Pfff. Piaffe ruitersport.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hartje

Re: Pfff. Piaffe ruitersport.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 13:26

Ik heb ook een slechte ervaring met Piaff. Bij bestelling gevraagd of de deken op voorraad was, Ja hoor die hadden ze liggen. Na een week nog de deken niet in huis. Beleefd gevraagd waar de deken bleef. Had verstuurd moeten zijn. Volgende dag mailde ze dat ze zich had vergist en de deken niet op voorraad was. Deze moest besteld worden (duurde een week).
Echt belachelijk. Ik heb geld terug gevraagd en gekregen......

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 13:30

Ik heb de laatste tijd enorm veel bij piaffe besteld.
Al mijn bestellingen zijn goed gegaan.Ook sommige dingen waren niet voorradig.Dit is mij gewoon gemeld.Ze werden later nageleverd en dit hebben ze ook gedaan.Ook zijn ze goed in alternatieven zoeken ook al is het goedkoper waar hun dus minder van worden,vind dit dus super!
Ook had ik een deken die te klein was.Kreeg eentje van de nieuwe collectie voor hetzelfde geld.Deze had ik de volgende dag in huis.
Ik kan alleen maar goede woorden spreken over Piaffe en dat mag ook gezegd worden!

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 13:35

vervelend voor je. Ik persoonlijk heb alleen maar goeie ervaringen gehad met piaffe.

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 13:42

Hun klantvriendelijkheid is juist omhoog gegaan!
Ik heb er geen slecht woord meer over!
Als er iets niet is dan bellen ze meteen. En laatst kreeg ik een BR shabrak ipv een HH omdat die niet op voorraad was. Die BR was veel duurder, hoefde niks bij te betalen. Een halster dat er niet meer in de bestelde kleur was en ze belden keurig welke kleur ik dan zou willen. 1 pakket is zelfs persoonlijk bij mij op stal gebracht door de heren! Ik heb een poos staan kletsen met de man van Cindy, ze hebben het heel erg druk en doen hun best alles zsm weg te sturen maar soms is er gewoon iets niet op voorraad en dan krijg je meteen een mail!
Ze hebben de boel flink verbeterd! Ik ben vaste klant nu!

bobbymp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 13:46

Miryamk schreef:
De kwaliteit is heus niet minder als bij andere zaken, dat ligt waarschijnlijk aan het merk. Ik haal er echt AL mijn spullen maar er is nog nooit iets kapot gegaan.

ik doelde hiermee op hun ''eigen''merk(ze hebben zelf dekens)

als het verbeterd is zal ik eens gaan kijken of ik nog iets nodig heb en het daar bestellen....kijken wat er gebeurd

corina_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 13:46

ook ik heb een slechte ervaring met Piaffe Ruitersport. Ik had begin november een S&T hoofdstel besteld en direct betaald. Toen ik 2 dagen later nog niets binnen had heb ik een mailtje gestuurd waar het bleef. Toen werd mij verteld dat er een steentje uit de frontriem miste en ze een nieuwe moesten bestellen bij de dealer (ze hadden er dus blijkbaar maar een op voorraad). Het zou ongeveer een week gaan duren en je raadt het al.... na twee weken nog steeds niets. Dus weer gemaild waar het bleef en ze vertelde me dat het zo snel mogelijk zou komen en als compensatie zou ik er een kado bij krijgen. Dat klonk op zich erg netjes. Maar de weken verstreken en nog steeds niet. Ik constant gemaild en er werd mij steeds beloofd dat het er zo snel mogelijk aan kwam. Toen het wel erg lang ging duren vond ik het redelijk als ik een korting zou krijgen en dat was goed. Na zes weken kreeg ik eindelijk het bericht dat het hoofdstel binnen was dus ik terug gemaild hoe het zat met die korting. In het antwoord dat ik kreeg stond: welke korting??, dus ik terug gemaild dat ze dat had toegezegd. Krijg ik een heel boos mailtje terug dat ze er een kadotje bij zou doen en als dat niet bevalt moest ik alles maar terug sturen, ik ben jou niets verschuldigd bla bla bla.
Eindelijk na weet ik veel hoeveel weken kreeg ik mijn hoofdstel binnen. Ik kreeg er een hoofdsteltas bij, waar ik op zich wel blij mee was en een agenda van 2007 Clown !!!(daar kon ik dus nog twee weken mee doen).

kortom ik vond het een hele amateuristische bedoeling. Dit was de eerste en ook gelijk de laatste keer dat ik daar iets bestel!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 13:49

Ongelooflijk, corina_90, dat is echt geen doen...

