Schamen voor je paard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__PSM__

Re: Schamen voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:17

MIjn helaas ingeslapen merrie was eigenlijk heel normaal, tuurlijk had ze wel eens acties, maa rnooit echt voor geschaamd, mijn ruin nu.. 4 april aangeschaft, wat mij betreft kon die zo terug toen die over het hek sprong bij de dierenarts.. Hij stond stil en schoot zich zo af als een kanonskogel.. Ik kon hem wel wat aandoen op dat moment, nu issie thuis en is het weer een poepie met een pracht van een hinnik!!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:20

als ik een paard zou hebben vond ik het denk ik niet zo erg ,,als het maar lief bedoeld is (L)

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:29

Mac heeft tot nu toe geen domme dingen gedaan. Maar was met m'n oude pony een keer op vakantie, ging ik daar ook even heel stoer springen (wat ze toen echt niet kon). Was echt een springstal met hardstikke dure paarden. Dus ik rijd zo netjes aan, springt ze toch die plank omver Bloos En niet een klein beetje, maar echt vol erop. Komt net de baas voorbij, met z'n dochtertje op de shetlander. Nagelbijten / Gniffelen

Zaterdag met een paard van m'n baas, haalde hem uit de stapmolen. Hij had het heel erg druk met om zich heenkijken, loopt ie zo met z'n hasses tegen de deur aan. Nagelbijten / Gniffelen Hilariteit alom natuurlijk, draai ik hem daarna de spuitplaats in. Struikelt ie over het randje, bijna met z'n knieën op de grond. Toen kon je me helemaal opvegen Nagelbijten / Gniffelen

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:38

Hahaha moest de topicnaam veranderd worden Knipoog

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:48

ik was laatst lekker op buitenrit, waren er mensen in de berm aan het picnicken. Die man vraagt: "is dat een vleesetend paard?" waarop madam op hem afstapt en zo zijn brood met pindakaas uit zijn hand trekt...

Ze hinnikt echt enorm hard, net als een hengst die naar zijn merries brult. Zo heeft ze een keer een hele groep wandelaars de stuipen op het lijf gejaagd door vlak achter ze te gaan brullen. En toen ze op de trailer stond te wachten bij de kliniek kon ze helemaal haar mond niet houden. Je hoorde haar helemaal binnen. Er keken wel wat mensen raar op toen er een schattige blonde haflinger uit de trailer kwam zetten.

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:49

haha wat een mooi topic! Huilen van het lachen

mijne doet wel eens als ie met zn vriendje losloopt.. gaat ie heeeeel hard rennen.. heel stoer doen.. briesen en doen..
en dan struikelt ie, flikkert ie bijna.... en dan gooit er er een lompe bok achter aan, als of het zo gepland was Clown

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:52

Mijn merrie hinnikt als een hengst. En dan heeeel vaak als we alleen op buitenrit gaan

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:57

Ik ging een paar jaar terug regelmatig met twe mini shetjes wandelen door het dorp. Kleine bijkomstigheid was dat ze nog hengst waren, en dat graag aan iedereen lieten zien. Overal. Altijd.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:58

MIjn vorige verzorgpaard moest altijd plassen op een grasveldje vlak bij stal. Let wel; een hondenuitlaat veld midden in een woonwijk Clown

Dus dan wilde je oversteken en dan week hij alvast uit naar het grasveldje, waar dan net een oud dametje haar hondje aan het uitlaten was ofzo. Ging meneer er op zijn gemak staan plassen.
En dan een flinke stortvloed ook nog.
Dan voel je je wel voor banketstaaf staan Koe

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:59

Sabbientje schreef:
MIjn vorige verzorgpaard moest altijd plassen op een grasveldje vlak bij stal. Let wel; een hondenuitlaat veld midden in een woonwijk Clown

Dus dan wilde je oversteken en dan week hij alvast uit naar het grasveldje, waar dan net een oud dametje haar hondje aan het uitlaten was ofzo. Ging meneer er op zijn gemak staan plassen.
En dan een flinke stortvloed ook nog.
Dan voel je je wel voor banketstaaf staan Koe

HAAH ROFL

Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:59

hahhahaha ROFL , wat grappig allemaal, mijn liefe "stoere" ruin gaat atlijd overal op af, en dat op het laatst schrikt hij en gaat hij heel snel wegrennen, ! en als hij galopeert en probeert te hinneken dan lukt hem dan niet, of hij valt zowat in draf of hij gaat heeeeeeeeeel lang lopen, Nagelbijten / Gniffelen

