Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pannie schreef:volgens mij hoort dit niet hier..
Zeeuwtje68 schreef:Wat een super cadeau zeg.Gefeliciteerd.
Mag het paard je maar veel liefde en plezier brengen in je leven!
En veel lof voor die super aardige mensen, die jou dit van harte gunnen.
Voltigeur schreef:Zeeuwtje68 schreef:Wat een super cadeau zeg.Gefeliciteerd.
Mag het paard je maar veel liefde en plezier brengen in je leven!
En veel lof voor die super aardige mensen, die jou dit van harte gunnen.
Hé... krijg nou wat! Een topic waarin Zeeuwtje68 en ik het volledig met elkaar eens zijn![]()
AnjaKos schreef:Wat een lieve mensen! Heel erg gefeliciteerd en heel veel succes met alles!!
Fijne kerstdagen en een heeel gezond 2008 (en alle jaren die volgen) Paarden brengen veel goeds...dit blijkt maar weer hoe ze rekening met ons houden als je iets mankeert! Jullie hebben elkaar gevonden en de vorige eigenaar heeft dit ook ondervonden! Geef ze maar een hele dikke knuffel!
Lein87 schreef:Wat een superleuk cadeau!!! Heel veel plezier en geluk met toetje!
Je mag deze mensen wel een hele dikke knuffel geven!!!
Voltigeur schreef:Pannie schreef:volgens mij hoort dit niet hier..
Als dit jouw eerste reactie is op dit soort tekst, dan hoor jij waarschijnlijk ook wel ergens anders...
Je hebt mensen met het hart op de juiste plaats, je hebt er met het hart op de verkeerde plaats en je hebt er, jammer genoeg, ook zonder hart. Driemaal raden tot welke categorie ik jou reken...
NoNeTtE schreef:Haha, jullie willen niet weten hoevaak ik het woordje ''BEDANKT!!!!!!!!!'' tegen hun heb uitgesproken hahahaha
Ik wou dat er een ander woordje bestond voor bedankt, een nog diepere betekenis, die ze gelijk zouden voelen in
hun hart, maar ze zeggen tegen mij.. ''Bedankt is niet nodig, als we jou op toet zien lachen betekend dat al genoeg''
Echt tof, lief, super, geweldig, gaaf, paasei mooi.. ALLES! Jullie paardenmensen begrijpen dat wel....
Bedankt voor jullie lieve berichten, wat ik allemaal lees, lees ik soms ook voor aan mijn moeder, en dan zegt ze
wat een lieve mensen zeg! Ik wou dat Ed (mijn oom die in heel mijn ziekzijn nog nooit een kaartje heeft gestuurd,
nooit een belletje of smsje, of zelfs maar dan ook is langs geweest, dat zei zeg!! Echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel lief!
Mijn hart word weer gesmolten van alle ellende, laat ik het zo maar een beetje verwoorden, dat zegt al genoeg denk ik...
Liefs, cheyenne
Judje schreef:Tjee, meis, ik krijg er tranen van in mijn ogen!
Inderdaad, een super kerstgedachte.