Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
suus_romy schreef:Als ik niet slaag, moet ik me paard verkopen. Nou reken maar dat ik er alles aan heb gedaan om het niet zover te krijgen. Klopt af. Ik laat het zeker niet gebeuren. Voor de rest heb ik 't nog nooit overweegd.
Ook als het dan met rijden wel weer goed gaat voelt dat gewoon super! 

En daarbij wil ik wel doorgaan met verzorgen etc aangezien ik dat veel leuker vind dan rijden. Rijden vind ik ook ontzettend leuk maar ik sta er net zo lief gewoon naast
En niet me toekomst vergooi door me paard.
Waar ik het helemaal niet mee eens ben, aangezien ik wel van mezelf mag verwachten dat me best doen voor school. Zonder of met paard. Het is zeg maar een soort drukmiddel om me goeie cijfers te laten halen, en over te gaan.
Not amused als ze er mee gaan chanteren!
maar straks ga ik weer lekker rijden! 
Maar toen heb ik dus regelmatig overwogen te stoppen. Gelukkig kwam 3 jaar geleden die 'klik' weer en zijn we er vol voor gegaan onder begeleiding en al. Ik ben nu zooo blij dat ik haar niet verkocht heb! Ik geniet weer van mijn paardje!
). Ik had zo'n zin om er weer op te stappen!
Ik kan niet zonder ze en dan niet per definitie het rijden, maar gewoon mijn paarden zelf. Ze bieden mij steun in alles en zijn een uitlaatklep. kiimberliiee schreef:Agh je leest hier allemaal van die zielige berichtjes