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 15:01

hahahaha ik vindt het wel grappig..
ik schaam me niet voor mijn pony hij kan er tog ook niets aan doen

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 15:03

Het paard wat ik reed liet ook altijd en overal scheten. *LOL* Was toen een keer in de binnenbak aan het rijden met nog een meisje. Haha, mijn paard liet een scheet & haar paard stond aan ineens aan de andere kant. Vork En nee, ik schaamde me er nooit voor. Als ze geen scheten liet was het Tolientje niet geweest. *LOL*

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 15:20

Ohh hilarisch topic dit! Mijn pony heeft nog niet echt van die dozige acties laten zien, maar het is wachten op de eerste keer, zo'n muts is het wel ROFL

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 15:22

Ooo, weer zo'n hilarisch topic...
Echt schamen voor 'mijn' paarden doe ik niet, maar af en toe hebben ze echt wel acties dat je denkt, ahum...
Zo'n paard, waarvan je trots bent dat ze een raceafstammeling is, die dan rondsjokt in een tempo wat lager ligt dan dat van een kindje wat net heeft geleerd te lopen...daar werden we dus door ingehaald...
Datzelfde paard dat dan doodleuk d'r snufferd in de boodschappentas van een voorbijganger douwt om te zien of er nog wat in zit...
(gelukkig vond de mevrouw het ook wel grappig, toen schaamde ik me idd wel even, maar voornamelijk omdat ik het niet snel genoeg doorhad)
En dan nog eens datzelfde paard, wat dan zo snoezig, heel voorzichtig met het koppie naar beneden zakt om een kleine dreumes te besnuffelen...En dan gelukkig net op tijd zien dat ze het niet om het kindje, maar om het broodje wat die kleine in de knuistjes had, te doen was...
(hier was ik wel snel genoeg bij, de moeder had het te druk met paardje aaien...)
Haar dochter is net zo erg. Voor de duvel niet bang, hoor. Echt niet. Maar mooi dat ze verstijft van angst als ze oog in oog staat met een vreselijke, monsterlijke, angstaanjagende en strotvliegende...kitten...
(shetlanders, ganzen en pompoenen zijn ook zwaar verdachte voorwerpen)

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 15:31

Hahaha bij ons rijdt er in de buurt ook een klein, rood 45 km wagentje (ook over de fietspaden) en mevrouw ziet die altijd als eerste van kilometers afstand aankomen Tong uitsteken de eerste keer was het echte paniek Nagelbijten / Gniffelen nu houdt ze hem nog goed in de gaten wanneer hij in de buurt is... je weet maar nooit... Cool

En we dachten dat die gelder ook nergens bang voor was... tot er een kerstboom voorbij kwam wandelen ROFL

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 16:46

mijn verzorgfries kan er ook wat van...

een keertje had ze geen zin om uit de wei te gaan,, dus elke keer als ik er aan kwam rende ze steeds verder het land in,, dus ik proberen haar te vangen,, komen er fietsers langs met het ideale commentaar; moet je em niet lokken met een wortel haha..?

schaamschaam,,, Bloos

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 16:49

Pluizebolpum schreef:
Ooo, weer zo'n hilarisch topic...
Echt schamen voor 'mijn' paarden doe ik niet, maar af en toe hebben ze echt wel acties dat je denkt, ahum...
Zo'n paard, waarvan je trots bent dat ze een raceafstammeling is, die dan rondsjokt in een tempo wat lager ligt dan dat van een kindje wat net heeft geleerd te lopen...daar werden we dus door ingehaald...
Datzelfde paard dat dan doodleuk d'r snufferd in de boodschappentas van een voorbijganger douwt om te zien of er nog wat in zit...
(gelukkig vond de mevrouw het ook wel grappig, toen schaamde ik me idd wel even, maar voornamelijk omdat ik het niet snel genoeg doorhad)
En dan nog eens datzelfde paard, wat dan zo snoezig, heel voorzichtig met het koppie naar beneden zakt om een kleine dreumes te besnuffelen...En dan gelukkig net op tijd zien dat ze het niet om het kindje, maar om het broodje wat die kleine in de knuistjes had, te doen was...
(hier was ik wel snel genoeg bij, de moeder had het te druk met paardje aaien...)
Haar dochter is net zo erg. Voor de duvel niet bang, hoor. Echt niet. Maar mooi dat ze verstijft van angst als ze oog in oog staat met een vreselijke, monsterlijke, angstaanjagende en strotvliegende...kitten...
(shetlanders, ganzen en pompoenen zijn ook zwaar verdachte voorwerpen)

