Wáárom rijden met een Rabobank sjabrak?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Britt

Re: Wáárom rijden met een Rabobank sjabrak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:36

Als je de discussie zo vreselijk onboeiend vind, waarom doe je er dan aan mee?

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:39

Jaimyliefje schreef:
riannhuh schreef:
De TS vraagt (niet letterlijk in titel) waarom sommige mensen met Rabobankdekje rijden, anderen antwoorden dat de meesten ze helemaal niet kopen maar winnen (op vaak grote wedstrijden waardoor je er dus trots op kunt zijn) en daar wordt dan heel bot op gereageerd. Ik vind dat een beetje raar, zelfs 'jaloersachtig' klinken. Als ik er 1 zou winnen zou ik hem ook gebruiken, het zijn leuke dekjes (idd, smaken verschillen), en over de kwaliteit heb ik nog nooit iemand horen klagen. Maar kopen, nee, dat heeft voor mij geen waarde.

dat vond ik ook al zo vreemd inderdaad..

en nog iets maanling, waarom zou je mensen die zo'n dekje kopen slecht vinden, ik bedoel. dan worden ze wel niet gesponsord maar dan nog kunnen ze misschien heel goed rijden!

Bloos!

Mensen slecht vinden? Ikke mensen slecht vinden? Waar staat dat dan?

*leest verwoed terug*

duodenum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:40

BrittKitt schreef:
Als je de discussie zo vreselijk onboeiend vind, waarom doe je er dan aan mee?

Ik reageer nog maals omdat er direct gezegd werd dat ik me op mijn teentjes getrapt voelde.
Daarvoor wou ik laten weten dat er ook mensen zijn die ze winnen en er niet mee rijden om te showen Lachen

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:41

Jamaar over die mensen gaat de discussie niet Knipoog

Maar blijkbaar.... zijn er mensen die willens en wetens geld uitgeven om met zo'n dekje te kunnen rijden.

Dan kun je je idd afvragen: waarom?

En dat doen we hier dus.

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:41

riannhuh schreef:
De TS vraagt (niet letterlijk in titel) waarom sommige mensen met Rabobankdekje rijden, anderen antwoorden dat de meesten ze helemaal niet kopen maar winnen (op vaak grote wedstrijden waardoor je er dus trots op kunt zijn) en daar wordt dan heel bot op gereageerd. Ik vind dat een beetje raar, zelfs 'jaloersachtig' klinken. Als ik er 1 zou winnen zou ik hem ook gebruiken, het zijn leuke dekjes (idd, smaken verschillen), en over de kwaliteit heb ik nog nooit iemand horen klagen. Maar kopen, nee, dat heeft voor mij geen waarde.

Daar mag je ook zeker trots op zijn,, maar daar gaat het nu even niet om toch??

het gaat nu om "het zelf kopen van dit dekje,,

Ik heb er ook 1 gewonnen maar direct weer verkocht(was zo weg Vork ), rede verkoop was ook omdat hij niet mijn smaak was,, dus ook dat is weer persoonlijk Knipoog

duodenum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:42

Maanling schreef:
Jamaar over die mensen gaat de discussie niet Knipoog

Sorry, dat had ik niet door Lachen Ik dacht dat de vraag was Wáarom ze ermee reden Tong uitsteken

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:43

ik vind ze persoonlijk niks hebben en zou em alleen thuis op me paard leggen als ik er 1 gewonnen zou hebben Bloos kopen zou ik em zowiezo niet doen...
en waarom er zoveel mensen mee rijden... misschien vinden ze em mooi of vinden ze het cool dat het net lijkt alsof ze em dus gewonnen hebben. (geld niet voor de mensen die em echt gewonnen hebben dus Knipoog )

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:46

Ik zou best met een rabobank dekje gaan rijden of met zo'n jas rond lopen máár dan wil ik het wel gewonnen hebben. Ik vind het eigenlijk té idioot voor woorden dat al die rabobank dingen nu ook gewoon gekocht kunnen worden, het is toch veel leuker als je zulke spullen alleen kunt winnen. Nu loopt binnekort iedereen met zo'n rabobank jas of dekje omdat het dan lijkt alsof ze dat gewonnen hebben (en dus goed kunnen rijden).

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:51

precies! ik wil er ook best mee rijden en in lopen maar dan wel als ik het echt gewonnen heb Bloos

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:53

Rianneke schreef:
precies! ik wil er ook best mee rijden en in lopen maar dan wel als ik het echt gewonnen heb Bloos

Ja, maarja dan is je trots er ook alweer van af omdat je nergens aan kan zien dat jij hem wel gewoon ''eerlijk gewonnen'' hebt. Nu loopt jan en alleman ermee..

*Mag ik trouwens vragen wat zo'n dekje kost, want mensen gaan toch zeker geen 30,- uitgeven aan zo'n dekje om te laten zien ''dat ze zo goed zijn, want ze rijden met een rabo dekje die je normaal gesproken alleen kunt winnen''.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:55

Wel dus, geloof dat hij wel in die richting komt Tong uitsteken

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 15:58

superlise schreef:
*Mag ik trouwens vragen wat zo'n dekje kost, want mensen gaan toch zeker geen 30,- uitgeven aan zo'n dekje om te laten zien ''dat ze zo goed zijn, want ze rijden met een rabo dekje die je normaal gesproken alleen kunt winnen''.

