haha ja hoor... ze is gisteren de eerste keer de wei opgeweest met de andere paardjes. 's ochtends was ze nog erg gespannen, stuiterde aardig met het naar de wei brengen. De eerste twee uur op de wei was ze erg onrustig, veel hinniken en rennen en bokken. Daarna was het eigenlijk snel beter, ze heeft lekker gerold en gegeten, en toen ik haar van de wei afhaalde was het al een heel ander paard. Erg goed voor haar, om even die nerveuze energie eruit te hebben gelopen. Daarna nog even over het erf gelopen en laten rondkijken en op stal nog even lekker gepoetst en staartje helemaal uitgepluisd. Mevrouw stond tevreden te kauwen en was een heel stuk rustiger dan gisteren en vanochtend, dus het gaat de goede kant op! Ze is duidelijk erg onder indruk van alles, arm klein meisje mist haar familie
Nu moet ze maar snel nieuwe vriendjes maken.
Het is dus allemaal gelukkig goed verlopen, is toch altijd spannend zo'n eerste keer, maar ze is heel braaf geweest. Ben dus erg trots op mijn knappe kleine meisje
Op stal is iedereen ook weg van haar, ik loop de hele dag te glimmen en te glunderen
het is best mooi weer hier gelukkig vandaag , hoewel ze slecht voorspeld hadden, dus ze mag vandaag weer buitenspelen, en vanavond lekker weer tutten en knuffelen