Dit moet ECHT iedereen lezen!!!!! SUPER LEUK!!!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jupio

Re: Dit moet ECHT iedereen lezen!!!!! SUPER LEUK!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 13:11

Gefeliciteerd meid! Heb je ook gelijk weer wat afleiding! geniet ervan! Pling

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 13:13

Wat een lieve mensen! Heel erg gefeliciteerd en heel veel succes met alles!!
Fijne kerstdagen en een heeel gezond 2008 (en alle jaren die volgen Knipoog ) Paarden brengen veel goeds...dit blijkt maar weer hoe ze rekening met ons houden als je iets mankeert! Jullie hebben elkaar gevonden en de vorige eigenaar heeft dit ook ondervonden! Geef ze maar een hele dikke knuffel!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 13:18

Dat is nog eens een super gaaf cadeau, oké het is normaal al super gaaf om er 1 te krijgen, maar dat ze eerst al haar speciaal voor jou naar huis hadden gehaald!

Veel plezier met je kerstcadeau!

esthertjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 13:24

Hier wordt ik nou blij van!! Haha!
Ik word hier gewoon heel erg gelukkig van om te horen dat mensen zó'n goed hart kunnen hebben !
Gelukkige kerst met jou en je paard , en veel beterschap!!

Carantona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 19:40

Wat leuk , jouw paard lijkt op mijn merrie Bibi vind ik, kijk maar eens op mijn website
Ik hoop dat je heel veel geluk en plezier met hem hebt
Ik wens jou en je paard een gezond 2008 toe Doei!

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:16

Wat een geweldig mooi cadeau, wat ben ik ook blij voor je de tranen rollen over me gezicht.
Wat een lieve mensen die dit jou als cadeau doen OK dan! .
Je hebt het verdient na zo´n moeilijke tijd.
Wat een leuk paard is Toetje, kan me voorstellen dat het nog niet helemaal tot je doordringt.
Maar vanaf kerst zou dat vast anders worden.
Ik wens je heel veel geluk, gezondheid en plezier met Toetje toe.
En wacht op de vele foto´s de van jullie samen gaan komen.

Voltigeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 21:28

Pannie schreef:
volgens mij hoort dit niet hier..

Als dit jouw eerste reactie is op dit soort tekst, dan hoor jij waarschijnlijk ook wel ergens anders...
Je hebt mensen met het hart op de juiste plaats, je hebt er met het hart op de verkeerde plaats en je hebt er, jammer genoeg, ook zonder hart. Driemaal raden tot welke categorie ik jou reken...

Voltigeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 21:36

En nu aan NoNeTtE:
Ik gun 't je van harte! Ik hoop dat je er veel plezier mag aan beleven. Een passie kan men moeilijk van iemand afnemen, hé? Zoals je zegt heb je goeie en slechte dagen, maar ik denk dat met jouw leuke cadeau'tje dicht bij jou, de goeie dagen zullen veranderen naar zeer goeie dagen en dat de slechte dagen gewoon minder goeie dagen zullen worden. Vanaf nu alles enkel nog in stijgende lijn, hé Clown Haha!

fan_kay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 21:58

heel veel plezier met je paardje ik hoop dat je veel plezier hebt met hem

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 22:01

Aaaaaaaaah wat super gaaf zeg!
Wat een ontzettend toffe mensen zeg!!
Wat leuk voor jou zeg, dat heb je echt wel verdiend Lachen

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 15:59

Wat een super cadeau zeg. Go jij! Go jij! Gefeliciteerd. Go jij! Go jij! Mag het paard je maar veel liefde en plezier brengen in je leven! Knipoog En veel lof voor die super aardige mensen, die jou dit van harte gunnen.

Lein87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 16:02

Wat een superleuk cadeau!!! Heel veel plezier en geluk met toetje!
Je mag deze mensen wel een hele dikke knuffel geven!!!

Voltigeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 16:02

Zeeuwtje68 schreef:
Wat een super cadeau zeg. Go jij! Go jij! Gefeliciteerd. Go jij! Go jij! Mag het paard je maar veel liefde en plezier brengen in je leven! Knipoog En veel lof voor die super aardige mensen, die jou dit van harte gunnen.

Hé... krijg nou wat! Een topic waarin Zeeuwtje68 en ik het volledig met elkaar eens zijn Clown Haha!

