has is bang voor treinen en mensen met felgekleurde jasjes die dan voor bij komen gerend (zoben ik een week geleden samen met hem gevallen en had ik een hersenschudding) ezs vind alles eng wat hij nie kent...noujah...soms schrikt ie van een blaadje en dan komt er een traktor voorbij en schrikt ie nie..gewoon een hittepit!! en mol en oil van honden!! hahahaha.... en mo was nie zo snel bang....stoere hengst he!! hahaha...groetjes femke
rode_kool
Geplaatst: 21-12-02 11:37
Gipsy schrikt niet zo heel snel. Als er nou een tank voorbij zou komen zou ie rustig blijven, hij staat dicht bij een militaire basis. Hij is eigenlijk nooit echt bang. Als ik er gewoon bij sta, en ik ben er ook niet bang van, is hij dat ook niet.Ow nee wacht: -een voorbij hobbelende shet vind ie niet zo leuk
Finnea
Geplaatst: 21-12-02 11:44
nicoline is bang voor: wapperende dingen, vrachtauto's, tractors. owja, ze schrikt van alles als het waait
Spirit
Geplaatst: 21-12-02 11:57
Vrachtwagens, tractoren, witte strepen op het fietspad vind ze ook nog wel eens leuk om van te schrikken .
Adawi
Geplaatst: 21-12-02 12:37
karren met paarden ervoor, dan gaat ze in dr achteruit en rennen tractoren die bomen vervoer/omhakken
Mickey
Geplaatst: 21-12-02 12:49
Ja ik heb niet zo'n dappere kerel. Hij is snel bang. Hij is bang om zonder voorbeeld paard een buitenrit te maken.
Redgold
Geplaatst: 21-12-02 21:17
Echt bang is hij niet. Hij heeft het niet zo op witte tuinstoelen. Rubberbootjes (op het water en over de weg gedragen (zodat je alleen maar benen eronderuit ziet komen en handen die de boot vasthouden) vertrouwd hij ook niet helemaal.
Hanneke_S
Geplaatst: 21-12-02 22:00
voor alles wat groter (en hoger) dan haar is! (lees:vrachtwagens en andere grote 'enge' rijdende wezen, maar ook een ladder die langs dr omhoog zwiept of als ik een fles water na de vermoeiende les in mijn handen (op Image) krijg gedrukt) gaat ze flippen
regine
Geplaatst: 21-12-02 22:13
mijn bruine heeft het niet zo op paraplu'en, dan flipt ie em. Voor de rest is ze erg mak. De schimmel daarintegen rent al weg voor een dood vogeltje wat over vliegt! Gebonk, mensen die plots langs de ramen van de bak lopen, klapperende schotjes, dicht langs vrachtwagens, ik kan nog wel ff doorgaan... een ramp! Maar goed, dat word vast wel beter!
foefertje
Geplaatst: 21-12-02 22:14
Foefer is bang van stieren...maar niet van koeien...loop ik een wei vrrobij met honderd dolle koeien die lopen te dollen...cool as ice...ligt er daar een stier te maffen: flippen snuiven trillen paniekeren verder is hij ook bang van buggies met kleine babys in(jaja die kinderen van tegenwoordig springen voor je het weet naar zijn smalle nekje(humhumi!!!) om zijn bloed op te zuigen ) maar voor de rest is hij vrij kalm..alleen als hij zich verveeld of de show wil stelen wordt hij plots 'bang' van een geel bloemetje tussen allemaal witte bloemetjes... maar das alleen als er merries in de buurt zijn om te impressioneren....gek beest...
Jannelientje
Geplaatst: 21-12-02 22:40
Odisse is nergens bang voor. Of ze wijkt ergens voor uit, omdat ze gewoon ergens niet langs wel of ze is superblij. Ze kijkt ook heel vaak om tijdens het rijden. Heel zelden is ze echt bang, er is vaker sprake van koppigheid of een korte schrik.
Haagsemeid
Geplaatst: 22-12-02 10:58
Voor een Tram en het Shell benzinestation
Aranka
Geplaatst: 22-12-02 14:50
Moonlight is heel erg bang voor koeien en voor de rest is ze echt nergens bang voor.
Evy
Geplaatst: 22-12-02 18:06
Niet echt bang, maar Odin gaat met een grote boog om boomversnipperaars heen en om auto`s die gewassen worden. Voor derest vind ze niet zoveel eng. Dapper paardje hè?
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 24-12-02 22:11
Helion is erg bang van paraplu's, dan wil ie altijd gaan zitten
Avanti
Geplaatst: 24-12-02 22:15
Elise: Vogels die opvliegen (heb ik zo'n grafhekel aan want ik donder er elke keer naast), rotje's iets ongewoon en een plotseling geluid, eigenlijk best een shceidluis zou echt niet zeggen opdat gebied dat het een shetlanders is. Bunny: Ik weet nog een keer dat er zo'n visser aan het vissen was met zo'n leger tent en die man zat buiten rijden we er langs Bunny maakt vlak voor de vent een soort slijding, nou die vent schrok zich helemaal de pleuris Dus toen we de volgende keer er lang kwamen ging hij snel weg Verder is ze ook bang van rotje's en heb ik vandaag gemerk bang van zwanen (ik ook trouwens )
Antoinette
Geplaatst: 24-12-02 22:17
Het enige waar magic ECHT heel bang voor is:
Skeelers, of het nou het geluid of de beweging is... ik weet het niet. Als ze die ziet raakt ze echt in paniek.
En verder is ze wel wat schrikkerig, maar niet anders dan normaal. Iets dat in de rijbaan op de grond ligt kan eng zijn (je weet maar nooit of het in je benen bijt )
En verder niet echt bang.....
Paintlinger
Geplaatst: 25-12-02 15:53
Kimberley is nooit echt bang maar tractoren daar wordt ze ao af en toe nog wel eens nerveus van. En mijn stoere shetlander, Bronco is echt nergens bang voor ...(maar daar issie dan ook Shetlander voor )
Miss_Horse
Geplaatst: 25-12-02 22:28
Ik heb geen eigen paard, maar mijn lievelingspony van de manege heeft een hekel aan opgestapelde bakstenen
Anoniem
Geplaatst: 26-12-02 00:21
Leeuwen en tijgers. Dit klinkt een beetje vreemd maar een paar jaar terug heeft een circusgroep met roofdieren bij ons op de hei overwinterd en ik kreeg de paarden er nog niet op een kilometer in de buurt. Die beesten konden zo hard brullen dat ze bij ons goed te horen waren (ze zaten op 2 km afstand) en dan ging het hele zooitje aan de kletter door de wei. Gelukkig zijn het geen beesten die je dagelijks tegen komt
Was trouwens wel erg intressant, we zijn er regelmatig wezen kijken en kletsen. Op een gegeven moment moesten ze weg van de gemeente omdat ze geen vergunningen hadden. Er zat ook een lijger bij een kruising tussen een tijger en een leeuw. Een van de verzorgsters komt ook wel eens op Bokt, haar Boktnaam is Dainese, ze werkt veel met wilde dieren.
darinka
Geplaatst: 26-12-02 01:09
eigenlijk niks allleen bewegende grassproieten (een beetje een aansteller)hahahha
AniekR
Geplaatst: 26-12-02 11:26
Zilvia is bang voor dingen waarvan je verwacht dat ze niet van schrikt en ze schrikt niet van dingen waar een normaal paard bang voor is een beetje raar dus, maarja 't is toch een schat!!