Reading met Total Eclipse. (erg emotioneel)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lautjuh85

Re: Reading met Total Eclipse. (erg emotioneel)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-07 16:34

Bedankt voor de uitleg Kimberley77.

Ik kan niet anders zeggen dan dat Nancy gelijk heeft gehad.
Als ik haar niet had benaderd, had ik nooit een bloedonderzoek aangevraagd en had ik ook nooit geweten dat hij last heeft van zijn nieren of lever.

@ Arabesk en Kuggur:
Jullie weten niet welke vragen ik aan Nancy heb gesteld. Ik heb zulke persoonlijke vragen gesteld en zij krijgt alles via beelden door. Een paard praat niet in mensentaal. Maar ze vertaald het wel naar de mensentaal. Hoe zij in het verslag mijn paard beschrijft klopt helemaal. En het is aan iemand zelf om het te geloven of niet. Ik ben zelf wel een persoon die erin geloofd, respecteer dat dan ook van een ander.

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 17:51

Ik heb ook een reading laten doen bij Nancy met mijn overleden kat, en alles klopte precies. Het is dus echt geen kwats.

TS: succes met het onderzoek, en haal er eventueel in overleg met de DA een osteopaat, fysiotherapeut, of sportmasseur (www.happy-athlete.nl) bij. Het geld wat ik voor mijn reading heb betaald, is het best uitgegeven geld ooit, het was het dubbel en dwars waard en ik denk dat de TS hetzelfde gevoel heeft. Mocht ik in de toekomst meer dieren krijgen/ kopen dan zal ik die regelmatig laten readen door Nancy, je begrijpt je dier er zoveel meer door.

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-07 21:12

@ Dorientjuh
Bedankt voor de site. Ik heb hem net even bekeken en het is heel interessant.
Ik heb ze even een mailtje gestuurd.

Vanavond is het trouwens gelukt met het urine opvangen. Het is niet zoveel omdat hij schrok dat er een emmer onder hing. Dat maakt natuurlijk wat meer lawaai haha.

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 20:51

trek je het commentaar niet aan...ik ben ook heel nuchter maar ook ik heb nancy eens benaderd voor een reading [2] en later nog van andere bekende readings gelezen,en het was verbluffend!
succes met je paard,ik hoop dat het snel beter gaat Knipoog

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 17:21

Ik word hier wel een beetje stil van, het zou precies het verhaal van mijn pony kunnen zijn.
Na het lezen van dit topic heb ik besloten haar ook na te laten kijken want het zit me niet helemaal lekker.

Zou ik de gegevens van Nancy (via pb) mogen hebben?

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 17:56

Uiteindelijk is er niets uit de urine gekomen.
De dierenarts was er vanmiddag weer omdat mijn paard zo kreupel loopt. Hij blijkt een hoefzweer te hebben dus hij moet 2x daags met zijn voetje in de biotex. Het bloedonderzoek moet over een maand nog een keer plaats vinden om te kijken of de waarden nog weer erg veranderd zijn.

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 18:25

wat een verhaal zeg! hoop dat het goed komt met jullie!
Vraag me ook erg vaak af of mijn paard wel 'gelukkig' en zich op haar gemak voelt met mij in de buurt.

Ik weet niet of ik het geloof, maar zou het graag een keer willen ervaren, zou ik de gegevens ook via pb mogen?

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 18:32

Wat een verhaal.
Het is echt af en toe slikken bij bepaalde zinnen.
Zoals dat je paard denkt dat je hem misschien niet meer aardig vinden, omdat jullie op het begin zo close waren.
Goed dat je deze reading bij Nancy hebt gedaan.
Nu maar hopen dat het allemaal weer goedkomt, en zeker de band tussen jou en je paard.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 17:58

TS: Voel je niet schuldig, het feit dat je al raad gevraagd hebt bij Nancy zegt al genoeg dat je het beste met je paard voorhebt.

En paarden spreken geen mensentaal, dat klopt. Nancy krijgt gevoelens, beelden en pijn door. Dit vertaald ze naar iets wat wij mensen kunnen begrijpen.

Ik heb nu al 3 x een reading door haar laten doen en het heeft mij enorm geholpen te begrijpen waarom mijn paard doet wat hij doet.

Iedereen kan telepathie trouwens leren, is niets raars of bovenaards aan. Telepathie is heel normaal, en zeker bij dieren aangezien zij dit van nature kunnen. Helaas heeft de mens dit afgeleerd en staan we er niet meer voor open.

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-07 19:49

Ik zou het erg graag willen leren!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 19:54

laetitia: Weet jij manieren om het dan te leren etc.? Lijkt me super namelijk! Lachen
<zal Nancy ook weer rust krijgen, al die bokkers die een reading willen hebben Clown >

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 19:57

Ik weet het zelf niet, echter als je even op internet gaat surfen of bij zo'n medithatiecentrum navraag doet bieden zij cursussen aan! Zelfs in mijn dorp kan je een cursus telepathie doen!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 21:59

Heeel veel succes. Het is niet niks om zoiets te horen te krijgen. En hopelijk komt alles goed. Waar kan je zo reading aanvragen? Want zou er graag een voor mij paard willen, volgens mij heb ze ergens heel erg last van en veel pijn dus.
Groetjes

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 23:55

Marlis schreef:
Heeel veel succes. Het is niet niks om zoiets te horen te krijgen. En hopelijk komt alles goed. Waar kan je zo reading aanvragen? Want zou er graag een voor mij paard willen, volgens mij heb ze ergens heel erg last van en veel pijn dus.
Groetjes

dat kan je vragen dus.
je hoeft geen vragen te stellen als je dat niet wilt maar als jij denkt dat ze pijn heeft kun je dat voorleggen.
mijn stalgenoot heeft het van de zomer gedaan en echt alles klopte zonder info te geven.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 09:41

mariska32 schreef:
Marlis schreef:
Groetjes

dat kan je vragen dus.
je hoeft geen vragen te stellen als je dat niet wilt maar als jij denkt dat ze pijn heeft kun je dat voorleggen.
mijn stalgenoot heeft het van de zomer gedaan en echt alles klopte zonder info te geven.

