Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het is volgens mij echt een merrie met apenstreken! Daar ga je nog mee 'afzien'
En onhandig... Ik heb d'r in d'r oog geprikt met mijn vinger
, vervolgens slaat zij bijna mijn tanden uit d'r mond en als klap op de vuurpijl zorgt ze ervoor dat ik de komende week een aandenken aan d'r heb dmv van een fraaie blauwe plek...
!
Toch li8ef zo'n aandenken! 
viewtopic.php?f=175&t=810247
Sylvia schreef:Dat geloof ik best hoor... Ik heb al aan den lijve ondervonden dat ze érg sterk kan zijnEn onhandig... Ik heb d'r in d'r oog geprikt met mijn vinger
, vervolgens slaat zij bijna mijn tanden uit d'r mond en als klap op de vuurpijl zorgt ze ervoor dat ik de komende week een aandenken aan d'r heb dmv van een fraaie blauwe plek...

Sylvia schreef:Ze heeft me al gebeten
! Sylvia schreef:Dat geloof ik best hoor... Ik heb al aan den lijve ondervonden dat ze érg sterk kan zijnEn onhandig... Ik heb d'r in d'r oog geprikt met mijn vinger
Ik heb ook altijd gezegt dat ik, als er weer paarden komen, een veulen aanschaf óf een onbeleerde 3-jarige, maar het liefst een veulen (of 2
). Onze merrie (long long time ago) heeft 4 veulens gehad waarvan de laatste bij ons is gebleven tot 2001, toen was ie 6. Ik heb dat paard samen met zijn mams opgevoed, op zien groeien, ingereden en uitgebracht op concours. Heerlijk! En je voelt elkaar zo onwijs goed aan... Ik weet dat je dat met een ouder paard ook best kunt hebben, maar dat gevoel heb ik niet meer gehad sinds Apollo. Sylvia schreef:vervolgens slaat zij bijna mijn tanden uit d'r mond