2 mooie merensen at work!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimmm

Re: 2 mooie merensen at work!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 22:04

Orange_peach schreef:
Kimmie_girl en marjoleinft: Nu zijn jullie enkel maar bokkers aan het afbreken ... jullie MOETEN niet op bokt komen als jullie sommige reacties te storend vinden hoor.
anyway, TS: het ziet er ontspannen uit, jullie weten volgens mij wel wat jullie doen. Wees goed spaarzaam op de paardjes want ze zijn prachtig!

gr katrien

zeg katrien je hoeft mij niet te vertellen hoe bokt in elkaar zit en wat ik wel en niet kan verwachten Huilen van het lachen of wat ik wel of niet storend vind.

Volgens mij kan je dat duidelijk wel lezen uit wat ik gepost heb of niet Clown

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 10:39

Wat een leuke merens!
Commetaar geef ik niet, paard en verkeer zijn ze al gewend van de kar, sturen ook, betuigd worden ook alleen het gewicht van de ruiter niet.
Maar zo te zien en lezen hebben ze het prima gedaan en daar kan je alleen maar trots op zijn!
Wij waren er allemaal niet bij dus om dan maar even fel tegen de ts in te gaan vind ik persoonlijk niet kunnen.

charlot_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 11:31

Prachtige paardjes! Ik heb zelf ook een merens, en het zijn geweldige beesjes, zitten idd als een stoel. Het ziet er ontspannen uit, en stukken lekker rechtuit rijden is wat mij betreft beter als meteen al die figuren in de bak. Knipoog
Ik vind het alleen zo dom als mensen alleen maar over elkaars bokt gedrag zitten te zeuren, in plaats van reacties te plaatsen over de paarden waar dit topic over gaat!!