Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Charaz schreef:Ik dacht minstens dat je in de midle of nowhere woonde van Afrika...
Natuurlijk zijn er daar instructrices.
. dat was mijn hele probleem toen... runningkawa schreef:Ik ga ook met de rest mee
Zoveel mensen die dromen van een eigen paard of pony, jullie hebben er 2 maar die zijn eigenlijk niet goed genoeg
De een is schuw (wat je op kunt lossen)
De ander kent niet genoeg, wat je op kunt lossen met les
eilleen333 schreef:Dat ging over de shet. die flipt als de fjord weg is. maar dat probleem blijft als er een paard bijkomt en ze gaan met z'n 2-en rijden
racheltjj schreef:Verwend zijn kan ook dmv aandacht oid.
(of zie ik nu alles verkeerd?)
niet iedereen wil "thuis" komen en diegene die thuis komen zijn meestal de "mindere" ( minder niveau geen fijne manier van lesgeven of geen klik...)
. Gewoon proberen je shet wat rustiger te laten worden, dan kan je trots op jezelf zijn, omdat je dingen bereikt hebt! En als het nou goed gaat, ga dan eens dingen doen als VD, of longeren! zydeco schreef:racheltjj schreef:Kort door de bocht : je moet blij zijn met wat je heb !
sorry maar sluit ik me helemaal bij aan
Eevj schreef:Nee ze zegt dat ze dan helemaal met de trailer moet reizen. Is ook best vervelend lijkt me, het is wat je er voor over hebt
- maar ik moest er wel even voor rijden ja. En ik had het er voor over, niet om willen van mij, maar meer om mijn pony om een vriendelijkere manier te berijden
angelax schreef:weeetje hier waren mensen die zijn verhuisd! of er zijn mensen die dan te veel vragen omdat ze ver weg wonen..
ik ben niet verwend..
wij kunnen niet met iets in de hand bij de shet komen..
en als we samen zouen rijden dan in de bak dan is er togh niks..
maar als w euit het weiland gaan!
angelax schreef:geen les..
mijn ouders geen tijd voor hun hele middag weg.. en die werken dan! en in de trailer is mijn fjord te druk en slaat de shet nog meer op hol!
angelax schreef:geen les..
mijn ouders geen tijd voor hun hele middag weg.. en die werken dan! en in de trailer is mijn fjord te druk en slaat de shet nog meer op hol!
racheltjj schreef:Verwend zijn kan ook dmv aandacht oid.
(of zie ik nu alles verkeerd?)
Lekker knuffelen en dan af en toe eens dat halster in de buurt laten komen. Als je shet dat halster accepteerd, ben je al aardig op weg.
Arme jij. Je hebt t maar zwaar