Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marlis schreef:Heeel veel succes. Het is niet niks om zoiets te horen te krijgen. En hopelijk komt alles goed. Waar kan je zo reading aanvragen? Want zou er graag een voor mij paard willen, volgens mij heb ze ergens heel erg last van en veel pijn dus.
Groetjes
mariska32 schreef:Marlis schreef:Heeel veel succes. Het is niet niks om zoiets te horen te krijgen. En hopelijk komt alles goed. Waar kan je zo reading aanvragen? Want zou er graag een voor mij paard willen, volgens mij heb ze ergens heel erg last van en veel pijn dus.
Groetjes
dat kan je vragen dus.
je hoeft geen vragen te stellen als je dat niet wilt maar als jij denkt dat ze pijn heeft kun je dat voorleggen.
mijn stalgenoot heeft het van de zomer gedaan en echt alles klopte zonder info te geven.
mariska32 schreef:gewoon zoals je het hier schrijft.
je denkt dt je paard pijn heeft,is dat zo?
Marlis schreef:Maar ik zou graag een reading laten doen zodat ik ook achter der verleden kan komen enzo. Want ik heb er sinds ong 8 maanden maar weet niks van der verleden. Aangezien de mensen waar ik der van had er nog maar een dag hadden.
pharagirlke schreef:Kuggur en arabesk, gaat jullie afweer tov readings en alles daar rond zo ver, dat jullie andere mensen daar voor willen kwetsen?TS heeft deze reading gedaan omdat ze met vragen zat en is er door geholpen. Dát is wat telt! Blijf op zijn minst zelf een beetje menselijk...
Arabesk schreef:ik ga niet eens in op of ik het wel of niet geloof of readings kunnen, daar loopt al een ander topic over.
Ik leg alleen uit dat paarden bepaalde gevoelens niet hebben en dat TS zich daar dus niet verdrietig over hoeft te voelen.