silvana schreef:Het ziet er schattig uit,maar mag ik je 1 tip geven uit eigen ervaring

.
Ik had ook zo'n bomproef paard en mijn nog jonger dochtertje daar op zitten.
Nu was mijn paard toen een paar maatjes kleiner,ze was zo'n 1.59.Ik liep er ook naast en plots vloog er een straaljager door de geluidsbariêre en sprong het paard opzij.Gelukkig kon ik in een reflex nog een stuk jas grijpen.En stond het paard ook weer stil.Maar sindsdien zat er een bokriempje aan mijn zadel.Is ook veel veiliger dan die teugels waar ze zich aan vast houd.Geheid dat ze een flinke ruk aan die teugels geeft als het paard wegspringt en ze heeft er geen steun aan.
Dat is waar. Ik blijf er wel zo goed mogelijk bij in de buurt. Gelukkig hebben wij geen straaljagers die overvliegen.
foxy80 schreef:oooh wat schattig! echt een toppertje in wording
we hebben trouwens mini roze rijbroekjes voor 2 tot 6 jaar besteld voor onze webshop, ongeveer 28 gaan die kosten, als je interesse hebt zoek ik een foto
Ze heeft een rijbroek aan van Horka
in ROZE!
yorin schreef:Ah wat lief zeg!! haha ziet er leuk uit.. en je zocht iets rozes?? heb nog we een roze setje voor je liggen van HH dekje en peesbescherming

Altijd goed! PM even! 
avaluna schreef:Erg leuk!
Onze kleine spruit reed vanaf haar eerste regelmatig voorop het zadel mee met mama en alle drie de gangen. Vanaf haar tweede was ze zindelijk en toen zat dit niet zo prettig en zo heeft onze verwende mup op haar derde een eigen Welshke

.
Knap dat je haar alleen durft te laten rijden, bij die van mij zou ik dit niet zo vertrouwen.
Misschien moeten we een clubje oprichten met allemaal die jonge amazones...
De ouders zijn opzoek naar een geschikt kleiner maatje! 
En een clubje; leuk idee. 
Ik had echt een BOKTREL verwacht,maar het valt echt mee!
Misschien is slofteugel,te groot voor paard de boktrelonderwerpen.