Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lielle"]
[quote="Mirte"][quote="Pellie schreef:mijn opa en oom hebben vroeger dravers gehad maar of het dáár nu door komt dat ik van paarden houd?
nèh...

Gelukkig, ben niet de enige!
, maar heeft moeten stoppen toen haar knie bekneld raakte tussen twee paarden en de instructeur er met de zweep bijkwam
.
Pas sinds ik Fayette heb heb ik eerst mijn moeder en later ook mijn zus aan het rijden gekregen. Mijn moeder rijd onderhand niet meer maar zit er wel over te denken om nog weer te beginnen. Mijn zus rijd nog steeds en dat is vooral leuk voor mij want ik mag d'r altijd in de les afbeulen }> Gnagnagna
Maar op Fayette komt ze het komende jaar nog niet, eerst wil ik d'r zelf inrijden en er voor zorgen dat alle knopjes er redelijk goed in zitten voordat ik mijn zus erop laat. Maar mijn zus vermaakt zich opperbest met de mamma van Fayette
Hihihi, en verder probeer ik het eigenlijk een beetje tegen te houden want straks ben ik mijn paardje kwijt

Mijn opa heeft ook gereden en heeft ook altijd paarden gehad, had ook een boerderij en toen de tractors kwamen, vertikte hij het om er een te kopen, want 'zijn Jelle' was toch veel beter
Echt jammer dat ik mijn opa nooit heb gekend...
) naar Amerika verhuisd en hij heeft toen zijn paarden verkocht. Zijn dochter (mijn nicht dus
) reed ook altijd paard. Mijn zus heeft ook paardgereden, nu rijdt ze af en toe ook wel eens op Ivanka, maar niet vaak...
En ze komen ook altijd kijken als ik met Ivanka bezig ben, als ik aan het poetsen ben, komen ze altijd vragen over haar stellen: 'waarom heeft ze van die kuiltjes boven haar ogen?' en mijn nichtje vroeg waarom ik spijkers in haar voeten sloeg *doet de hoefsmid
de nagels van haar ijzers
*
.