wahaha Nagelbijten / Gniffelen

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 16:58

ik was een keer op buitenrit met mijn verzorgfjord Karina,,

komt er een meisje naast mij fietsen en zeg ; wat een mooi paard zeg

ik zo trots zeggen ; bedankt,, ja ze is super

op dat moment schrikt mevrouw ergens van en schiet ervandoor,,, gelukkig kon ik dr stil krijgen,,, *schaam* Bloos

of een andere keer,,, was ik ook met haar op buitenrit,, lopen we rustig langs een paar mensen die met de hond uitwaren,, we waren er nog niet langs of mevrouw begon te brullen,, had ze andere paarden gezien,, die mensen schrokken zo erg ,, machtig Nagelbijten / Gniffelen

ik had Karina in de bak gereden en haar daarna even met een spons en een emmer water afgespoelt (mevrouw is bang voor de tuinslang) en toen liet ik haar op het erf even aan dr halstertouw grazen zodat ze wat op kon drogen,, kwam de eigenaresse eraan om een praatje te maken,,, dus,, wij praten en mevrouw is lekker aan het grazen,,, vertelde de eigenaresse dat ze een ongelukje gehad had,, (had grote teen int verband) ze zei zo van ; ja het doet zo'n pijn,,, en alsof Karina het had gehoord,, ging mevrouw ineens keihard op de eigenaresse dr voet staan,, ja dat voel je wel met gekneusde teen IN zandalen,,, eigenaresse gillen en snel voet uit de zandaal halen en rennen naar de koude kraan,,, ik heb echt nog nooti zo hard gelachen Nagelbijten / Gniffelen

elke_fyfel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 17:28

Hahaha staan echt leuke dingen tussen Haha!
Bij mij dan.. Undorado, tweejarige ruin, had koliek. De dierenarts gekomen, hij was langs achter aan het voelen of nog mest vastzat, en hij had een handschoen om. Hij wilt zijn arm eruit halen en Undorado laat net een grote scheet... Allemaal mest door die handschoen heen gevlogen, handschoen aan flarden.. Zijn trui onder de mest Haha! Mij kun je van de vloer halen, de dierenarts vond het niet zo grappig eerst, daarna wel.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 17:38

Catoo doet ook wel eens stomme dingen. Ze heeft een keertje uitgebreid staan poepen op de oprit van het huis van een vriendin. In de chique wijk Haha! Gelukkig konden ze er wel om lachen. Ook zijn we wel eens naar een evenement geweest, een aantal jaar terug, waar we rondjes gingen lopen met onze pony's. Ik had dus een vriendin uitgenodigd om een rondje op Catoo te komen rijden. Catoo was, voor haar doen, stikbraaf geweest die dag, maar net dát rondje dook ze vol in een kraam met planten. Die had ik niet zien aankomen Haha!

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 17:39

Aaaah, dat doet mijn vz pony ook. Haha! Maar ik vind dat juist lief. Lovers Datgehinnek wat er dan uitkomt hé, zo schattig en schor.Huilen van het lachen

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-08 17:41

whahahhahhaha het wordt met de minuut grappiger! Wat ik hier allemaal lees, niet te doen!!!

Stond zelf ook eens op een zomeravond (het had net geregend) langs de paddock mijn merrie wat aan het halster te laten grazen. Mijn vriendin was aan het les geven, roept ze ineens 'gaaalop' .... VROEEEEEEM ... daar ging mijn madam ... met mij plat op de buik erachter aan na een zweefmoment van een meter of 2!!!! Recht in de blubber natuurlijk ... Boos!

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 17:44

Die van mij vind het altijd leuk om m'n instructrise omver te lopen..
Soms sta ik even met m'n instructrise te praten en dan doet m'n pony net of ze even wil knuffelen.. Dan komt m'n instructrise naar haar toe en baff die krijgt een keiharde kopstoot..
Wat ze ook wel eens doet is ineens heel diep de hoek in lopen en bijna op m'n instructrises tenen gaan staan..
Dan schaam ik me ook altijd wel een beetje..

Ikkuh_Rolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 17:46

Mijn pony kan niet hinniken.
Hij probeert het wel maar het blijft altijd bij een of ander bromgeluidje.
Maar vind het niet erg het klinkt wel schattig ! Tong uitsteken