Kan me voorstellen dat je helemaal hyper bent en zenuwachtig misschien ook wel een beetje?Vind het een hele mooie foto van haar en kijk uit naar ITP topics

@ Kimmie kan me voorstellen dat het even een raar idee is inderdaad
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kan me voorstellen dat je helemaal hyper bent en zenuwachtig misschien ook wel een beetje?
maar vooral of alles goed gaat onderweg, en hoe ze zal reageren enz. Voor de rest ben ik vooral erg hyper en blij
het is een prachtpaardje.
veel plezier met der de komende jaren, en we zien je topics wel op bokt komen!
Ze was wat nerveus, maar de reis is goed verlopen en ze liep braaf de trailer af. In de stal dook ze direct op de berg hooi
en stond ze aangenaam verrast te kijken naar alle mensen die haar kwamen bewonderen..kwamen die allemaal speciaal voor haar? Dat beviel haar wel
Ze is vrij rustig geweest vandaag, alleen wat onrustig toen de andere paarden naar binnen kwamen (ik ben nu doof aan één oor door haar gekrijs recht in mijn trommelvlies
) ,maargoed dat is logisch. Ze heeft de harten van de pennykinders op stal al gestolen, en heeft de hele middag staan genieten van alle aandacht, zoenen en knuffels van iedereen op stal. Heb haar nog even gepoetst, en verder gewoon even laten bekomen van alle toestanden. 
en Inge, nogmaals bedankt, ze gaat hier een superleventje krijgen
Gaaf dat het allemaal goed gegaan is! Zo'n rit met de trailer is altijd spannend. Morgen inderdaad nog even spannend voor haar maar dat zal wel loslopen toch? Kan me goed voorstellen dat ze de harten steelt

Nu moet ze maar snel nieuwe vriendjes maken.
Op stal is iedereen ook weg van haar, ik loop de hele dag te glimmen en te glunderen