Dit gezeur begint meer te lijken op een kinderachtig treiterklasje....

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 15:55

Men kan niet in allees zijn gelijk halen. Op een bepaald moment is het tijd dat je volwassen wordt, je eigen conclusies trekt en het daar verder bij laat.
Ik vind dat in dit topic het tijd wordt dat dat maar eens gebeurd.

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 16:06

1 ding......u are weird.
Laatst bijgewerkt door rode_kool op 16-01-03 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Nathalie w

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 16:12

Waar bemoeit iedereen zich toch mee. Oke ze had niet eerst een verhaal op bokt moeten zetten en nu niks over de afloop vertellen. Maar ik zie in haar profiel dat we het over een meisje van 16 hebben. Ga haar nu niet met zijn allen afzeiken. Is het verhaal waar dan hoop ik dat het goed afloopt .Klopt het niet is het mij ook goed. Succes verder Naomi en let voortaan op wat je op internet zet .

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 16:39

.
Laatst bijgewerkt door holly op 13-03-23 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt

amberiwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 17:38

Nathalie w schreef:
Waar bemoeit iedereen zich toch mee. Oke ze had niet eerst een verhaal op bokt moeten zetten en nu niks over de afloop vertellen. Maar ik zie in haar profiel dat we het over een meisje van 16 hebben. Ga haar nu niet met zijn allen afzeiken. Is het verhaal waar dan hoop ik dat het goed afloopt .Klopt het niet is het mij ook goed. Succes verder Naomi en let voortaan op wat je op internet zet .

ik ben het er helemaal mee eens

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 18:00

Mischien is het verstandig deze topic een slotje te geven...

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 19:06

beautyfull_mickey schreef:
ik had naomi ook gewoon een pb gestuurt,klinkt niet zo goed.
ze zou alles vertellen aan renske20 ?
en die zou het in dit of ander toppic zeggen.

ik heb al een tijdje nix gehoord, de laatste keer heeft ze antwoord op mn pb gegeven en ik heb toen gevraagd of ze het wilde laten weten als ze weer nieuws had, maar ik heb nix meer gehoord, maar heb zelf weinig tijd gehad en haar dus ook nog geen pb'tje gestuurd.

maar ik zag hier staan dat ze t verhaal op haar pc zou zetten en als iemand het wilde weten dat diegene dan ff een pb'tje moest sturen

ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat, en ik geloof haar wel!
en ik hoop dat t nu goed gaat met flame, en ook met naomi zelf!

stuur haar dalijk een pb'tje

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 20:29

Ik snap nu eigenlijk niet waarom ik hier iets neerzet, maar oke.

Aan de ene kant snap ik naomi wel, vanwege de vervelende reakties. Maar die wegen absoluut niet op tegen de lieve, goed bedoelde, meelevende gedachtes.
Ik vind dat Naomi ons het verschuldigt is om het te vertellen. Klinkt heel kort door de bocht. Maar heel veel mensen hebben dag en nacht mee gelezen en mee gedacht hoe ze dit kon oplossen. En nu krijgen ze dit er voor terug?

Heel erg jammer. Naomi. Je maakt jezelf het er niet makkelijker op.

En ik herinner me een opmerking van het vorige topic.
Ga achter internet vandaan en ga je paard redden.
Je bent 16, oud en wijs genoeg om er een dag tussenuit te sneeken. Wat er op volgt is toch niet belangrijk. een straf van je ouders weegt toch niet op tegen de veiligheid van Flame?

Maar goed, ik ben ik en jij bent jij.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 21:16

holly schreef:
.Nu is Naomi het volgens jullie die iets onzinnigs verteld en volgende week is het iemand anders.Erg fijn hoor,om te weten dat men dan tot het bot toe afgekraakt zal worden,maar niet heus.Get A Life.Geef een gewone reactie of zeg niks.

Als je alle pagina's van de topics hebt doorgelezen (en dat zijn er heel veel) zul je misschien zien dat heel bokt met Naomi heeft meegeleefd, mezelf incluis. Ze heeft legio adviezen gehad, en ze niet opgevolgd. Vervolgens biedt iemand aan het paard GRATIS te stallen (terwijl ze bij de mensen waar Flame nu staat gewoon moet betalen, en ik krijg de indruk dat ze gemolken wordt bij het leven) en gebeurt weer niets.

Je kunt veel van me zeggen, maar er is een ding waar ik erg goed in ben, en dat is geduld hebben. Met paarden, maar ook met mensen. Maar op een gegeven moment is mijn geduld op. En in dit geval is hij op....

