Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Miryamk schreef:De kwaliteit is heus niet minder als bij andere zaken, dat ligt waarschijnlijk aan het merk. Ik haal er echt AL mijn spullen maar er is nog nooit iets kapot gegaan.
Maflinger schreef:Hun klantvriendelijkheid is juist omhoog gegaan!
Ik heb er geen slecht woord meer over!
Als er iets niet is dan bellen ze meteen. En laatst kreeg ik een BR shabrak ipv een HH omdat die niet op voorraad was. Die BR was veel duurder, hoefde niks bij te betalen. Een halster dat er niet meer in de bestelde kleur was en ze belden keurig welke kleur ik dan zou willen. 1 pakket is zelfs persoonlijk bij mij op stal gebracht door de heren! Ik heb een poos staan kletsen met de man van Cindy, ze hebben het heel erg druk en doen hun best alles zsm weg te sturen maar soms is er gewoon iets niet op voorraad en dan krijg je meteen een mail!
Ze hebben de boel flink verbeterd! Ik ben vaste klant nu!
Tieneke schreef:Ik vind het toch wel opvallend dat ook de mensen die zeggen dat ze goede ervaringen hebben, vaak iets verkeerd geleverd krijgen. En toch is dat een goede ervaringBij andere shops komt dat gewoon zo goed als nooit voor en zo hoort het ook. Een keertje iets fout leveren, kan, maar hier gebeurt het systematisch en telkens weer opnieuw.
Tieneke schreef:Ik vind het toch wel opvallend dat ook de mensen die zeggen dat ze goede ervaringen hebben, vaak iets verkeerd geleverd krijgen. En toch is dat een goede ervaringBij andere shops komt dat gewoon zo goed als nooit voor en zo hoort het ook. Een keertje iets fout leveren, kan, maar hier gebeurt het systematisch en telkens weer opnieuw.
Splash_ schreef:@Tieneke precies. Het is ongelovelijk hoe slordig ze werken, en het is elke keer een beetje hetzelfde verhaal. Die mensen die alles optijd en netjes binnen hadden, mogen van geluk spreken denk ik
@Shan, ik vind dat echt onzin. Een mod mag toch ook haar ervaringen en meningen uitspreken? En ik heb eerder bij Piaffe besteld, en 3 jaar geleden geen problemen. Maar dit slaat werkelijk alles, stuur dan een mailtje dat het niet op voorraad is en dan hoor je mij niet, maar ga me niet vertellen dat het pakketje onderweg is...
shan schreef:Zoals ik al eerder vermelde zou het bijv kunnen zijn dat er een collega tussen kerst en oud en nieuw vrij was en dat er daardoor een communicatie stoornis was ontstaan. Ik zeg niet dat het zo is maar het zou bijv. kunnen.