Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En als ze dat wel zijn, dan doen we schriktraining voor het specifieke voorwerp waar ze bang voor zijn. Vervolgens zijn ze dan ook niet bang meer.
voornamelijk
). Die koeien dat vind hij vreemd. Maar ach ik rij met hem nog maar net buiten, nog maar 4 keer buiten geweest. Daarvoor heel veel aan de hand buiten gewandeld, ook hier waren die koeien weer wat vreemd en in het begin reageerde hij heftig voor zijn doen, na 3 keer ging hij er al vlot (wel snuivend maar ja) voorbij. Jaja ik zie dat helemaal goed komen met die jonge knollie van mij.
maar hij is echt bang voor tractors, koeien en schapen. verder dingen die die niet kent ook wel eigelijk, maar hij springt om het minst of geringste al de lucht in
_Nancy schreef:prff.. heb je even?
Hij is bang van:
-alles wat achter in de bak ligt..
-grond dat op sommige plekken donkerder is
-water
-brievenbus
-harde wind
-dichte bosjes (dadelijk springt er iets uit!!:+)
-van die vliegen-wegjager dingen die in een weiland staan en rond draaien (alleen de heenweg naar het bos, terugweg loopt hij er zonder blikken of blozen langs)
-vrachtverkeer en tractoren
-(longeer)zweep
-Mensen die in de bak staan
-Mensen die tegen de bak aanstaan te leunen
-Hoefsmid
-Mannen
-Putten
-Vlaggen die in de wind hangen
-Zeil
-Hooi met van dat groene zeil er om heen
Tja, dat heb je met paarden die weinig in de hand zijn geweest..
Heb je even, GEWELDIG!! hahaaha
SusanH schreef:.......................Verder is hij vooral erg bang om met voeren overgeslagen te worden.

), oude mannetjes met brommers, hooibalen, hekjes, vlaggetjes, eendjes, koeien, en de badkuip uit het weiland