Maar heb wel overbodig veel voor mn paard Maar het is en blijft leuk allemaal (a)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, heb in een maand laatst een nieuw dressuurzadel gekregen, + kieffer hoofdstel, chaps van 120 euro. nieuwe cap, nouja tikt behoorlijk aan haha. maar wat ik dan wel weer zonde van het geld vind zijn van die mesnen die 10 anky pads hebben! dat vind ik nou echt geld verspeling, niet dat ik iets tegen anky heb. vind het hele mooie pads, wil er denk ik ook een voor de wedstrijden. alleen als de winterseizoen weer begint dan kijk ik weer op alle site's. ojah nieuwe winterdeken + transportbeschermers. en dan moet er nog een mooie zweetdeken bij. en ik wil ook nog een proppenset, en een halster met bont, en een nieuwe broek. nog een paar paardrijvesten of wil ik die sprenler beugels omdat ik elke keer zo'n last van mijn enkels en knieen heb, en ja zo wil ik altijd wel veel
betrap me er ook op dat ik soms best een materialist ben 
happyhorse schreef:Ik heb veels te veel spullen.,
versta ca 75 dekjes.
Ca 15dekjes, ca 30hoofdstellen enz.
maar blijf bij kopen vooral de uitverkoop spullen![]()
en dat allemaal gespaart in 2,5jaar
Dabo schreef:En wat is dat trouwens voor 'setje': dekje met bijpassend halster? Wat heeft dat nou voor nut, tenzij je natuurlijk me halster rijd haha
Vind het er overigens wel leuk uitzien hoor, als mensen bij elkaar passende dingen hebben.