rossebol schreef:jeetje wat een verhaal vreselijk dat mensen zo een ziek paard toch de handel nog in willen gooien.
Heb echt respect voor jou en je verzorgster! vind het ontiegelijk knap dat jullie zelf het paard aan een snel einde hebben kunnen helpen. Dat is natuurlijk niet niks een dier waar je zoveel van houd weg moeten brengen.
ECHTE DIERENLIEFDE! dat noem ik het! echt petje af!
Over de andere verhalen laat ze maar lekker kletsen jij weet wat de waarheid is jij liep er 10 jaar hun 2 dat is nogal een verschil.
Ik hoop dat al deze verhalen snel de wereld uit gaan en je het rustig kan verwerken heel veel sterkte.
Goed lezen
Mijn reactie (ik ben degene die er 2 jaar rondliep) was een reactie op een post van de staleigenaar waar het om gaat (die dus het paard aan de handelaar wilde verkopen) en van iemand die daar nog op stal loopt die beweerd dat roos onzin verteld. Ik heb in mijn reactie alleen maar dingen verteld die ik daar op stal heb gezien die bevestigen hoe er met de dieren wordt omgegaan op deze boerderij (niet best dus
) Alleen om duidelijk te maken dat roos hier echt de waarheid verteld, al twijfelen de meesten van jullie daar volgens mij geen moment aan