Ik haat ze verschrikkelijk !!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sunbo

Re: Ik haat ze verschrikkelijk !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 00:49

Hoi,

Heb zelf nu 9 jaar een paard en heb ook helaas geen eigen plek voor haar.Dus dan moet je al een pension stalling zoeken.
Ik denk dat ik (samen met mijn zus) er al 5 heb versleten.
Wij willen nooit meer op een stal staan waar meerdere pension gasten staan.

Je krijgt altijd wel gedonder, geroddel en jaloezie onderling.
Ik denk dat zij ergens jaloers op is!!! Ik weet wel dat als iemand mijn paard wat doet dan zijn ze nog niet jarig!! Maar gelukkig heb ik daar geen last meer van.
Spreek haar op haar gedrag aan en zeg haar gewoon dat ze kan treiteren wat ze wil maar dat je toch niet weg gaat en dat je net zo veel recht hebt daar dan ieder ander.
En als ze niet wil luisteren dat je maar een met de einenaar en haar om tafel moet gaan, kijken hoe ze dan reageert.

1 ding ze gedraagt zich zeer zeker niet als 21 maar eerder 14 of zo.
Probeer er gewoon boven te staan, zij is daar namelijk niet de baas!!
(hoe moeilijk dat soms ook is)

Veel succes en laat je niet uit het veld slaan door een achterbaks persoon.
Knipoog

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 00:54

Vervelend situatie, ik hoop dat het snel opgelost word. Ik zou je iig niet weg laten pesten.

Maar wat word hier in dit topic neerbuigende opmerkingen gemaakt over verzorgers zeg ..

kips

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 00:56

ik heb niet alles gelezen.. maar absoluut niet weggaan dan krijgt ze haar zin!
ik sta ook op een stal waar af en toe ook wel gedonder is om het zo maar te zeggen. maar gelukkig staat de staleigenaar achter mij.

maar ga dus na de staleigenaar toe en ga dan samen na die verzorger toe om te vragen waarom ze zo doet.

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 12:35

Ik laat me in ieder geval niet weg jagen heb ik als motto, en lekker binnenkort Uron uit brengen in de sport Haha!. En ik wil niet merken dat ze aan mijn reus komt..
En ik hoop rond de zomer een boerderij te hebben Haha!, we hebben er eentje op het oog Tong uitsteken 3,3 hectare en daar is het bedoeling dat we in de loop van der tijd een eigen pension openen:P,, en daar zijn verzorgers echt niet toegestaan,, ook al zitten er echt super goeie tussen, maar vaak bezorgt het problemen, het is de bedoeling dat er een stap molen komt, longeer bak, dressuur bak en spring bak,,, maar dat is in de loop van de tijd hihi

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 15:48

Het zou mij echt niet zoveel kunnen schelen hoe cool zij zich voelen als ik weg zou gaan. Als jij je maar goed voelt. Ik zou niet expres niet weg gaan alleen maar voor het gevoel van die meiden.

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 17:15

Wel vervelend zeg.....ik denk dat als er niks verandert dat ik wel weg zou gaan maar dat komt puur omdat ik het heel belangrijk vind dat het een gezellige stal is (dit komt omdat ik eerst op een stal stond waar ik het HELEMAAL niet naar m'n zit had, dus vandaar)

Maar idd: aan de andere kant zou je je ook niet weg moeten laten jagen, je komt daar voor je paard en niet voor hun...

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 17:41

Ik heb in ieder geval door jullie lekker gevoel erbij gekregen dat ik niet altijd de enige ben met dit soort dingen. ben echt een pech vogel vaak en een persoon die uitvolkeren is voor dit soort grappen..
maar ik vind het dat echt triest als ik hoor via een stal genoot dat die persoon dus zat te hopen dat ik uit me slof zou schieten tegen der in de hoop dat ik weg gestuurd zou worden ofzo iets.

ben blij dat ik de eer aan mezelf heb gehouden

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 20:56

wat een k*t kind!! Stoom uit je oren
sorry voor de taal(A)

maar ik ben zo iemand die dan gelijk die persoon bij de keel zou grijpen of 3x die dingen erger terug zou doen.. kinderachtig he Clown
heb ook zon ervaring gehad.. de bitch Boos!
ik was zo kwaad op haar geworden!!
stond ze met dr ''vriendinnen'' van stal te roddelen over me.. en toevallig stond ik net 8er een hoekjee Duivel
dus ik hoorde de ersgte roddels ik stormde naar haar toe met mn kloppende slagader op mijn slaap, en heb dr zo hard bij de keel repen en tegen de grond gesmeten dat ze paars aanliep Bloos
ik ben weggestuurd van die stal...
maar echt.. het was de moeite waard!! Duivel

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 23:01

dat is wel heel erg zeg iemand bij de keel grijpen. Ik heb morgen een gesprek met de vrouw van de stal eigenaar en laat ook de smsjes lezen die ik dus ontvangen heb. En ik zie wel wat voor soort maatregelen zij gaat nemen. Ik weet wel in ieder geval, dat het niet mijn bedoeling is dat zij word weg gestuurd, maar wel op der nummertje word gezet, want ik heb hier geen zin in. Al dat gezeik ed, en wil echt niet kinder achtig overkomen, maar in het weekend doet zij die fries niet, dus moet ze gewoon OpR*&^tten van stal, en behoor je daar niet te komen dus tsja..
Ik ben er heel hard in hoor

voor alle verzorgers het is niet zo dat ze allemaal slecht zijn hoor Knipoog, maar er zitten misschien een paar rotte tussen