Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lis"]
[quote="snowdon schreef:Ik heb veel met hem buitengereden, en nog veel vaker wandel ik met hem, ik rijd misschien 1 x in de week, de laatste tijd zelfs 1 x in de 2 weken. Het is al helemaal lang geleden dat ie in de bak had moeten werken, maar zelfs dat ging de vorige keer goed voor zijn doen.
)halthouden met opstijgen.....een paard moet respect voor je hebben en dat verdien je door met hem bezig te zijn zodat hij weet waar hij aan toe is....niet door hem van hot naar her te leuren vanalles te proberen zodat hij niet meer weet wat jij nou wil ,een paard kan niet schreuwen om hulp alleen maar in protest gaan en dan geef jij hem nog een trap na......ZOEK HULP niet van de beste stuurlui maar van iemand die weet waar hij/zij over praat en niet alleen voor Snowdon maar ook voor jezelf snowdon schreef:Naisven: waar woon jij dan? en je kan best goed zijn hoor, maar ik wil eerst meer van iemand weten, voor ik die laat komen.
lis: Een half jaar terug kreeg ik nog te horen dat ik te veel met hem deed en toen was t echt niet meer als nu, ik ga me echt niet aanpassen omdat mensen hier op bokt het een vinden en anderen weer iets anders

. Sweety deed dat dus ook en ik ben altijd alleen als ik opstap dus niemand die me kon helpen. Wat heb ik dus gedaan?? Sweety is gek van snoepjes
eender wat wortel brood koekje alles. Dus als ik opstapte gaf ik er 1tje dan was ze zo druk aan het knabbelen dat ze niet bewoog. En meteen als ik op haar zat en ze was niet weggelopen prees ik haar de hemel in en kreeg ze nog een snoepie. Dit heb ik maar 3 dagen moeten doen en toen stond ze doodstil bij het opstappen.
Pobeer dat eens?? Verder vind ik het heel erg vervelend dat hij nu zo doet. Maar sweety krijgt ook een beetje kuren lees maar bij 'rijtechnische problemen' daar staat een stuk van Sweety. Leon veel succes ermee en denk erom je cool bewaren he
. Doe gewoon wat jou het beste lijkt, want jij bent de gene die Snowdon het beste kent. Les nemen zou wel een goede oplossing zijn, maar dan moet daar inderdaad wel geld voor zijn.