Ik snap dat je dat moet vragen. Maar hoe?

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 10:22

gewoon zoals je het hier schrijft.
je denkt dt je paard pijn heeft,is dat zo?

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 17:07

mariska32 schreef:
gewoon zoals je het hier schrijft.
je denkt dt je paard pijn heeft,is dat zo?

ik weet niet of het zo is maar het lijkt me wel.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 17:08

Maar ik zou graag een reading laten doen zodat ik ook achter der verleden kan komen enzo. Want ik heb er sinds ong 8 maanden maar weet niks van der verleden. Aangezien de mensen waar ik der van had er nog maar een dag hadden.

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 19:02

Marlis schreef:
Maar ik zou graag een reading laten doen zodat ik ook achter der verleden kan komen enzo. Want ik heb er sinds ong 8 maanden maar weet niks van der verleden. Aangezien de mensen waar ik der van had er nog maar een dag hadden.

ik heb nu een aantal readings gelezen,dus weet een beetje wat je kunt verwachten.
je kan een vraag stellen zoals je vraag of ze pijn heeft,maar het gaat verder dan die vraag alleen.
een klein voorbeeld is het paard van mijn stalgenoot die problemen kreeg aan zijn voorbenen. [hko]
dit paard had duidelijk last en de eigenaar stond voor het dilema het paard een oude dag geven of niet gezien de pijn die hij duidelijk had,ze heeft in de reading alleen de vraag gesteld in hoevere het paard er nog zin in had en verder geen enkele info.
in de reading terug beschreef nancy de pijn ,de plaats,gebruik van medicatie en andere kwalen waar niets!!!over vermeld was.
duidelijk kwam het gevoel naar voren ook van de jaren ervoor,zelfs gebeurtenisen.
probeer het gewoon dan weet je het en heb je daarna nog vragen mag je er op terug komen.

succes

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 22:16

Ik zou ook graag in contact komen met Nancy. Ik heb een paard waarmee ik op het moment met mijn handen in het haar zit en niks lijkt te helpen. Misschien kan ik hier iets mee. Zou je mij kunnen pb-en hoe ik met haar in contact kom?
Jij veel sterkte met je paard gewenst, ik hoop voor je dat alles weer goed komt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 22:23

Kuggur en arabesk, gaat jullie afweer tov readings en alles daar rond zo ver, dat jullie andere mensen daar voor willen kwetsen? Scheve mond TS heeft deze reading gedaan omdat ze met vragen zat en is er door geholpen. Dát is wat telt! Blijf op zijn minst zelf een beetje menselijk...

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 23:47

pharagirlke schreef:
Kuggur en arabesk, gaat jullie afweer tov readings en alles daar rond zo ver, dat jullie andere mensen daar voor willen kwetsen? Scheve mond TS heeft deze reading gedaan omdat ze met vragen zat en is er door geholpen. Dát is wat telt! Blijf op zijn minst zelf een beetje menselijk...

"afweer", vreemde manier van verwoorden.
Als mijn oprechte overtuiging die ik onderbouw met logische argumenten,ten aanzien van readings je kwetst (leg eens uit hoe...) dan is dat duidelijk jouw probleem.
In geval van de TS is haar grootste emotionele beroering onstaan door de reading zelf, niet door mijn mening daarover. En of ze er door geholpen is zeer te betwijfelen.
En denk zelf eens na over je laatste uitspraak, "blijf op zijn minst zelf een beetje menselijk", nogal aanmatigend....

Famke_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 17:48

Arabesk schreef:
ik ga niet eens in op of ik het wel of niet geloof of readings kunnen, daar loopt al een ander topic over.

Ik leg alleen uit dat paarden bepaalde gevoelens niet hebben en dat TS zich daar dus niet verdrietig over hoeft te voelen.

Hoe kom je er eigenlijk bij dat dieren die gevoelens niet hebben?

Blijkbaar kijk je niet goed genoeg!

TS, blijf hier zeker in geloven ik spreek uit eigen ervaring en ik wordt er elke dag maar weer met m'n neus op de feiten gedrukt als ik haar aan kijk!
Gaat zeker goed komen tussen jullie! Ach gut

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 18:39

Hoi Famke_93.
Ik trek me niks aan van die negatieve uitingen hier.
Ik ben zo ontzettend geholpen door Nancy.
Door haar zie ik in dat ik hem niet moet verkopen. Onze liefde is onoverwinnelijk. Het gaat ook zeker goed komen tussen ons.

Never change a winning team!

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 09:49

heb toch even zitten slikken bij je verhaal, poeh moest zwaar geweest zijn om te lezen, Ach gut ik vind het geweldig dat je dit voor je paard gedaan hebt. want zo te lezen zaten jullie al in een aardig diep gat (verkopen paard).

ik ga nancy ook maar eens mailen, loop hier ook echt al maanden mee. en iedere keer denk ik zal ik het wel doen zal ik het niet doen, ik weet zelf dat ik een hoop 'erge'dingen te horen krijg wat mijn paard meegemaakt heeft, dus weet nog niet echt of ik het zelf aandurf.

maar alles voor het paard Haha!

moest wel even grinneken om je ik-moet-de-urine-van-me-paard-opvangen-maar-hoe-probleem Clown

heel veel sterkte met jou paard, en weet zeker dat het goed gaat komen tussen jullie!!