'zwart'

Zwart
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
Citaat:Vos: Donkerrood, staalblauw, donkergroen; geen oranje turkoois of zwart.
Schimmel: Alle kleuren behalve wit (dan lijkt je schimmel altijd vies), heel erg mooi is donkerblauw, donkerrood, donkergroen, pastelkleuren en zwart.
Palomino: Pastelkleuren, donkergroen, aardkleuren; geen oranje, wit of zwart.
Zwart: Alle krachtige kleuren en wit; geen zwart.
Bruin: Alle kleuren, maar met bruin en zwart soms een beetje oppassen!
Champagne: Krachtige kleuren zoals rood, blauw, groen of mais geel: geen aardkleuren.
Bont: Vooral gedekte kleuren en natuurlijke tinten; nooit dekjes, halsters, bandages en dergelijke met een patroontje.
Rood op een vos noooit doen...vreselijk. Oranje kan juist wel heel gaaf zijn 

*zie profiel.
moet iedereen natuurlijk zelf weten, smaken verschillen, ik zal er ook nooit iets van zeggen, ik heb ook een donkerbruin paard en daar gooi ik ook wel eens een zwart dekje op hoor
marleendv_88 schreef:Ik ben het hier niet mee eensRood op een vos noooit doen...vreselijk. Oranje kan juist wel heel gaaf zijn
Bruin alle kleuren op kunnen? Vind ik ook niet...zeker bij die lichtbruine paarden vind ik erg veel kleuren niet mooi
Denk dat dit gewoon een kwestie van persoonlijke smaak blijft. Wat de een mooi vind zal de ander niet mooi vinden

hikari schreef:@ Sodeletuut,
Foto staat nu ook in het artikel!
@ Girlgamer,
Zou soms best mooi kunnen zijn inderdaad, hangt ook maar nét van de kleurtint oranje af (er zijn meerdere kleuren oranje te noemen) en de tint van je Haflinger;)
Foto zou misschien leuk zijn, dan kan ik ook mijn artikel erop aanpassen.
Groet, Hikari

Ir111 schreef:hikari schreef:Zoals jullie waarschijnlijk wel vaker gezien hebben: een paard of pony met een kleur dekje/chabrak/bandages die totaal niet bij de kleur van het paard passen! Iets vreselijkers kan je je niet voorstellen.
Is dat niet een beetje overdreven!?
Kijk maar niet naar mij als ik aan het rijden ben. Een bruin paard met een BRUIN dekje. Vreselijk...
Muzefee schreef:Leuke toevoeging; chocoladebruin staat ook érg chique op een (witte) schimmel.*zie profiel.

?