). Wie uiteindelijk de schuldige is zal niet altijd even duidelijk zijn.Wat ik wel heel verkeerd vind is dat de wielrenners jullie bedreigden en uitscholden. Dat is echt verschrikkelijk kinderachtig.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Wie uiteindelijk de schuldige is zal niet altijd even duidelijk zijn.

Bergje schreef:Voor de crossmotoren bij ons voor de stal hoef ik niet af te stappen, die jongens remmen allemaal af en heb er nog geen meegemaakt die dichtbij gaat lopen gassen.

langs de weg en daardoor moesten een paar mountainbikers ineens van hun fiets. Dus ik met een knalrode kop mijn excuses gemaakt, dat werd ook gewoon weggewuifd a la "Och meiske, het zijn dieren he, moeten het ook leren!" Die had vast ook paardrijdende dochters thuis zitten
Die trok zich los en kletterde in zijn eentje een paar kilometer weg en liet zich nergens meer onder de man langs rijden. Profiteerde schandelijk van elke toegeving die je deed.
gelukkig hebben wij hier niet z'on last van, de wielers die ik tegenkom passeren altijd rustig. jammer dat ik er niet bij was...ik had er toch zeker 1 van zijn fiets gerukt en een paar meppen verkocht als ze zo tekeer tegen me waren gegaan! wat een aso's zeg! gelukkig makeren jullie en de paarden niks. ik zou er wel alleen over nadenken om even aangifte te doen, ze zijn immers ongevraagd jullie terrewin opgegaan zonder toestemming en hebben jullie bedreigd.
. Komt er ook zo'n ploeg wielrenners aan, en die beginnen allemaal tegen haar te schreeuwen dat ze opzij moet. Zij moest dus in het gras gaan staan omdat die idioten erdoor moesten met drie dik naast elkaar. Dat deed ze niet, want dan werden haar mooie nieuwe wielen blubberig
, en toen wèrd ze me daar toch uitgescholden! En toen kwamen ze mij tegen........................., moesten ze toch nog afstappen
) J0sef1entje schreef:Haha, maar ze hebben het wel geweten hoor Klompje, ik heb de eerste de beste die ik kon grijpen van zijn fiets gerukt. Als je nl aan mijn kindertjes komt, wordt ik ineens een soort van tijgerin en doe ik dingen waar ik anders niet eens aan zou denken. (en waar ik me dan achteraf ook een beetje voor schaam)
.
. Dus ik ga met mijn paard de kant in, staat mijn paard bijna op een fazant! Die vloog dus luid schreeuwend de lucht in, paard aan de kletter op het fietspad en het had maar een mini stukje gescheeld of ik had de wielrenners geraakt! Het eerste waar de wielrenners naar vroegen of het allemaal wel goed met mij ging, of mijn paard in orde was, en of ze af moeten stappen. Dit vond ik echt zo aardig van ze!!
Er bestaan dus nog goede wielrenners
Sommige maken ook wat mee zeg!
(sorry voor alle jeugdige wielrenners hier maar bij ons heb je altijd de oude mannen brigade op de weg
).
Gelukkig weet ik me altijd weer goed te bedwingen haha.
ik rijd nooit buiten (dit was een uitzondering) dus ben niet meer van dat soort dingen op de hoogte
)