En volgens mijn moeder stond daar toen ook een fjord van een pensionklant wat ook niet echt een supersportpony was
Denk niet dat er zoveel veranderd is, ookal zie je daar iid erg mooie kwijlbeestjes staan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En volgens mijn moeder stond daar toen ook een fjord van een pensionklant wat ook niet echt een supersportpony was
daar is hij nog te jong voor...maar goed ik heb even gebeld en ga vanavond na etenstijd even langs.
Hoe oud is hij nu?

leuk om even te zien allemaal ! 
daan schreef:Door werkt nu bij manege de Eenhoorn in Diemen en daar woont Uniek nu ook. Verder heeft Eydis alles al verteld geloof ik. ik ben nu wel erg nieuwsgierig wie jullie allemaal zijn ik zou een aantal van jullie toch moeten kennen denk ik? En oja eydis ken ik natuurlijk!

love_plaisir schreef:Pinto was een bonte pony, die is met Ria & Wil naar Duitsland gegaan, net als el kamil en hun eigen paarden (zag hun 4 jaar geleden nog toen ik bij mijn paard ging proefrijden)
Jolly Jumper is helaas overleden, net zoals Bettina, Sam, Santa Fe, Dobro, Olivia, Fabiola , Farida & Tarkan
Pinkelton was naar een meisje gegaan geloof ik.
Sake, Lobke, Origine en Paddy staan nog steeds op manege de Paardenhof.
Zeus is verkocht aan 2 meiden.
Bandiet is naar een meisje gegaan, en die was ergens in Assendelft, maar dat was al een hele tijd terug.
Sherry is terruggegaan naar dr oude eigenaar.Binckydenice schreef:Ik weet nog dat Nicolette van manege wheermolen verkocht was aan manege Vennen, ken je die ook?
Er is ook een Nicolette op manege de Paardenhof, reed eerst mee in de lessen maar nu rijd de eigenaresse er weer zelf mee. Weet niet of je dat bruine paardje met 4 witte voetjes bedoeld?
Binckydenice schreef:Kennen jullie Doortje die daar werkt wel? Of werkt ze er niet meer?
Linda1993 schreef:Binckydenice schreef:Kennen jullie Doortje die daar werkt wel? Of werkt ze er niet meer?
Ja ik weet wie dat was, bijna niemand vond haar aardig. Ze gaf ook niet echt goed les.
Arabesk schreef:is er iemand die foto's zou kunnen maken van sake, lobke en origine? ik woon te ver weg om langs te gaan
Wat is er geworden van Sandor? Dat was mijn lievelingspooooooownie

Binckydenice schreef:Arabesk schreef:is er iemand die foto's zou kunnen maken van sake, lobke en origine? ik woon te ver weg om langs te gaan
Weet je misschien hoe oud Sandor nu is? En wat voor pony was dat?
Arabesk schreef:is er iemand die foto's zou kunnen maken van sake, lobke en origine? ik woon te ver weg om langs te gaan

ik kom me ook melden :p