Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
slimmerik schreef:Als er al vaker contact is geweest, waarom werd er dan niet opgetreden? En wel toen je hem je toegeëigend had ??
Lynn_Nikita schreef:en in 2 jaar komt er niemand van de DB kijken??
was touw opgedraaid of zo dat die niet meer kon lopen?
dan kon je hier foto van maken, losmaken , eigenaar inlichten en aangifte doen, of zie ik dat nu verkeerd?
slimmerik schreef:Ik denk niet dat er foto's van zijn...dan waren ze wel door TS geplaatst. Lijkt mij dat je zwak staat. Vooral je melding dat een shet van lucht al dik wordt....nou die van ons groeit door alles wat er achter zijn kiezen verdwijnt hoor.

Lynn_Nikita schreef:dat is ook raar, maar helaas gebeurd het
Maar om nu te zeggen goe dgegaan, nee sorry
jij hebt nu een pony gestolen, en dit was geen nood in mijn ogen als al 2 jaar speelde
flicka schreef:Ik zou zelf het touw/ketting langer hebben gemaakt en het dier een ander hoofdstel om hebben gedaan. En er een emmer water bijgezet. Maar niet meegenomen zonder bericht aan de eigenaar achter te laten.
Het was waarschijnlijk goed bedoeld maar je kunt niet zomaar een pony van een ander meenemen omdat je denkt dat deze verwaarloosd wordt. Ik kom ook vaak pony's tegen met een te strak halster en maak het dan een gaatje losser. Want die hebben ook van die "moeten" in hun neus. Geen haar op mijn hoofd die denkt zo'n pony mee te nemen.
CaroleKlomp schreef:Lynn_Nikita schreef:dat is ook raar, maar helaas gebeurd het
Maar om nu te zeggen goe dgegaan, nee sorry
jij hebt nu een pony gestolen, en dit was geen nood in mijn ogen als al 2 jaar speelde
Ik zie dat gelukkig anders en de politie ook.
slimmerik schreef:Pure diefstal.... Je hebt het dier meegenomen zonder eerst een klacht in te dienen bij eigenaar of DB of politie?? Te gek voor woorden. Kan je nog een aardige duit gaan kosten. En lang geen borstel gezien? Pffff daarvan zijn er veel meer in Nederland. Pony's die buiten staan hoeven ook echt niet geborsteld te worden hoor!
Volgens mij is TS een beetje über bezorgd.
latnahc2 schreef:slimmerik schreef:Pure diefstal.... Je hebt het dier meegenomen zonder eerst een klacht in te dienen bij eigenaar of DB of politie?? Te gek voor woorden. Kan je nog een aardige duit gaan kosten. En lang geen borstel gezien? Pffff daarvan zijn er veel meer in Nederland. Pony's die buiten staan hoeven ook echt niet geborsteld te worden hoor!
Volgens mij is TS een beetje über bezorgd.
you reactie vind ik echt onzin!!!
net zoals je onderschrift over pitbulls!!
CaroleKlomp schreef:De politie die zondag direct is gekomen vind het geen diefstal en heeft het ook niet als zodanig gerapporteerd omdat de pony in nood verkeerde. Voor mij is het geen diefstal omdat ik het niet logisch vind om iets te stelen en vervolgens de politie 10 minuten later gaat bellen wat ik heb gedaan en waar het gestolen goed zich bevind. Maar goed ik neem misschien enig risico en ik heb er geen spijt van. Er is voor mij geen enkele vorm van eigen belang en ik sta nogmaals voor wat ik bewust heb gedaan.
Ik ben helemaal klaar met deze buurman en zijn manier van paarden houden. Hij is bij de inspectie inmiddels een bekende.
Bedankt voor alle steun, dat doet mij goed. En ik houd jullie zeker op de hoogte!!

, maar wel geweldig dat je zo voor dat beestje opkomt!! momimama schreef:er liggen al genoeg klachten bij de db. maar hij weigert hier iets mee te doen.