Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en stond daarna de bomproof pony in de weg. Tegen dat ons kluwen paard ontwart was, waren de meisjes al uit het zicht verdwenen en werd hij gelukkig terug rustiger. Maar hij had er net zo goed achteraan kunnen kletteren, met alle gevolgen van dien... (ik stapte toen nog enkel op wandeling). Tancreda4 schreef:Mij is dat ook altijd geleerd. Hoe zit dat eigenlijk met paard en wagen? Wij rijden wel eens met paard en wagen, en dan soms stukjes over een auto weg. Tweebaans, niet druk maar wel met verkeerd. Nu liep er op het voetpad aan de andere kant iemand met een paard, maar wij bleven doordraven vanwege het feit dat we op een autoweg reden. Paard werd wel een beetje hyper, maar dat ging nog goed verder gelukkig. Maar hoe wordt hier tegenaan gekeken?
Onder de man ga ik altijd in stap over als ik andere ruiters passeer. Dat vind ik niet meer dan logish.
Hermelientje schreef:Mijn broer roept altijd heel hard als mensen rakelings langs hem scheuren: Hé je verliest wat!
Als ze dan langzamer gaan zegt hij heel rustig: "Je snelheid".
Dat is een hele leuke, die ga ik onthouden!
Echt, ik kan niet begrijpen, dat die mensen niet snappen hoe belangrijk veiligheid is!
)