Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pellie schreef:Als dit mensen waren hadden ze gewoon naar binnen gelopen,en als ze dat pertinent NIET wilden,dan waren ze naar binnen geslagen.nog even anders; stel dat dit mensen waren... hoe reageren jullie dan?
Pellie schreef:Geen problemen mee.zouden jullie dit bij je eigen dieren toelaten??
Pellie schreef:draumpje schreef:het zijn geen dieren die echt contact met mensen niet direct gewend zijn , en ze moeten dalijk ook weer een natuurgebied in ...daar moet je juist geen half uur mee aan het mutsen gaan,
kun je me dat ook uitleggen?
Pellie schreef:nog even anders; stel dat dit mensen waren... hoe reageren jullie dan?
Sjuimpje schreef:Ik hoop dat dat vervoersbedrijf jou aanklaagt voor laster Pellie.
Pellie schreef:ik stel dieren wel gelijk aan mensen, ik begrijp niet dat wij mensen kunnen denken meer rechten te hebben dan dieren. wie dat ooit verzonnen heeft...
ik ben blij dat ik geen dier bij jou benik heb liever hetzelfde bereikt als jou maar dan op een vriendelijke manier. je kan mij niet vertellen dat je dat amanda ook niet had kunnen leren ipv harde trappen, dan is dat een gebrek aan jou en niet aan amanda.
Citaat:Ik vind het eerder schokkend dat er mensen zijn die hier aanstoot aan nemen
En dat meen ik echt. Als dit al dierenmishandeling genoemd gaat worden? Dan is er echt iets heel erg mis met ons beeld van paarden en natuurlijke gedrag.
Tallie_Ho schreef:Ik ga ook niet over de zeik als er sporen of een zweep op de juiste manier gebruikt worden.I
wat ik wel weer zeer apart vind: Heel bokt gaat over de zeik als er een paard te lang per dag binnen staat, of word gepord met sporen of word gemept met zweep. Dat kan allemaal niet.
Katja schreef:Pellie schreef:Geen problemen mee.zouden jullie dit bij je eigen dieren toelaten??
Lijkt me toch dat de AID wel iets beters te doen heeft dan dit.
Citaat:ik heb ook wel over ergere dingen gehoord, gelukkig nooit gezien, maar dat zijn voor mij geen redenen om dit erg te vinden. zo te lezen mankeert er nog wel wat aan diervriendelijkheid op bokt maar ik ben zelf zo iemand die zelfs met de paddentrek haar normale route naar het werk overslaat en omrijdt, om zo wat kikkertjes en padden in leven te laten.