Nu heb ik zoiets van: Ik spaar geen geld uit als ik bij een andere webshop bestel, maar ik bespaar mezelf wel een hoop frustratie en gedoe. Als ik dit vergelijk met Budgetruitersport of zo, is dat echt een wereld van verschil. Dat is pas service!

beebie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 13:50

die maken geen goede naam zo! Knipoog
dat lossen ze niet netjes/handig op zo allemaal Boos!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 13:54

Ik heb er wel goede ervaringen mee. Ik had een (goedkoop) hoofstel besteld, na heel lang wachten kreeg ik een verkeerd hoofdstel toegestuurd wat 2x zo duur was. Ik ben dan wel weer zo dat ik het netjes vertel, maar mocht het hoofdstel houden en van de overige kosten wilden ze niks weten.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 13:55

Hmm, volgens mij heb ik een keer 2 pads daar besteld toen ze net begonnen waren. Kan me heugen dat het toen heel netjes is gegaan. Ik hou dit topic even in de gaten, ik vind namelijk dat ze hele leuke dingen hebben en heb wel eens overwogen om er nog iets te kopen Knipoog

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 13:58

Ik vind het toch wel opvallend dat ook de mensen die zeggen dat ze goede ervaringen hebben, vaak iets verkeerd geleverd krijgen. En toch is dat een goede ervaring Verward Bij andere shops komt dat gewoon zo goed als nooit voor en zo hoort het ook. Een keertje iets fout leveren, kan, maar hier gebeurt het systematisch en telkens weer opnieuw.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 14:01

Maflinger schreef:
Hun klantvriendelijkheid is juist omhoog gegaan!
Ik heb er geen slecht woord meer over!
Als er iets niet is dan bellen ze meteen. En laatst kreeg ik een BR shabrak ipv een HH omdat die niet op voorraad was. Die BR was veel duurder, hoefde niks bij te betalen. Een halster dat er niet meer in de bestelde kleur was en ze belden keurig welke kleur ik dan zou willen. 1 pakket is zelfs persoonlijk bij mij op stal gebracht door de heren! Ik heb een poos staan kletsen met de man van Cindy, ze hebben het heel erg druk en doen hun best alles zsm weg te sturen maar soms is er gewoon iets niet op voorraad en dan krijg je meteen een mail!
Ze hebben de boel flink verbeterd! Ik ben vaste klant nu!

Nou, dit is echt het andere uiterste hoor. Tegen mij wordt gewoon gezegd dat het pakket verstuurd is, en later pas dat als ik nog een keer mail dat ze het niet op voorraad hebben....

Ik snap niks van Piaffe

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 14:02

Tieneke schreef:
Ik vind het toch wel opvallend dat ook de mensen die zeggen dat ze goede ervaringen hebben, vaak iets verkeerd geleverd krijgen. En toch is dat een goede ervaring Verward Bij andere shops komt dat gewoon zo goed als nooit voor en zo hoort het ook. Een keertje iets fout leveren, kan, maar hier gebeurt het systematisch en telkens weer opnieuw.

Deels is het natuurlijk ook een slechte ervaring wat ik had. Maar als een slechte ervaring opgelost kan worden met een afspraak die ze nakomen of ze sturen er wat extra's bij, dan is het in mijn ogen opgelost. Lachen

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 14:03

Maar als ze dan hun fouten weer herhalen bij talloze andere klanten, hebben ze er dus totaal niets uit geleerd.

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 14:04

Tieneke schreef:

Ik heb goede ervaringen omdat ik gewoon altijd mijn spullen netjes krijg!