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 16:04

Voltigeur schreef:
Zeeuwtje68 schreef:

Hé... krijg nou wat! Een topic waarin Zeeuwtje68 en ik het volledig met elkaar eens zijn Clown Haha!

Zie je wel het kan dus wel he haha. Haha! Nee ik vind het echt super voor je meid, geniet er maar met volle teugen van hoor. Je verdiend het echt na al die ellende! Knipoog

000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 16:05

Volgens mij een verdient kado!, veel plezier met het paardje Haha!

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 16:07

Wow, super zeg! Echt aardig van die mensen Haha!
Gefeliciteerd!

NoNeTtE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-07 00:38

AnjaKos schreef:
Wat een lieve mensen! Heel erg gefeliciteerd en heel veel succes met alles!!
Fijne kerstdagen en een heeel gezond 2008 (en alle jaren die volgen Knipoog ) Paarden brengen veel goeds...dit blijkt maar weer hoe ze rekening met ons houden als je iets mankeert! Jullie hebben elkaar gevonden en de vorige eigenaar heeft dit ook ondervonden! Geef ze maar een hele dikke knuffel!

Wow.. even een traantje wegpinken hoor! Je kunt mooi schrijven!
Het klopt ook helemaal! Ze voelen het echt aan! Ik heb afgelopen Zondag met Toetje voor het eerst,
(zowel voor mij als voor hem) de ''join-up'' van Monty Roberts gedaan, ik ben altijd heel nuchter,
maar wel heel erg een gevoelsmens, en ja hoor.. Ik keerde mijn rug en keek naar beneden,
zoals Monty dat omschrijft, en hij liep 30 meter met zijn hoofd omlaag naar me toe, en legde zijn
kin/hele hoofd op mijn schouder... Ach gut Zo'n moment was het! En ik ben zo'n zacht eitje dat ik weer
meteen moest janken weer.. En mijn moeder aan de kant trouwens ook haha..
Ik ben er echt van overtuigt dat toet het aanvoeld, want dat staat echt als een paal boven water!...
zo draait hij zijn nek naar mijn voet toe, als mijn zenuwpijn (door heel mijn benen) mij teveel word,
echt een gebaar van ''Ik weet het meisje'' echt heel lief! Huilen Het is een topperrrrrrrrrtje!

Bedankt mensen voor al jullie steunende berichten, doet me echt heel goed joh!
Ik houd jullie op de hoogte! Vandaag ging het rijden helemaal niet, dus heb ik toegekeken,
hoe mijn beste vriend hem aan het longeren was, en toetje naar mij keek elke keer hij langs me kwam...
Komt door het weer, en mijn acute afbouw van 1 van mijn 7 medicijnen, anders liep ik een risico op een
maagbloeding..... en dat moeten we nou net niet erbij krijgen.... Nou, ik banketstaaf to much!!

lieve groetjes, en nogmaals heel erg bedankt voor het meedenken, de steun, en meningen!!
SUPER!

Cheyenne
Lein87 schreef:
Wat een superleuk cadeau!!! Heel veel plezier en geluk met toetje!

Je mag deze mensen wel een hele dikke knuffel geven!!!

Haha, jullie willen niet weten hoevaak ik het woordje ''BEDANKT!!!!!!!!!'' tegen hun heb uitgesproken hahahaha
Ik wou dat er een ander woordje bestond voor bedankt, een nog diepere betekenis, die ze gelijk zouden voelen in
hun hart, maar ze zeggen tegen mij.. ''Bedankt is niet nodig, als we jou op toet zien lachen betekend dat al genoeg''
Echt tof, lief, super, geweldig, gaaf, paasei mooi.. ALLES! Jullie paardenmensen begrijpen dat wel....
Bedankt voor jullie lieve berichten, wat ik allemaal lees, lees ik soms ook voor aan mijn moeder, en dan zegt ze
wat een lieve mensen zeg! Ik wou dat Ed (mijn oom die in heel mijn ziekzijn nog nooit een kaartje heeft gestuurd,
nooit een belletje of smsje, of zelfs maar dan ook is langs geweest, dat zei zeg!! Echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel lief!
Mijn hart word weer gesmolten van alle ellende, laat ik het zo maar een beetje verwoorden, dat zegt al genoeg denk ik...

Liefs, cheyenne

NoNeTtE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-07 00:43

Voltigeur schreef:
Pannie schreef:
volgens mij hoort dit niet hier..

