Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Hij viel op mijn been, pijnlijke zaak dus. En omdat ik toen de penny nog regelmatig las, dacht ik dat hij naar me toe zou komen om te kijken hoe het met me ging. Helaas stonden in een weiland in de buurt een paar merries en die waren veel interessanter. Lucien draafde dus al hinnikend een drukke fietsroute over om eens lekker te gaan sjanzen. Denk ook maar niet dat er 1 fietser stopt om te kijken hoe het gaat met de gekneusde ruiter. Gelukkig kwam er een bekende langsfietsen, die hem even pakte voor me.
. Hij was er zelf ook door verrast, dus ik kon hem snel pakken voordat hij bekomen was van de verbazing.
En als ik hem dan roep, komtie meestal heel lief kijkend naar mij toegedraafd, met zo'n blik van: hoe kan dat nou? ik had toch iemand op mijn rug? Fitzroy"]
Zullen we het eens uitproberen, Apple, we zouden nog steeds een buitenrit gaan maken.
[/quote]
Hehehe. Ben nu even paardloos, maar kan dan vast wel een of ander bokkend manegepaard meenemen om Fitz flink op stang te jagen }>
(en Fitz blijft dan mooi bij de groep terwijl ik een lange wandeling voor de boeg heb).
Ben gelukkig zelf nog nooit zonder paard thuis gekomen (afkloppen).
[quote="Liesje_1 schreef:Apple wat deed idalia weet je dat nog ?
. Gelukkig kon je haar toch nog vangen.
Daarna ben ik opgestapt en verder gereden. Zal nooit meer die kop van haar vergeten, ik lag daar met kramp in mijn kuiten op de grond en zij keek me met haar waffel vol duingras uitermate vriendelijk aan...

Apple"]
[quote="AnneOmie schreef:Als hij denk ik volledig in paniek is en heel erg geschrokken denk ik echter dat hij in volle galop richting stal zal gaan maar zeker weten doe ik het niet... ik was ook niet echt van plan om het voor je te gaan uitproberen

Apple schreef:Als ik de Penny moet geloven dan blijft een paard netjes bij je staan, snuffelt bezorgd aan je of je wel ok benten laat je daarna weer mooi opstappen (of als je gewond bent: rent naar de eerste de beste boerderij om hulp te halen)
en blijft bij het slachtoffer want die mag je nooit alleen laten.
(was ik alleen) de andere keer bleef hij wel, maar dat kwam denk ik omdat er een ander paard bij was.
ik kan me eerlijk gezegd ook niet echt een voorstelling maken van hoe dat er dan uit zou moeten zien....
en buiten is ie wel zo een keer ontsnapt.. toen is ie in volle draf de weg over gerend
richting huis.. gelukkig heeft een kennis hem toen gevangen
en ninja mijn vorige vz pony.. die kreeg het keer op keer voor elkaar om met wandelen het halster kapot te trekken (stil blijven staan en ik maar trekken) en dan rende die over het erf heen en ik hing dan aan die nek
en 1 keer heeft de eigenaar hem perongeluk losgelaten en rende ie samen met de geit de weg op.. en toen konden we hem ook weer vangen. Ook heeft laura wel eens zon 10 minuten achter hem aan mogen rennen de weg over om hem te vangen.. boeffie he?