20 euro per stuk Clown

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:00

Uthrick schreef:
superlise schreef:

20 euro per stuk Clown

Hmm valt mee, maar ik vind het toch érg jammer dat dit soort dingen tegenwoordig gewoon door iedereen gekocht kunnen worden.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:02

superlise schreef:
Ja, maarja dan is je trots er ook alweer van af omdat je nergens aan kan zien dat jij hem wel gewoon ''eerlijk gewonnen'' hebt.

ik zou er ook alleen thuis mee lopen hoor Bloos

en 20 euro voor zo'n dekje vind ik nog veel Ach gut

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:04

De mijne heb is verkocht voor 35euro inclusief Pling

Hij zat nieuw in plastic..

Ik dacht : ach als ik mn wedstrijdgeld eruit heb is het goed.. Bloos ( 16euro 2 proeven Dromen )

Dus bij hoogste bod 35euro?? ik dacht MOOI volgende wedstrijd kost me ook niks Haha! Pling

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 20:39

Mss zijn ze gewoon goed van kwaliteit, ik ken ze iig niet. Ik heb ook nog met zadeldoeken van nashuatec gereden ook een sponsor, maar je kreeg ze ook gewoon op wedstrijd. tja moet je ze dan weggooien of aan de kant leggen. Mensen die ze kopen, hebben er mss al eentje gehad en willen er opnieuw eentje of vinden ze gewoon leuk. waarom moet daar iets achter gezocht worden dat het is om zich belangrijk te voelen ofzo.
Beetje rare discussie.

MoonLight01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 20:44

Whaha.. pff.. ik had er ooit een keer 1 gewonnen toen ik een jaar of 12 was ofzo en ik nog mee deed met die club wedstrijdjes.. ik was toen 1e geworden en kreeg daar een rabobank dekje bij.
Najaaa daar was ik natuurlijk HARSTIKKE trots op en heb er toen wel us wedstrijdjes mee gereden... maar nu ben ik em kwiet.. he wat vervelend!!

Maar verder.. ik reed ermee omdat ik em gewonnen had, maar had um zelf nou niet echt gekocht ofzo..

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 20:45

MoonLight01 schreef:
Whaha.. pff.. ik had er ooit een keer 1 gewonnen toen ik een jaar of 12 was ofzo en ik nog mee deed met die club wedstrijdjes.. ik was toen 1e geworden en kreeg daar een rabobank dekje bij.
Najaaa daar was ik natuurlijk HARSTIKKE trots op en heb er toen wel us wedstrijdjes mee gereden... maar nu ben ik em kwiet.. he wat vervelend!!

Maar verder.. ik reed ermee omdat ik em gewonnen had, maar had um zelf nou niet echt gekocht ofzo..

Iemand heeft em gestolen en verkocht Haha!

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 20:46

Voor sommige mensen is goed lezen nogal moeilijk blijkt maar weer. Frusty Voor de zoveelste keer dan nog maar een keer: De vraag is waaaaaaaaaaaaaaarom mensen met een Rabobanksjabrak rijden of die kopen. Ik weet het niet, kan er ook niks achter zoeken en dáárom vraag ik het hier. Dacht dat Bokt daar ( onder andere) voor is/was Nagelbijten / Gniffelen

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 07:31

heb je daarop nog niet genoeg antwoord gekregen vraag ik me dan af. Ik zie nl niet anders dan antwoorden.

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 07:42

Ik reed een tijdje terug ook met een rabosjabrak in de rondte..
Had deze gewonnen en reed mee in de Rabotrophy (bestaat nu niet meer).. Heb dat sjabrak wel een tijdje gebruikt, maar nooit met selecties/kampioenschappen of iets dergelijks.. Nu is die helemaal afgewassen.. Het oranje randje is roze geworden Clown

FrankavdT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 08:03

Ik heb er in de jaren ook een aantal gewonnen op wedstrijden en gebruikte ze dan ook wel op wedstrijden.

Waarom?
Ik heb ze toch liggen, het interesseert mij niet veel wat voor dekje eronder ligt. Ik vind ze niet heel mooi en er mee rijden omdat ze van de Rabobank zijn... dat al helemaal niet. Ik gebruikte ze gewoon omdat ik ze had.

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 08:08

ik wil ook een rabobankdekje, en zou hem ook zo kopen Haha!
om te showen nee zeker niet, wil hem hebben omdat ik het dekje mooi vind.
als ik hem heb voel ik me echt niet beter ofzo hoor.

ik vind het gewoon een mooi dekje en daarom wil ik hem hebben.zal er niet anders door voelen of gaan rijden Clown

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 08:14

Ennnn wat vind je er dan zo mooi aan?
Is ie extra mooi wit?
Vind je het rabobanklogo prachtig?

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 08:28

vroeger dacht ik altijd..als je met sponsor rijdt dan ben je goed!!! (de meeste profs hebben een sponsor)
maar later zag ik vaak dat ouders een bedrijf hadden en dat het niet zo lastig was...

maar ik denk dat mensen het kopen omhet status.. zo van, ik heb het gewonnen. er staat indd wel een leuk plaatje op.. maarik koop dan gewoon liever een witte met een oranje rand.