Als dit jouw eerste reactie is op dit soort tekst, dan hoor jij waarschijnlijk ook wel ergens anders...
Je hebt mensen met het hart op de juiste plaats, je hebt er met het hart op de verkeerde plaats en je hebt er, jammer genoeg, ook zonder hart. Driemaal raden tot welke categorie ik jou reken...

HAHAHA DIT IS ECHT GRAPPIG, want ik dacht preciessss hetzelfde toen ik dit voor het eerst las!
Agh ja, sommige mensen zijn harteloos, en ik denk dat veel mensen die op mijn bericht reageren
zelf ook wel het 1 en ander hebben meegemaakt, dat heet niks meer niks minder.. ! inlevingsvermogen!
bedankt voor de rest lieve mensen!!

Liefs, Cheyenne!

Voltigeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 15:12

NoNeTtE schreef:
Haha, jullie willen niet weten hoevaak ik het woordje ''BEDANKT!!!!!!!!!'' tegen hun heb uitgesproken hahahaha
Ik wou dat er een ander woordje bestond voor bedankt, een nog diepere betekenis, die ze gelijk zouden voelen in
hun hart, maar ze zeggen tegen mij.. ''Bedankt is niet nodig, als we jou op toet zien lachen betekend dat al genoeg''
Echt tof, lief, super, geweldig, gaaf, paasei mooi.. ALLES! Jullie paardenmensen begrijpen dat wel....
Bedankt voor jullie lieve berichten, wat ik allemaal lees, lees ik soms ook voor aan mijn moeder, en dan zegt ze
wat een lieve mensen zeg! Ik wou dat Ed (mijn oom die in heel mijn ziekzijn nog nooit een kaartje heeft gestuurd,
nooit een belletje of smsje, of zelfs maar dan ook is langs geweest, dat zei zeg!! Echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel lief!
Mijn hart word weer gesmolten van alle ellende, laat ik het zo maar een beetje verwoorden, dat zegt al genoeg denk ik...

Liefs, cheyenne

Ik kan mij heel goed voorstellen dat die mensen de komende 20 jaar niet willen dat je ook nog maar aan 't woordje bedankt dènkt in hun bijzijn, laat staan dat je 't zou uitspreken Clown Haha!
Maar ik begrijp heel goed wat ze bedoelen met ''Bedankt is niet nodig, als we jou op toet zien lachen betekend dat al genoeg''... Dat zou voor mij ook al ruim voldoende zijn (al is enige blijk van appreciatie ook altijd wel leuk Knipoog )

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 15:23

Ik zie je topic nu pas. Wauw wat een lieve mensen en je verdient het. Let maar op dit paardje en jij zullen nog een fantatische tijd met elkaar krijgen. Ik denk dat Toetje jouw echt wel aanvoelt en zelfs op zijn manier rekening met je zal houden.
Meid geniet van je kerstkadootje en ik hoop en wens voor jou dat het met jouw en je paardje en je gezondheid alleen maar beter gaat.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 15:48

Tjee, meis, ik krijg er tranen van in mijn ogen!
Inderdaad, een super kerstgedachte.

SUPER veel plezier en succes met je nieuwe paardje!

En hij heet nog Toetje ook. Een lekker toetje naar veel gezeur zullen we maar denken! Haha!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 16:03

Judje schreef:
Tjee, meis, ik krijg er tranen van in mijn ogen!
Inderdaad, een super kerstgedachte.

Het gaat mij hier net zo!
Wat een geweldig kerstcadeau zeg! Aan de post over de join up te lezen zijn jullie een echt team en voelen jullie elkaar goed aan! Hier komt vast een mooie combinatie uit! Haha!

gizmo_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 22:07

Je hebt het verdient meid! Ben super blij met je en je kan nu heerlijk van je eigen paard genieten. Na een moeilijke periode is zo'n kerstmis natuurlijk altijd welkom!

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 23:09

Dat is een hartstikke te gek cadeau, recht vanuit het hart gegeven. Ze zullen wel vinden dat je dat verdiend hebt.
Heel veel plezier met toetje en houdt die mensen maar goed in ere!!!
Jouw kerst kan alvast niet meer stuk!
Beterschap!

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 23:14

Je hebt het verderdiend! Haha!
Heel veel plezier met je pony/paard!