barbara1970 schreef:Mensen wat was het druk, te veel paarden en te veel mensen, paarden moesten veels te dicht op elkaar, als het volgend jaar weer zo is ga ik niet meer.
Ik had 2 cremmelo paarden bij me, 1 bonte merrie en een schimmel ruin.
Iedereen die er was heeft ook vast wel de ezelhengst gezien die ik bij me had ik had hem eerst een tijdje buiten de markt staan omdat hij met zijn gebalk alle paarden de stuipen op het lijf joeg.
Hij had er echt lol in en heeft de hele dag gebalkt, keihard, hij is ook gefilmd door tv Gelderland geloof ik, die vonden het nogal humor dat ik hem vastgebonden had aan een verboden te parkeren bord, zonder erg overigs.
Was wel gezellig ook wel wat verkocht maar ik vond de kwaliteit van de paarden erg laag.
Ik ben vroeg weggegaan want die drukte zo nee, gemeente Hedel zeer slecht geregeld.
De paardenmarkt daar is echt een begrip en word ieder jaar drukker, het minste wat ze kunnen doen is zorgen dat de paarden die daar dan staan meer ruimte hebben, en meer water graag.
Ik heb trouwens de Italiaanse slachttransporten niet gezien, (hoera)
Wel benieuwd waarom niet, zeker omdat was uitgelekt dat alle vrachtwagens gecontroleerd zouden worden in samenwerking met de AID
Als dat zo is pluimoje voor de politie en de AID
Of heb ik die h.......s over het hoofd gezien.
Ik heb je volgens mij wel gezien