hopen dat het goed komt.
sterkte
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Had een bokje en 2 meter een galopje gedaan, maar daarna was het wel weer 10 minuten hoesten geblazen.. Ze stond echt te kijken, van "Sh*t, ohja, dat kan ik nu niet meer". Daarna stond ze weer rustig gras te eten zonder te hoesten..
en nu maar wachten op de bloeduitslagen.
Heb ik dus lekker schoon gewassen..
je kent me gelukkig al goed genoeg om dat wel door te hebben
.
Tis alleen zo'n stom gezicht dat Bon het toe laat als zeer dominante Alphamerrie. Ze is dus echt totaal niet zichzelf. Gister had ze veel meer pit wat dat betreft. Morgenochtend om 8 uur heb ik de uitslag van het bloed..
Teuntje111 schreef:Edit: als ze hier overheen is gekomen gaat ze ook aan de muilkorf, zodat ze wel lekker buiten kan staan, maar dat haar longen het niet zo moeilijk hebben met een te zwaar lijf van voldoende zuurstof te voorzien.. Nu heeft ze wel alles van het gras nodig en wil haar dus niet korten hierop.. Aangezien ze nu zo sterk afvalt, zal haar lichaam alle energie nodig hebben lijkt me..
Cheveyo schreef:ze is aan het vechten en is het hoesten al te boven, die heeft voor de rest nog wel even nodig hoor

En geef ik een groot feest
Teuntje111 schreef:En geef ik een groot feest
(geintje onderling
)