Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

eertjuh22 schreef:bm hoeft natuurlijk niet altijd slechte paarden te verkopen![]()
stel dat ik van particulieren mensen een paard had gekocht en later blijkt dat het paard wel kern gezond is maar dat de klik er niet zit tussen mij en het paard en ik wil hem snel weg hebben...
dan zou je hem dus aan bm kunnen verkopen..
bm verkoopt hem dan weer verder, maar dan is hij dus wel gezond en als hij dan bij iemand terecht komt die er wel een klik mee heeft, dan hebben ze er dus een goed paard aan over gehouden
het is maar een voorbeeld hoor
Sanniejj schreef:Ik heb er weleens geholpen, maar ik vond het niks..
eertjuh22 schreef:als we allemaal in de toekomst zouden kunnen kijken wat het leven zou brengen was het leven natuurlijk niet spannend meer

is helemaa niets mis mee tog hihi Sanniejj schreef:Sanniejj schreef:Ik heb er weleens geholpen, maar ik vond het niks..
Sorry, beetje botte reactie,
Het is echt geen slechte stal, maar gewoon niet hoe ik het zou doen.
Ze zijn/is wel heel eerlijk met alles wat ze zegt.
als we allemaal dezelfde smaak zouden hebben 
urselin schreef:In ieder geval fijn dat de TS een positieve ervaring met BM stables heeft
Ik hoop dat BM stables een betere (handels)stal is geworden, ik heb er zelf geen positieve ervaringen mee.
russel schreef:Silvana, een spaans paard is een andalusier. Het is maar hoe je het noemt.
.
en alles zag er goed uit hoor daarzo! 
PinkyBubble schreef:timilon schreef:dan heeft melanie het een en ander geleerd....gelukkig maar.
Tsjah, om te leren van fouten moet je ook fouten maken heVind het jammer dat je haar naam zo noemt. MAar dat geeft niet.

MISTRAL94 schreef:Een fabriekszadel die perfect ligt?
nou ja goed dat is een andere discussie en staat ook buiten BM stables om

russel schreef:Ik denk dat je je toch wel op glad ijs bevindt hoor met dit topic. Er zijn er al zoveel die juist geen mooie ervaring hebben gehad. Te hopen voor Melanie dat ze er idd wat van heeft geleerd.
Je gaat nu een topic openen over een eerste indruk wat kennelijk met veel zorg een positieve ervaring heeft moeten opleveren en dus is gelukt. Heel fijn voor jouw en BM, maar besef wel dat er bokkers zijn die veel leed en geldverspilling hebben gehad met de minder leuke ervaringen en dat het niet fijn is te lezen dat er kennelijk nu aangenomen moet worden dat dat allemaal niet waar is geweest.
Ik en velen gunnen BM een goede 2e kans en nieuwe start, maar dan wel graag dat alle reklamaties met even zo eerlijke zorg behandeld worden.
Misschien ook wel wenselijk voor haar nieuwe start een beetje onderzoek te doen in het herkennen van rassen.
TjeerdjeK schreef:Waarom mag Melanie zelf geen reacties geven op Bokt?