Eigenlijk vind ik het helemaal niet netjes dat een moderater dit roddel topic zo aan het draaien houdt. Knipoog

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 14:05

Misschien dat wel iemand hier van Piaffe op Bokt zit. Misschien dat ze eens wat met de klachten kunnen doen of ze laat het topic lezen. Ik vind zo'n topic juist wel goed.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 14:05

@Tieneke precies. Het is ongelovelijk hoe slordig ze werken, en het is elke keer een beetje hetzelfde verhaal. Die mensen die alles optijd en netjes binnen hadden, mogen van geluk spreken denk ik Lachen

@Shan, ik vind dat echt onzin. Een mod mag toch ook haar ervaringen en meningen uitspreken? En ik heb eerder bij Piaffe besteld, en 3 jaar geleden geen problemen. Maar dit slaat werkelijk alles, stuur dan een mailtje dat het niet op voorraad is en dan hoor je mij niet, maar ga me niet vertellen dat het pakketje onderweg is...

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 14:08

Idd. Als ik kan, zal ik iemand zeker weerhouden om daar te bestelling. Ze hebben zich absoluut niet professioneel gedragen t.o.v. mij door te beweren dat ik foute gegevens had doorgegeven en door tegen mij te liegen.

En ervaringen uit eerste hand mogen nog steeds verteld worden, dus ook door mij.

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 14:09

Splash_ schreef:
@Tieneke precies. Het is ongelovelijk hoe slordig ze werken, en het is elke keer een beetje hetzelfde verhaal. Die mensen die alles optijd en netjes binnen hadden, mogen van geluk spreken denk ik Lachen

@Shan, ik vind dat echt onzin. Een mod mag toch ook haar ervaringen en meningen uitspreken? En ik heb eerder bij Piaffe besteld, en 3 jaar geleden geen problemen. Maar dit slaat werkelijk alles, stuur dan een mailtje dat het niet op voorraad is en dan hoor je mij niet, maar ga me niet vertellen dat het pakketje onderweg is...

Zoals ik al eerder vermelde zou het bijv kunnen zijn dat er een collega tussen kerst en oud en nieuw vrij was en dat er daardoor een communicatie stoornis was ontstaan. Ik zeg niet dat het zo is maar het zou bijv. kunnen.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 14:11

Ook ik heb slechte ervaringen met piaffe, al een paar keer een aantal weken moeten wachten, en 2 keer verkeerde dingen opgestuurd gekregen.
Nee voor mij geen piaffe meer.

Er zit volgens mij iemand onder de naam piafferuitersport op bokt. Lachen

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 14:11

shan schreef:
Zoals ik al eerder vermelde zou het bijv kunnen zijn dat er een collega tussen kerst en oud en nieuw vrij was en dat er daardoor een communicatie stoornis was ontstaan. Ik zeg niet dat het zo is maar het zou bijv. kunnen.

Zou kunnen, maar ik heb maar met 1 persoon contact gehad. Je veranderd mijn mening niet, blijf het schandalig vinden.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 14:12

Dan moeten ze eerst maar zorgen dat ze zeker weten dat iets verstuurd is, voor ze het gaan vertellen en vervolgens weer intrekken. Zo hoor je gewoon niet met klanten om te gaan. Ook niet in een drukke periode.

(Mijn verhaal situeert zich trouwens in de zomer.)

Gebruiker 'Ruitersport' is van daar.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 14:12

Ik heb er een keer een halster besteld, dit duurde 5 weken voordat ik hem binnen had. Nu had ik er geen haast mee, maar het is natuurlijk wel absurt. Ik bestel ook niet meer daar, heb al teveel negatieve dingen gehoord en wat ik zelf besteld had duurde ook weken..

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 14:15

Ik heb er ook vaker besteld en meestal ging er wel wat mis Nagelbijten / Gniffelen
Ik bestel er dus ook niet meer.

Zo had ik iets besteld en kreeg iets totaal anders thuis gestuurd (lees, verkeerd merk en maat) En een andere keer kon ik het aan de andere kant van mijn dorp op gaan halen omdat er een verkeerd adres op stond Bloos

Voor mij geen piaffe meer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 14:16

Ik heb er een keer een deken uit de dekendump bestelt. Deken was er keurig binnen een paar dagen. Helaas was het niet de deken die ik bestelt had. Maar goed deze was duurder, wel de zelfde maat en dikte die ik wou dus er niet achter aangegaan.