Ze komt naar huis!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Re: Ze komt naar huis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 23:53

Nog 1 nachtje 'slapen' Clown Kan me voorstellen dat je helemaal hyper bent en zenuwachtig misschien ook wel een beetje?
Vind het een hele mooie foto van haar en kijk uit naar ITP topics Knipoog
@ Kimmie kan me voorstellen dat het even een raar idee is inderdaad Lachen

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 23:58

ja ,is een raar idee...

paardje was gezworen dat ze zou blijven,en na de dood van yara dacht ik,dat ze het best wel eens heeel goed zou kunnen hebben,als ze van kjoetie zou worden,en meer aandacht ou krijgen als bij mij...

en nu gaat het prinsesje op pad...op naar de grote paardenwereld...

diam0nd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 23:59

Wat een mooi paardje om te zien! Nog heel eventjes wachten alvast veel plezier met haar!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 00:08

Ja, ik ben stiekem ook wel een beetje zenuwachtig ja Haha! maar vooral of alles goed gaat onderweg, en hoe ze zal reageren enz. Voor de rest ben ik vooral erg hyper en blij Haha!

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 00:11

Voor dat je het weet, is het zover! Haha! het is een prachtpaardje. Kwijl veel plezier met der de komende jaren, en we zien je topics wel op bokt komen! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 00:21

Het is in ieder geval een plaatje om te zien! Veel succes morgen Haha!

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 00:34

Succes morgen en veel plezier ermee

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 04:57

bianka aller eerst wat een schiterende foto van je meisie.
En heel erg veel plezier morgen met ophalen, Femke jij heel veel sterkte met het weg brengen, maar je weet gelukkig dat ze een goed leven tegemoet gaat

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 10:07

Zo, het is bijna zo ver. Ik heb mijn eigen paardjes verzorgd en nu zometeen op weg naar Bianca, samen met Kimmie. Bianca, trek je het nog een beetje? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 10:18

Heel veel plezier vandaag!! Je hebt het weer niet mee, jakkes, maar dat mag de pret niet drukken vanzelf!!!!
Een hele fijne dag voor jou en Yippie!!!!!

laurel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 10:23

Wat geweldig voor je! Je hebt al heel wat meegemaakt begrijp ik; dit is je echt van harte gegund.
Ik wens jou vele jaren vol geknuffel en ander plezier met je paardje.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 10:24

he ze komt vandaag, Goede reis en veel plezier met haar.

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 11:42

Bianca, veel plezier met Yippie vandaag.

Enne Femke, jij sterkte. Is voor jou wel een troost dat ze goed terecht komt, maar zal toch moeilijk blijven.

Elianna_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 15:26

Vandaag dan eindelijk de grote dag!
Veel plezier met je paardje. Ze ziet er goed uit! Haha!

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 15:29

Wat gaaf!
Ben benieuwd hoe het is gegaan vandaag Haha!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 20:16

Nou, alles is goed gegaan Haha! Ze was wat nerveus, maar de reis is goed verlopen en ze liep braaf de trailer af. In de stal dook ze direct op de berg hooi Haha! en stond ze aangenaam verrast te kijken naar alle mensen die haar kwamen bewonderen..kwamen die allemaal speciaal voor haar? Dat beviel haar wel Haha! Ze is vrij rustig geweest vandaag, alleen wat onrustig toen de andere paarden naar binnen kwamen (ik ben nu doof aan één oor door haar gekrijs recht in mijn trommelvlies Clown ) ,maargoed dat is logisch. Ze heeft de harten van de pennykinders op stal al gestolen, en heeft de hele middag staan genieten van alle aandacht, zoenen en knuffels van iedereen op stal. Heb haar nog even gepoetst, en verder gewoon even laten bekomen van alle toestanden.

Morgen gaat ze voor het eerst samen met de andere paarden de wei op, dat is nog ff spannend.. maar het ziet er dus allemaal goed uit Lachen

Femke Ach gut en Inge, nogmaals bedankt, ze gaat hier een superleventje krijgen Haha!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:36

Ja, ze had het wel naar haar zin geloof ik. Al die aandacht, heerlijk toch?

Gaat wel goedkomen!

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:40

Haha! Gaaf dat het allemaal goed gegaan is! Zo'n rit met de trailer is altijd spannend. Morgen inderdaad nog even spannend voor haar maar dat zal wel loslopen toch? Kan me goed voorstellen dat ze de harten steelt Lovers

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:45

ja het gaat zeker goed komen...

de reis was inderdaad goed verlopen,alleen was ze wel erg aan het hinneken onderweg... Ach gut

ze was/is nogal gehecht aan haar halfbroer wessel,waar ze neus aan neus bij stond,en wessel was erg aan het gillen toen ze wegging...

het is wel vreemd hoor,geen yippie hier meer te hebben,na 2,5 jaar...,maa het idee dat ze alle aandacht nu gaat krijgen,en die blije bianca te zien,maakt een heleboel goed!

Yippes ,het gaat je goed Lachen
Afbeelding

ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:45

Héél mooi paard, Haha!

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:49

Wat een prachtig paardje! Het overlijden van Yara staat me nog vers in het geheugen. Wat fijn dat Yippie nu haar plekje zo gevonden heeft in Limburg.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 22:31

Wat fijn voor je dat ze er is zeg, heel veel plezier en genot toegewenst met die prachtige merrie Pling

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 22:32

Wat een ontzettend mooi gebaar van Kimmie en wat een kanjer van een paard heb je nu op stal staan Lovers

Veel plezier met haar, maar ik geloof dat dát wel goedkomt Haha!

Naomi_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 23:28

Fijn dat alles goed is gegaan! Je oor alweer een beetje aan het herstellen na het gillen van gisteren?

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 10:30

haha ja hoor... ze is gisteren de eerste keer de wei opgeweest met de andere paardjes. 's ochtends was ze nog erg gespannen, stuiterde aardig met het naar de wei brengen. De eerste twee uur op de wei was ze erg onrustig, veel hinniken en rennen en bokken. Daarna was het eigenlijk snel beter, ze heeft lekker gerold en gegeten, en toen ik haar van de wei afhaalde was het al een heel ander paard. Erg goed voor haar, om even die nerveuze energie eruit te hebben gelopen. Daarna nog even over het erf gelopen en laten rondkijken en op stal nog even lekker gepoetst en staartje helemaal uitgepluisd. Mevrouw stond tevreden te kauwen en was een heel stuk rustiger dan gisteren en vanochtend, dus het gaat de goede kant op! Ze is duidelijk erg onder indruk van alles, arm klein meisje mist haar familie Ach gut Nu moet ze maar snel nieuwe vriendjes maken.

Het is dus allemaal gelukkig goed verlopen, is toch altijd spannend zo'n eerste keer, maar ze is heel braaf geweest. Ben dus erg trots op mijn knappe kleine meisje Haha! Op stal is iedereen ook weg van haar, ik loop de hele dag te glimmen en te glunderen Haha!
het is best mooi weer hier gelukkig vandaag , hoewel ze slecht voorspeld hadden, dus ze mag vandaag weer buitenspelen, en vanavond lekker weer tutten en knuffelen Haha!