Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
x_lieze schreef:Je begrijpt het verkeerd plutolover qua het grondwerk. Ik vind het wel leuk, maar Odiso geeft aan dat hij het niet leuk vind
Als ik mijn verhaal terug lees vind ik heb ook onduidelijk
x_lieze schreef:Misschien wel Wirobelgje. Toen ik Odiso kreeg had ik het me heel anders voorgestelt. Lekker mensen meenemen en samen genieten. Lekker gek doen met vriendinnen bij de paarden. Maar niemand heeft tijd en zin en een andere stal waar Odiso het net zo goed heeft is er niet in de buurt..
. Ik heb zelf vroeger op een erg gezellige stal gestaan, dus ik weet hoe belangrijk het is dat je het naar je zin hebt en samen met andere mensen dingen kunt doen. Kletsen, rijden, zadels poetsen, wat dan ook. Ik heb haar de mogelijkheid gegeven een vriendin mee te nemen die dan op één van mijn paarden rijdt, kunnen ze ook eens lekker lachen en gek doen - en dat gebeurt dan ook. Ik vind het ook wel gezellig, zij neemt regelmatig mensen mee en soms is het een drukte van belang. Misschien dat zoiets ook bij jullie kan? orion_ schreef:Soms is het de dapperste beslissing om een ander plekje voor je paard te zoeken...
je moet je niet altijd aan de regels houden, verzin maar iets wat jullie leuk vinden om te doen