Ik vind voor noodzaak een bijrijder eerlijk gezegt geen oplossing.
Leuk voor erbij, leuk als die wat mee betaald, maar er afhankelijk van zijn?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Sigrid_ schreef:5) Als je gaat studeren heb je meer tijd dan je nu hebt. Tenminste, je hebt minder uren op school en kan dus beter zelf je tijd indelen. Bovendien wordt je ouder en ga je meer verdienen.
Cayenne schreef:Moet 2 weken niet 2 maanden zijn? Omdat ik in de link in het profiel van de TS lees dat ze hem al sinds augustus heeft.
Apple schreef:Dan vraag ik me af, kan dat paard niet gewoon terug naar dat weitje waar hij al 4 jaar lang in stond met wat merries?
Daar is het sowieso voor hem bekend, geen kosten, en wellicht kun je af en toe nog rijden op hem.
Billy schreef:Jongens jongens jongens, wat overdreven weer. Natuurlijk heeft TS een fout gemaakt, maar kom op, doen we dat niet allemaal?
Ik heb ook jaren geleden een paard gekocht, en ik ben ook tegen dingen aangelopen die ik van tevoren niet voorzien had. Zo is het leven nou eenmaal.
En waarom zou het paard de dupe zijn? Ze verzorgt hem gewoon goed, en ze zorgt echt wel dat hij een goede baas krijgt...
Het is voor de TS al erg genoeg, maar eerlijk gezegd kan ik me persoonlijk drukker maken om de reacties hier dan over de TS die haar droom wilde najagen, en nu al erg genoeg baalt omdat ze het paardmoet verkopen.....
Splash_ schreef:Pffff. Had je dit niet eerder kunnen bedenken? Sorry, maar vind het nogal onverantwoord, en weer een paard dat er de dupe van wordt als ie nu weer verkocht moet worden.