Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dan maar af en toe wat vlees.......
En sinds ik weet dat er paardenvlees in frikandellen zit, probeer ik dat soort snacks zoveel mogelijk te mijden, maar soms eet je bij iemand en dan krijg je dat voorgeschoteld en dan eet ik het wel op, maar dat komt zelden voor, meestal zeg ik het van te voren. Maar ik zal nooit van me leven paardebiefstuk ofzo gaan eten. No way! En ik ga al helemaal over mn nek als ik op de markt een kraampje zie, waar ze allemaal paardenvlees verkopen.
Lamkotteletten, kalfsvlees, konijn, hert, e.d eet ik trouwens ook niet. Die diertjes kan je gewoon ook niet eten! Ik begin me nu eigenlijk af te vragen waarom ik wel varkens- en rundvlees eet.....
is ook zielug eigenlijk....moet er maar niet langer over nadenken, maar een leven op sojabonen en zeewier is ook niet alles
miesie schreef:Ik zat laatst 's te denken hoeveel paardenvlees ik wel al niet moet hebben gegeten in me leven en als ik er aan denk moet ik![]()
Die gedachte kwam doordat ik 2 pakken had met snacks in me hand allebei van een ander merk en ik zat zo 's de ingredienten te lezen en in 2 (bij die andere 3) van de 4 verschillende snacks zat paardenvlees in....
Ik ben nu dus ook wat voorzichtiger met zomaar alles eten, eigenlijk is het stom van mezelf, maar het idee gewoon![]()
Ik ben ook een beetje vegetarisch aan het worden ik eet bijna geen vlees, omdat ik de laatste tijd alleen maar aan al die zielige diertjes moet denken
) omdat ik tegen dieren doden ben, maar ik ben gewoon tegen de bio-industrie en wie weet besluit ik ooit biologisch vlees te gaan eten.. maar voorlopig heb ik het prima zo.