Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Malenka schreef:Hij zal ze wel even missen ja. Maar aan de andere kant is hij altijd het buitenbentje geweest van de drie.
Ik had ze ook liever bij elkaar gehouden. Maar dat lukt me gewoon niet.
Malenka schreef:We verhuizen ze zometeen naar een dijk hier in de buurt. Daar kunnen ze tijdelijk staan. Maar ik wil ze daar absoluut niet lang laten.
Kaioni en Milka gaan misschien naar drente. Daar is een stal die NH doet en ze waarschijnlijk goed kan gebruiken. Die twee gaan dan iets doen dat ze beide erg leuk vinden en ze krijgen dan allebij een hoop aandacht elke dag.
Nilay moet hier in de buurt blijven als het even kan. Niet alleen omdat ik het fijn vind om een van mijn paarden bij me te houden zodat ik ieta kan blijven doen. Maar ook vooral omdat hij nogal snel vermagert en hij snel 'depresief' is. Dat klinkt heel raar, maar hij trekt zich echt heel erg snel terug in zichzelf. Dat wil ik absoluut voorkomen.
Somebitch,
Die schuilstal was echt voor twee paardjes he? Daar lopen geen andere bij?
Ik wil Nilay namelijk niet alleen zetten.
Arabian_Girl schreef:In halsteren weet ik wss ook nog wel iets. betaal je niet per paard maar per stuk grond. Verder moet je wel zelf alles kopen. maar is schuil stal of stallen bij.
Somebitch schreef:Zoals je kon lezen heeft ze al een plekje bij mij op stal gevonden.![]()
Eventueel weet ik nog wel een adresje voor je om hooi te halen volgens mij is dat in st maartensdijk daar halen wij ook ons hooi.
Arabian_Girl schreef:Je kan voor nood toch gewoon een paar pakken hooi of voordroog op een pallet leggen met een zeiltje erover? En de plastic pakken kunnen zelfs gewoon zo buiten liggen.
Je kan toch zorgen voor gewoon voor een week dat je iedere week nieuwe haalt? Als je te veel zou hebben voor waar je nu staat het op te krijgen maakt toch niet uit? Je kan dat toch meenemen naar je nieuwe adres, Daar hebben ze immers ook hooi nodig.
Citaat:Kun je het magere paardje niet gewoon een gevoerde deken opdoen,hoeft hij minder moeite te doen om zichzelf warm te houden
Laat je weten hoe de verhuizing is gegaan?