Naomi kan wat mij betreft verder haar gang gaan - en of wij nu op de hoogte gehouden worden of niet kan me toch echt geen biet meer schelen - maar een gevolg van haar topic is dat er nu om de haverklap mensen het topic weer oprakelen waar Naomi een denkt een punt achter te hebben gezet......dit tot ergernis van een heleboel bokkers.

Dus val jij degene die hun ongenoegen kenbaar maken maar aan. Ik noem dit geen afkraken, maar gegronde kritiek uiten op een 16 jarige...

Want weet je wat ik niet snap? De 16 jarigen willen zo graag voor vol aangezien worden en in de grotemensenwereld meedraaien. En wordt je dan als volwassen persoon behandelt, mag dat weer niet want "ze is pas 16"?

Who needs a life here?

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 22:02

Ik kan me heel erg goed in de reactie van Cassidy vinden.

Ik heb ook getwijfeld aan haar verhaal, heb daarna foto's gezien en papieren. Ik begon alles te geloven.

Ook ik leefde mee, dacht mee en probeerde oplossingen te zoeken. Maar steeds was er wel weer wat. Het leek goede tijden, slechte tijden wel.

Kan gebeuren, maar dan is de oplossing nabij en opeens wordt het doodstil. Dan is het toch niet gek dat mensen die meeleefden benieuwd zijn. We waren goed genoeg om mee te leven toen ze ellende had en toen er bijna een oplossing was wilde ze niets meer laten horen omdat we negatief waren. Sja... dan vraag ik me echt af waar we naar toe gaan.

Als je een verhaal op internet zet heb je altijd mensen die het snappen en meeleven, maar je krijgt ook kritiek waar je wat aan hebt en kritiek waar je niets aan hebt. Zo is het gewoon. Als je geen meningen wilt, geen hulp wilt, zet het dan niet neer. Nu reageert ze half, krijg je een pb en dan rammelt het echt aan alle kanten.

Sorry hoor dat we dan weer gaan twijfelen. Ik ben vaker bedonderd hier op internet. Heb zelfs een keer iemand in huis gehad die ik wilde helpen maar die alles verzonnen scheen te hebben. Die erg goed kon liegen en die me heel veel guldens armer heeft gemaakt destijds. Een papier van het NRPS vervalsen kan makkelijk als je er 1 online hebt gevonden. Beetje prutsen met Paint Shop Pro en tadaa... kijk mijn adres staat er.

Ik snap gewoon niet dat, ondanks dat je pas 16 bent, je een paard zo aan zijn lot overlaat. Ze is er verdorrie verantwoordelijk voor. En dan kan ze wel zeggen dat haar ex hem niet zo terug wil, omdat ie gewond is. Maar volgens mij kan het paard het bij haar ex nooit slechter hebben als dat het het nu heeft (of dat moet ook allemaal niet kloppen!)

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 22:33

1 ding snap ik ook nog niet, wie is Donja, waarom reageerd ze nu niet, vreemd of niet

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 22:39

Donja (de bokker die bereid was om Flame GRATIS te stallen) wacht op bericht van Naomi. Daarom reageert ze niet, en dat vind ik NIET vreemd. Het is Naomi die haar paard daar gratis kan stallen. En dat biedt Donja aan, maar gaat er verder niet mee lopen leuren.

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 22:56

Holly"]
De vraag van DC was naar mijn mening vrij normaal....
[/quote]
De reactie van Percy was net zo normaal als de vraag van DC. Waarom moet dan juist DC er een negatieve draai aangeven door dit soort reacties op Percy te geven?

[quote="DiamondCheckers"]
Ik heb dus dit topic niet gestart om gezeik te horen hoor Percy........
[/quote]

[quote="DiamondCheckers schreef:
Dit is voor mij gewoon uit bezorgheid. Misschien iets dat jij niet kent, Percy?

Ik vind dat nogal laag bij de grond persoonlijk, vooral omdat Percy haar opmerking maakte juist uit bezorgdheid voor Naomi en Flame, dat niet weer allerlei negatieve reacties haar kant op zouden slingeren! Dat gebeurt nu dus wel! Frusty

Dus erg graag, eerst LEZEN en dan pas spugen! Knipoog

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 23:18

Goed mensen genoeg met modder gegooit volg de wijze raad van jantien maar op dan zet ik een slotje