Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en super mooie foto;s
mahtoblover schreef:heey het is bij zandverstuiving bij brandsweg geloof ik..
voor de lens en camera vraag ik even naa okee:) dankjee!
carolalisa schreef:ze oordeeld over haar karakter (Met een meisje dat ANTM plaatjes wil schieten) dat kan ze niet zeggen ze kent haar tog niet
ReJo schreef:carolalisa schreef:ze oordeeld over haar karakter (Met een meisje dat ANTM plaatjes wil schieten) dat kan ze niet zeggen ze kent haar tog niet
Dat is toch niet over haar karakter, hun vinden dat ze zo poseert..
heeft niets met karakter te maken hoor is toch haar uiterlijk?
ReJo schreef:carolalisa schreef:
Dat is toch niet over haar karakter, hun vinden dat ze zo poseert..
heeft niets met karakter te maken hoor is toch haar uiterlijk?
wil heeft niet veel temaken met uiterlijk tog
ReJo schreef:carolalisa schreef:ze oordeeld over haar karakter (Met een meisje dat ANTM plaatjes wil schieten) dat kan ze niet zeggen ze kent haar tog niet
carolalisa schreef:[/quote]ze oordeeld over haar karakter (Met een meisje dat ANTM plaatjes wil schieten) dat kan ze niet zeggen ze kent haar tog niet
carolalisa schreef:ik vind dat het er op een manier staat alsof het TS vind dat t om haar draait alsof ze haar kent. TS is juist heel erg met vivaldi dat is echt haar oogappeltje.ik vind het er op een banketstaaf manier staan maar t kan zijn dat ik de enige ben die daar zo over denkt