Hoop stiekem toch dat Azraël op z'n nieuwe plekje mag blijven. Lijkt mij veiliger, kwestie van niet weer zomaar te worden meegegeven.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lindsey schreef:Trouwens de dierenambulance bellen? Weet niet hoe die bij jullie eruit zien maar bij ons zijn ze niet geschikt om pony's in te vervoeren.
mandy13 schreef:hoi allemaal, ik wilde jullie even vertellen wat er hier gister heeft afgespeeld. de personen die erbij betrokken waren:
Ik,
N, vriendin
R, die kennen N en ik
N. en ik komen terug gefietst van onze paarden in rijkleding. staat daar een mini shetlanderhengst vastgebonden aan een paal met mensen er om heen. Vraagt één van die mensen:
meisjes, rijden jullie paard?
<Ja
is deze pony van jullie?
<Nee, hoezo?
(komt nog een andere man bij)
dit zei hij:
er kwamen hier net 2 meisjes aangelopen met deze pony, die hadden ze gekregen en ze vroegen of ik er op wilde passen zodat zij konden vragen of het mocht van hun moeder. Het duurde heel lang en de meisjes kwamen maar niet terug.
Nou er moest toch wat met die pony gebeuren en wij waren vlak bij onze stallen. toen hebben we 1 van die meisjes geprobeerd te bellen maar die wist er niks van af. uiteindelijk de politie gebeld om te zeggen dat we een pony hadden gevonden en dat hij dan dus naar stalling werd gebracht (anders dachten ze dat wij hem hadden gestolen) en net voordat me hem willen losmaken om te gaan komt R aangelopen: Aaaaah hoelang staat ie hier al? dus N en ik vragen gelijk van heb jij dit gedaan? enz.
hier het verhaal van R:
Ik ging net naar smurfenland en toen vroeg die man of ik deze pony wilde verzorgen (ze kende hem al) of wilde hebben. Toen heeft ze het aan haar moeder gevraagd of ze hem mocht houden en dat mocht!! en ze had er ook al een wei voor(bij de dijk)!! (ze mag niet eens een pony verzorgen van d'r moeder, maargoed) na het halen had ze hem bij de tandarts in het weitje gezet en toen was ze naar huis gegaan (je had toch een wei bij de dijk???) en nu was ze dan hier opnieuw bij d'r pony.
dus zij haar pony terug en N en ik naar huis.
N heeft haar toen nog een keer gebeld over waar de pony was, ze liep al een paar uur met die pony! en ze kon hem dus nérgens terecht. toen ik 's avonds terug kwam in de straat, stonden R, N en nog 2 meisjes mét pony in de straat. ze konden niks vinden. toen heeft de moeder van N gebeld naar de politie, dierenbescherming en noem maar op, ze werd overal doorgestuurd en de politie wilde er niks van weten! na lang wachten werd er dan toch terug gebeld en de dierenambulance kwam er aan. nergens een chip of wat dan ook te vinden. de vogel-opvang had zelf ook paarden dus die konden hem komen ophalen. R moest naar huis van haar moeder (die nergens van af wist) en N en ik hebben dus tot rond 10 uur/half 11 op straat met die pony staan wachten (met veel medestraatbewoners/ouders/dierenambulance) en uiteindelijk kwam de trailer er aan. de eerst keer toen hij de klep op moest schoot ie achteruit en toen hebben we gewoon de longeerlijn erachter gedaan en hij stond er zo op.
Nou zo beleef je nog eens wat. Als N en ik ons er niet mee hadden bemoeid stond ie mischien nu nog op straat. ik ben ongelooflijk boos op R!! hoe heeft zij ooit een pony kunnen aannemen!! ze heeft geen geld, stal en toestemming! maar liegen beheerst ze als de beste en wij hebben dus haar probleem gister opgelost, ik heb het absoluut voor dat kleine schatje gedaan en R hoort nog wel een keer van me om te horen wat ik er van vind.
de pony had ook nog een vrij straks touw om z'n nek. Ik ben heel blij dat ie nu goed terecht is. de pony zag er overigens erg mooi ui! hij stond keurig op z'n hoeven en had een goed gevulde buik!
gr Mandy
stalhouder schreef:.
NaSi schreef:stalhouder schreef:.
Einde topic