Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nakisha schreef:Ik zou beginnen met een bordje bij de wei: Verboden terrein, bij overtreding word aangifte gedaan. (of zoiets)
Daarnaast vind het het idee van een camera (nep óf echt, en in het laatste geval een beetje verstoppen) prima. Dit kan gewoon écht niet... straks rijden ze een paard kreupel en dan zit jij met de ellende!

".
.. Blij dat ik er weg ging, dat van "blijf bij ons paard vandaan". was de druppel.. Moet er niet aan denken dat die gekken er ook nog op gingen rijden
suusiejj schreef:Wat belachelijk dit!!
Heb in grote lijnen gelezen, maar geen vorderingen gezien?
Ik had dat bij de eerste stal waar ik Asra zolang had staan, ik haalde hem uit de wei toen er een stel meisjes langs fietsten die schreeuwden :"Blijf bij ons paard weg".
Dag erna had Asje een halve vlecht in zijn manen![]()
En zo nog wat van die dingen.. Blij dat ik er weg ging, dat van "blijf bij ons paard vandaan". was de druppel.. Moet er niet aan denken dat die gekken er ook nog op gingen rijden
Nakisha schreef:Ik zou beginnen met een bordje bij de wei: Verboden terrein, bij overtreding word aangifte gedaan. (of zoiets)
Daarnaast vind het het idee van een camera (nep óf echt, en in het laatste geval een beetje verstoppen) prima. Dit kan gewoon écht niet... straks rijden ze een paard kreupel en dan zit jij met de ellende!
. Waarschijnlijk vertellen ze inderdaad aan hun ouders dat ze mogen rijden, anders moeten het wel hele aso mensen zijn( die bestaan helaas ook nog).
Nadine___ schreef:Het zijn waarschijnlijk van die penny's die denken dat ze deze paarden hiermee 'redden'. Want ze staan natuurlijk de hele dag in het weiland en worden verwaarloosd en dan moeten hun snel erop rijden want anders zullen de pony's nooit meer mensen accepteren.
Ofzoiets.

Pistasche schreef:Ja, ik zou wat crossmonster zegt ze meenemen naar hun ouders. Niet te boos zijn maar zeggen dat je het vooral niet wilt omdat het voor hun gevaarlijk is.
Hopen dat het dan over is, zou me dood schrikken als dat gebeurt. Met mijn pony gebeuren ook van die dingen. Ik hoorde opeens dat mijn pony een vz-pony van een meisje was die ik helemaal niet kende
) Ze doet ook of verschillende bekende hengsten precies van haar zijn en beweert dat ze al wereldkampioen dressuur is geweest.