Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Jaimyliefje schreef:riannhuh schreef:De TS vraagt (niet letterlijk in titel) waarom sommige mensen met Rabobankdekje rijden, anderen antwoorden dat de meesten ze helemaal niet kopen maar winnen (op vaak grote wedstrijden waardoor je er dus trots op kunt zijn) en daar wordt dan heel bot op gereageerd. Ik vind dat een beetje raar, zelfs 'jaloersachtig' klinken. Als ik er 1 zou winnen zou ik hem ook gebruiken, het zijn leuke dekjes (idd, smaken verschillen), en over de kwaliteit heb ik nog nooit iemand horen klagen. Maar kopen, nee, dat heeft voor mij geen waarde.
dat vond ik ook al zo vreemd inderdaad..
en nog iets maanling, waarom zou je mensen die zo'n dekje kopen slecht vinden, ik bedoel. dan worden ze wel niet gesponsord maar dan nog kunnen ze misschien heel goed rijden!
BrittKitt schreef:Als je de discussie zo vreselijk onboeiend vind, waarom doe je er dan aan mee?

riannhuh schreef:De TS vraagt (niet letterlijk in titel) waarom sommige mensen met Rabobankdekje rijden, anderen antwoorden dat de meesten ze helemaal niet kopen maar winnen (op vaak grote wedstrijden waardoor je er dus trots op kunt zijn) en daar wordt dan heel bot op gereageerd. Ik vind dat een beetje raar, zelfs 'jaloersachtig' klinken. Als ik er 1 zou winnen zou ik hem ook gebruiken, het zijn leuke dekjes (idd, smaken verschillen), en over de kwaliteit heb ik nog nooit iemand horen klagen. Maar kopen, nee, dat heeft voor mij geen waarde.
), rede verkoop was ook omdat hij niet mijn smaak was,, dus ook dat is weer persoonlijk
Maanling schreef:Jamaar over die mensen gaat de discussie niet
Ik dacht dat de vraag was Wáarom ze ermee reden
kopen zou ik em zowiezo niet doen...
)
Rianneke schreef:precies! ik wil er ook best mee rijden en in lopen maar dan wel als ik het echt gewonnen heb
superlise schreef:*Mag ik trouwens vragen wat zo'n dekje kost, want mensen gaan toch zeker geen 30,- uitgeven aan zo'n dekje om te laten zien ''dat ze zo goed zijn, want ze rijden met een rabo dekje die je normaal gesproken alleen kunt winnen''.
Uthrick schreef:superlise schreef:*Mag ik trouwens vragen wat zo'n dekje kost, want mensen gaan toch zeker geen 30,- uitgeven aan zo'n dekje om te laten zien ''dat ze zo goed zijn, want ze rijden met een rabo dekje die je normaal gesproken alleen kunt winnen''.
20 euro per stuk
superlise schreef:Ja, maarja dan is je trots er ook alweer van af omdat je nergens aan kan zien dat jij hem wel gewoon ''eerlijk gewonnen'' hebt.
( 16euro 2 proeven
)
MoonLight01 schreef:Whaha.. pff.. ik had er ooit een keer 1 gewonnen toen ik een jaar of 12 was ofzo en ik nog mee deed met die club wedstrijdjes.. ik was toen 1e geworden en kreeg daar een rabobank dekje bij.
Najaaa daar was ik natuurlijk HARSTIKKE trots op en heb er toen wel us wedstrijdjes mee gereden... maar nu ben ik em kwiet.. he wat vervelend!!
Maar verder.. ik reed ermee omdat ik em gewonnen had, maar had um zelf nou niet echt gekocht ofzo..
Voor de zoveelste keer dan nog maar een keer: De vraag is waaaaaaaaaaaaaaarom mensen met een Rabobanksjabrak rijden of die kopen. Ik weet het niet, kan er ook niks achter zoeken en dáárom vraag ik het hier. Dacht dat Bokt daar ( onder andere) voor is/was