) !! Die van mij is ook begonnen met een shetje toen ze 5 was, maar Anna is nog veel jonger. Dat wordt hard sparen Ot, want binnenkort heb je er 2 met een knol (of moet ik zeggen 3
). Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) !! Die van mij is ook begonnen met een shetje toen ze 5 was, maar Anna is nog veel jonger. Dat wordt hard sparen Ot, want binnenkort heb je er 2 met een knol (of moet ik zeggen 3
). Netje schreef:Owhhhhhhh, hier smelt je toch helemaal van, echt zo schattig (al is het voor haar vast een heel serieuze zaak) !! Die van mij is ook begonnen met een shetje toen ze 5 was, maar Anna is nog veel jonger. Dat wordt hard sparen Ot, want binnenkort heb je er 2 met een knol (of moet ik zeggen 3
).

Geweldig!

Alf ...
ja ergens wel ja

ja dit is toch echt een superrcombi!! Heerlijke foto's Ot!! Nou, je weet in ieder geval wie de volgende amazone van Easter Boy word

Niemand mag die pony ook maar aanraken, hij is zo goed als heilig, maar dat kind mocht ermee gaan wandelen buiten.
Schattig stel die 2 hoor Ot!
double schreef:Schattig stel die 2 hoor Ot!
Maarre zonder cap op zo'n levensgevaarlijke shet.. Durf je dat wel aan?
Maarrrr shetje ziet er súperbraaf uit.. Echt een schattig stel zo!
Neem je haar ook mee naar Waddinxveen op 1 mei, kan ik van Aurélie én die kleine wat leuke foto's maken