Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

0_Inge_0 schreef:Je slaat de spijker op zijn kop!!!!
Ik weet er inmiddels meer van en ik laat het hierbij.
Hen3 schreef:Hallo allemaal
Een vriend van mij zat gisteren met rotjes te gooien bij zijn buren die een manege hebben. Het paard schrok van het rotje en na 10 seconden is het dood neergevallen. Ik kon het me al moeilijk voorstellen dat het door het rotje kwam maar nou kwam er ook nog bij dat het paard hart en longproblemen had en 25 jaar oud was. De eigenaar wil er 8.000 euro voor hebben. Wat vinden jullie van deze geschiedenis. Ik kan me haast niet voorstellen dat het door het rotje komt.
Brand los

Hen3 schreef:Hallo allemaal
Een vriend van mij zat gisteren met rotjes te gooien bij zijn buren die een manege hebben. Het paard schrok van het rotje en na 10 seconden is het dood neergevallen. Ik kon het me al moeilijk voorstellen dat het door het rotje kwam maar nou kwam er ook nog bij dat het paard hart en longproblemen had en 25 jaar oud was. De eigenaar wil er 8.000 euro voor hebben. Wat vinden jullie van deze geschiedenis. Ik kan me haast niet voorstellen dat het door het rotje komt.
Brand los

Mar77 schreef:dan nog.... zo'n rotje knalt toch niet zo hard dat je je daar letterlijk dood van schrikt? dan moet ie hem minstens onder het paard hebben gegooid. En volgens mij las ik dat hij dat in de tuin deed, naast een manege?
Snoevie schreef:Mar77 schreef:dan nog.... zo'n rotje knalt toch niet zo hard dat je je daar letterlijk dood van schrikt? dan moet ie hem minstens onder het paard hebben gegooid. En volgens mij las ik dat hij dat in de tuin deed, naast een manege?
wat wil je hiermee zeggen,dat het dan niet erg is?
. Hen3 schreef:Hallo allemaal
Brand los
Cassidy schreef:Ik kan me niet voorstellen dat jij je vriend nog wilt beschermen. Hoe haalt hij het in zijn hoofd om met rotjes te gaan smijten, is hij wel goed snik? Wat mij betreft mag de Manegeeigenaar 100.000 Euro voor dat paard vragen. Misschien zal dat je vriend leren dat hij in het vervolg niet meer van die achterlijke dingen moet doen. Vioor hetzelfde geld zit er een ruiter op en vliegt het paard er vandoor, tegen een vrachtwagen aan en is het niet alleen het paard wat komt te overlijden, maar een mens!
De straf kan in mijn ogen niet hoog genoeg zijn. Al zal hij de rest van zijn leven moeten dokken....
Super flauw hoor. Hen3 schreef:Ja idd maar 8.000 euro vindt ik wel veel

russel schreef:O ik zie in je profiel dat je man bent. Ach volgens mij is het gewoon een kulbericht om te kijken hoe die paardentrutjes er op reageren.Super flauw hoor.