Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lithium schreef:Goh heftig verhaal,
Vreemd dat het jou al 2 keer overkomen is.
Moet wel erg zijn, uitkijken naar een veulen en de merrie die dan sterft...
Ik zou het zelf niet willen meemaken.
Echt afschuwelijk
Sterkte hiermee
Adil18 schreef:Inderdaad heel erg vreemd...en ik heb dan een vader die dan zegt: "Volgens mij kun je beter een volwasse paard kopen i.p.v. en veulen, want op een of andere manier rust er een vloek op jou met veulens..."
Amigo_tje schreef:Adil18 schreef:Inderdaad heel erg vreemd...en ik heb dan een vader die dan zegt: "Volgens mij kun je beter een volwasse paard kopen i.p.v. en veulen, want op een of andere manier rust er een vloek op jou met veulens..."
![]()
Nou, da moet je nie denken, hoor. Je hebt gewoon pech gehad. Je vindt heus wel een mooi kanjerveulen
Yamcha schreef:Wat een afschuwelijk verhaal, meis....
Wat een nachtmerrie. Ik heb het niet droog gehouden toen ik het las...
Arme meid... en arme merrie...
Héél veel sterkte meiske..
Dikke knuf
Robinloverke schreef:veel sterkte !!!
vorige week is bij men instructrice de laatste merrie bevallen, door het persen was er een stuk darm meegekomen en ook omdat het veulen een klein beetje gedraait zat. Heeft ze met haar achterbeen alle darmen van haar moeder kapot geschuurt. 's middags hebben ze de merrie in laten slapen, het veulentje staat nu bij een adoptiemerrie. Maar echt veel sterkte!!!
Amigo_tje schreef:Helemaal gelijk
Ik merk dat genoeg aan Ceara en aan mn andere. Vooral Ceara dus en mn hafje. Mn shet niet zo, die heeft het te druk met geil doen
Ceara is zo goed door de bevalling gekomen en leeft nu helemaal op. Zij trekt er mij beter door dan ik haar, denk ik zo. Maar het doet goed om haar zo open te zien bloeien, en dat geeft kracht.
Zoals mn boodschap op mn msn zegt:
Paardenkracht: het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren
deze zin heb lang geleden eens gevonden op internet. geen idee meer waar, verdorie
detour schreef:Afschuwelijk, meid, wat heftig; mijn merrie was 9 maand drachtig, toen ze uitgleed in de wei en haar been brak op drie plekken; dat is onwijs wrang en erg oneerlijk . Een eikel zei toen nog:"Je had het veulen kunnen redden.![]()
Premature veulens zijn echter onwijs kwetsbaar, een maand is echt te vroeg, hoor! Twee weken gaat nog, soms drie maar de start is dan al erg zwaar...![]()
Ik hoop op een of andere manier dat er misschien een ander dier jullie leven komt verblijden, sterkte!